Haittaako jos haluan lapsen asuvan luonani ainakin25 vuotiaaksi
Haittaako jos haluan lapsen asuvan luonani ainakin25 vuotiaaksi
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa! Ap, unohda nämä vastaukset siitä, että lapsi ei ehkä halua. Ethän missään kohtaa maininnutkaan että yrittäisit lasta painostaa!
Oot ihana äiti
Vai että sinä haluat? Jos aikuinen lapsi niin haluaa ja et ole huono esimerkki eri asioiden suhteen, niin kai se silloin on ihan ok, mutta on hyvin mahdollista, että olet hieman erikoinen tapaus.
Minun mielestäni on ollut upeaa katsoa kuinka hyvin lapseni ovat pärjänneet pois muuttaessaan. Huomaan, että kasvatus ja kaikki on mennyt ilmeisesti ihan nappiin, kun lasten on ollut helppo sujahtaa aikuiseen omaan arkeensa. Lapseni eivät ole muuttaneet siis edes yhteen jonkun kanssa, vaan omilleen, jolloin vastuu asioista on ollut täysin heillä itsellään.
Näin sen pitää mennä, kotoa annetaan hyvät eväät ja vaikka aikuiset lapset eivät enää kotona asukaan, niin he saavat tulla koska vain kotiin käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa! Ap, unohda nämä vastaukset siitä, että lapsi ei ehkä halua. Ethän missään kohtaa maininnutkaan että yrittäisit lasta painostaa!
Oot ihana äiti
Tai sitten ei ole. Äideilläkin olisi hyvä olla muuta elämää kuin lapsen kautta. Varsinkin jos lapsi on jo reilusti aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se lapsi haluaa myös asua sun kanssa sen ikäisenä niin mikäs siinä. Mä olin 25-vuotiaana jo naimisissa, joten en todellakaan olisi asunut siihen asti vanhempieni luona.
Lunttu
Mitä? Kade vaan itse että jotkut löytää omansa aikasemmin. "Lunttu" käytös on se moderni hookup kulttuuri.
Haittaa. Tavalla tai toisella tiedostamattasikin "vihjaat", että pitäisi asua "kotona". Jos lapsi ei pääse lähtemään silloin, kun on siihen valmis, ovat myös ongelmat valmiina odottamassa. Miten oppii kantamaan vastuuta itsestään ja oppii esim. asumisen peruskuvioita, ellei pääse niitä itse ja silloin kun haluaa, opiskelemaan. Eri asia ovat tietenkin ne, jotka tarvitsevat äitiään vielä tuossa iässä. Tarkoitushan on, että lapsista tulee itsenäisesti ajattelevia ja itsenäisesti selviytyviä ihmisiä. Älä viivästytä lapsesi kehitystä omilla itsekkäillä toiveillasi, siitä ei hyvä seuraa. Anna lapsen siis itsenäistyä.
Ei se haittaa, mutta onhan se todella outoa.
Ja kuka haluaisi asua omien vanhempien kanssa noin vanhana?
Jotkut kasvattaa peräkammarihenkilöitä.
Muualla maailmassa siinä ei ole mitään ihmeellistä. Suomessa on omat perversionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se lapsi haluaa myös asua sun kanssa sen ikäisenä niin mikäs siinä. Mä olin 25-vuotiaana jo naimisissa, joten en todellakaan olisi asunut siihen asti vanhempieni luona.
Lunttu
Mitä? Kade vaan itse että jotkut löytää omansa aikasemmin. "Lunttu" käytös on se moderni hookup kulttuuri.
Tää lunttu oli kyllä mielenkiintoinen kommentti siitä että olen mennyt suht nuorena naimisiin. Nyt jo 23 vuotta naimisissa saman miehen kanssa. Kamala lunttu. 😂
Haluatko sinne myös meidän Petterin. Petteri ei ole kyennyt hankkimaan työtä tai tyttöystävää, vaikka on jo 21. Hän ei tietääkseni kauheasti yritä, joten on aika helppo sanoa, että Petteri viihtyisi teillä ainakin sen 25 vuotta.
Saathan sinä vaikka imettää sinne asti, jos se on molemmille ok.
Haittaahan se sitten jos lapsi itse ei haluakaan asua luonasi vaan lähteä omilleen jo paljon aiemmin.
On tainnut aikoinaan olla kätilöllä antaa varsin tylsä väline napanuoran leikkaamiseen.
Lunttu