Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh! Kristo Salminen ja Jonna Järnefelt yhdessä.

Kommentit (562)

Vierailija
201/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elsi Jonna jätti iäkkään miehensä yksin vanhenemaan ja vaihtoi nuorempaan.

Askohan voi muuttaa esim vanhainkotiin.

Ei minnekään vanhainkotiin.

Jos hän haluaa, niin naisseuraa varmasti löytyy. Eihän hän ole vanhakaan. Tietysti rakkauden tunteita ei niin vain syty.

77v on aika vanha....

Vierailija
202/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin kun näin Sarkolan livenä n 40v sitten. Hän pysynyt kuosissa näihin päiviin, eikä hänestä ole tullut plösö. Naamakin ihmeen rypytön vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tunne heillä mutta kaksi avioeroa tuosta rakastumisesta koitui.

Luuletko tosiaan että erot johtuivat tästä suhteesta ihan yhtäkkiä. Varmasti molemmat tehneet eurojaan pidemmän aikaa.

Molemmilla jokin oma rahapaja?

Sori oli pakko 🤣

Vierailija
204/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin ihastunut Jonnan Lotta-siskoon. Kävi samaa luokkaa.

Vierailija
205/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tunne heillä mutta kaksi avioeroa tuosta rakastumisesta koitui.

Luuletko tosiaan että erot johtuivat tästä suhteesta ihan yhtäkkiä. Varmasti molemmat tehneet eurojaan pidemmän aikaa.

Selitä mitä lystäät. Sulle on vaikea näköjään myöntää että joskus on niin että pettäjä on yksin syyllinen eroon.

Vierailija
206/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jonna näitä taiteilijasuku Järnefeltejä? Siis Aino Sibelius jne.

Vierailija
207/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä isä-tytär-avioliitot ovat luonteeltaan tilapäisiä.

Jossain vaiheessa vaari lykätään vanhainkotiin ja otetaan toimintakelpoinen uros.

Ihan normaalia.

Missäs näin on kerrottu että Asko olisi vanhainkoti kamaa. Vaikuttaa siltä että Jonna pidemmän aikaa jo panettanut itseään nuoremmilla miehillä. Kristo on sitten sopivan vanha ettei ihan toyboyksi ajatella. 

Ja millä perusteella ja tiedoilla sanot, että on panettanut?

Siinähän oli vaikuttaa siltä. Vaikuttaa myös siltä että yleisesti ottaen sarjapettäjissä on narsistsia ihmisiä jotka keksivät syitä miksi salasuhteilu on aina oikein ja jonkun muun kuin itsensä syy.

Näin on nääs.

Vierailija
208/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristo on niin hot, olisi kelvannut mullekin... Kyllä Jonnan kelpaa. Eikä se Askokaan huono saalis ollut.

Onhan Jonnakin hyvin kaunis nainen.

Vierailija
209/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heillä voinut olla omat liitot rakkaudettomia ja vuosia kun emme voi tietää. Ehkä Jonna odotti, että nuorin pääsee jo omaan elämään. Tuskin kumpikaan pikaistuksissa erosi.

Ette ikinä voi tietää mitä kenenkin suhteissa on vialla tai hyvää. Riittää kun asianosaiset itse tietää.

Vierailija
210/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko olette sitä mieltä, että heidän olisi pitänyt kituuttaa liitoissaan, joista ilmeisesti oli rakkaus loppunut?

Minä kyllä uskallan sanoa, että tällaiset rakastumiset, jotka rikkovat perheitä, pitäisi vaan unohtaa ja antaa mennä ohi vähin äänin. Eihän se rakastumisen tunne kauaa kestä kuitenkaan ja taas ollaan lähtöpisteessä.

Mistä sinä tiedät, missä kunnossa heidän aiemmat suhteensa olivat? Mistä tiedät, ettei uusi ole parempi? Mistä tiedät, ettei rakkauden tunne kestä, jos edellinen kesti 30+?

Ihmeellistä, kun oletetaan toisten olevan samassa tilanteessa kuin itse. "Ei ne saa, kun en minäkään sitä tarvitse."

Vierailija
211/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko olette sitä mieltä, että heidän olisi pitänyt kituuttaa liitoissaan, joista ilmeisesti oli rakkaus loppunut?

Minä kyllä uskallan sanoa, että tällaiset rakastumiset, jotka rikkovat perheitä, pitäisi vaan unohtaa ja antaa mennä ohi vähin äänin. Eihän se rakastumisen tunne kauaa kestä kuitenkaan ja taas ollaan lähtöpisteessä.

