Ohhoh! Kristo Salminen ja Jonna Järnefelt yhdessä.
Kommentit (560)
Miten sitä nuin hurahtaa, järki katosi. Lapset unohti. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän yli viisikymppinen nainen. En voisi kuvitellakaan olevani suhteessa lähes kasikymppisen miehen kanssa.
Minä olen alle viisikymppinen mies, enkä voisi kuvitella olevani lähes kuusikymppisen naisen kanssa. Näin päin ikäero tuntuisi vielä pöyristyttävänmältä.
Luulin heillä olevan hyvä liitto, siis Salmisella.
Onhan sillä kristulla ollut ihmeellisiä ongelmia mt?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko olette sitä mieltä, että heidän olisi pitänyt kituuttaa liitoissaan, joista ilmeisesti oli rakkaus loppunut?
Oikeastiko et älyä ajatella edes Kriston lapsia? :( :(
Lasten sydämet on särjetty,ja te onnittelette pettureita.
Lapset saivat elämäänsä bonusaikuisia ja jokainen on vanhempana paras versio itsestään silloin, kun on onnellinen. Eli mitä valitatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän yli viisikymppinen nainen. En voisi kuvitellakaan olevani suhteessa lähes kasikymppisen miehen kanssa.
Minä olen alle viisikymppinen mies, enkä voisi kuvitella olevani lähes kuusikymppisen naisen kanssa. Näin päin ikäero tuntuisi vielä pöyristyttävänmältä.
Oi voi, et taida myöskään olla kuuluisa näyttelijä.
Jonna on ihana, toivottavasti tämä mies osaa tehdä kotityöt. Osaa ja tekee. Se nyt vaan kuuluu sivistykseen, En siis yhtään tunne kumpaakaan, ihan vaan Jonnan jutuista ajatus aukesi minulle. Kaikkea hyvää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Jonna sai 27 vuotta nuoremman miehen. Ja myönnettäköön, onhan Kristo hurjan komea.
Eihän heillä ole kymmentäkään vuotta ikäeroa😂
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Askosta varmaan panohommiin ollut vuosiin,jos ei jopa vuosikymmeniin. Eipä ole ihme, että Jonna halusi viriilin miehen.
Vuosikymmeniin, epäilet? Mutta nyt tämä ylipainoinen, viisikymppinen Salminen on mielestäsi niin viriili sitten? :D
Alun alkaenkin on ihmetyttänyt, miten Jonna on jaksanut olla niin pitkään Askon kanssa. Vanheneva ex-teatterinjohtaja miehenä ei ole helpoin kumppani. Jonna ikielegantti, hehkeä, aristokraattinen, mutta joutunut uransa ohessa passaamaan ja palvelemaan kotona. Nyt on Jonnan aika kokea vapaus. Onnea Kristolle, että sai noin upean naisen haaviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Alun alkaenkin on ihmetyttänyt, miten Jonna on jaksanut olla niin pitkään Askon kanssa. Vanheneva ex-teatterinjohtaja miehenä ei ole helpoin kumppani. Jonna ikielegantti, hehkeä, aristokraattinen, mutta joutunut uransa ohessa passaamaan ja palvelemaan kotona. Nyt on Jonnan aika kokea vapaus. Onnea Kristolle, että sai noin upean naisen haaviinsa.
Niinkö? Minulla hälyttää kyllä Jonnan kohdalla kontrollifriikkiystutka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko olette sitä mieltä, että heidän olisi pitänyt kituuttaa liitoissaan, joista ilmeisesti oli rakkaus loppunut?
Mitä Kriston olisi pitänyt tehdä? Olla ns väkisin liitossaan. Onko se hyvä kun vanhempi on onneton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kriston olisi pitänyt tehdä? Olla ns väkisin liitossaan. Onko se hyvä kun vanhempi on onneton?
Olipa typerä kommentti. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä hajonneista perheistä? Mitä Kriston vaimosta, joka jäi lasten kanssa? Mitä Askosta, joka jäi vanhana yksin inhottavalta tavalla? Mitä lapsista, joiden elämä musertui?
Ei tää kyllä kuulu meille ollenkaan.
Tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen.
Mitä sitten vaikka ihmiset keskustelee? Onko se sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen.
Olleet julkisuudessa koko ajan useita kymmeniä vuosia.
Kristo vaihtoi kauniin vaimonsa kesäkissaan.
Mutta vain hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä hajonneista perheistä? Mitä Kriston vaimosta, joka jäi lasten kanssa? Mitä Askosta, joka jäi vanhana yksin inhottavalta tavalla? Mitä lapsista, joiden elämä musertui?
Kertokaa nyt, mitä tuollaisessa tilanteessa pitää mielestänne tehdä?
Ei ole Jonna kuin 8 vuotta Kristoa vanhempi. Näyttää vaan jo vanhemmalta ladylta.