Mistä sinä tiedät, missä kunnossa heidän aiemmat suhteensa olivat? Mistä tiedät, ettei uusi ole parempi? Mistä tiedät, ettei rakkauden tunne kestä, jos edellinen kesti 30+?

Ihmeellistä, kun oletetaan toisten olevan samassa tilanteessa kuin itse. "Ei ne saa, kun en minäkään sitä tarvitse."

No niin. Nyt epävakaalla on lääkkeiden aika. Tyhjyyden tunne tänään menee pois ehkä kääritymällä mattoon.

Vierailija
212/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika työlään kuuloista arkea ollut edell liitossa

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/vanhemmuus/kolmen-pojan-vanhemmat-…

Vierailija
213/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristo ehti olla edellisessä suhteessa 20v. josta 14v. naimisissa.

Vierailija
214/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies Salkkareista tuttu "Toni Veijalainen"?

Vierailija
215/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna hehkutti keväällä jossain haastattelussa uutta vapauttaan kun lapset ovat jo aikuisia ja saa kirjoittaa työhuoneellaan. Nytkö on valmis lähtemään kolmen pojan äitipuoleksi, 9v. kaksosten ja 15v. Itse olen Jonnaa muutaman vuoden nuorempi enkä jaksaisi tuollaista kuviota päivääkään.

Vierailija
216/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt epävakaalla on lääkkeiden aika. Tyhjyyden tunne tänään menee pois ehkä kääritymällä mattoon.

Mitä ihmettä yrität nokitella jostain epävakaasta pers. häiriöstä? Luuletko, että tuo viestini ilmentää muka kyseistä mt-ongelmaa?

Taisi osua kovin arkaan paikkaan tämä Jonna Järnefeltin uusi suhde ja perheiden rikkoontuminen. Mutta kun mehän emme heidän perheidensä tilanteita tunne, niin turha siellä katkeroitua.

Vierailija
217/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna hehkutti keväällä jossain haastattelussa uutta vapauttaan kun lapset ovat jo aikuisia ja saa kirjoittaa työhuoneellaan. Nytkö on valmis lähtemään kolmen pojan äitipuoleksi, 9v. kaksosten ja 15v. Itse olen Jonnaa muutaman vuoden nuorempi enkä jaksaisi tuollaista kuviota päivääkään.

Ei tuo suhde kauaa kestä. Onhan se nähty julkisuudessakin monesti että ensin lähdetää lennosta ja max 2-3 vuotta niin suhde kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Ja median jatkuva seuranta päälle vielä, Seiskan tuntien

Vierailija
218/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä yrität nokitella jostain epävakaasta pers. häiriöstä? Luuletko, että tuo viestini ilmentää muka kyseistä mt-ongelmaa?

Taisi osua kovin arkaan paikkaan tämä Jonna Järnefeltin uusi suhde ja perheiden rikkoontuminen. Mutta kun mehän emme heidän perheidensä tilanteita tunne, niin turha siellä katkeroitua.

Emmekö tunne? Missä niin on sanottu? Onko olemassa joku sun laatima sääntökirja jossa sanotaan että ei saa kommentoida julkkisten eroja?

Vierailija
219/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jonna jätti iäkkään miehensä yksin vanhenemaan ja vaihtoi nuorempaan.

Ilman jonnaa, se tässä varmaan on se pointti?

Miksi Jonnan olisi pitänyt kitua yhdessä Askon kanssa?

Kaksi avioliittoa rikkoutui.

Mitä sitten? Silloin pitää mennä,jos rakkauden löytää. Onko hyvä kitua rakkaudettomassa liitossa ns pakolla kuolemaan asti?

Hyi sentään miten valk oroskainen kommentti.

Vierailija
220/562 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jonna jätti iäkkään miehensä yksin vanhenemaan ja vaihtoi nuorempaan.

Ilman jonnaa, se tässä varmaan on se pointti?

Miksi Jonnan olisi pitänyt kitua yhdessä Askon kanssa?

Kaksi avioliittoa rikkoutui.

Mitä sitten? Silloin pitää mennä,jos rakkauden löytää. Onko hyvä kitua rakkaudettomassa liitossa ns pakolla kuolemaan asti?

Hyi sentään miten valk oroskainen kommentti.

Wt on wt. Varmaan tatuoinnit, epävakaa suhdehistoria sekä epäsiistit vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi