Ylitin tilin
Mitä tehdä kun tili on ylitetty vain palvelumaksun verran? Onko pankilla oikeus yksipuolisesti lopettaa tili ja komentaa muualle? Tilin ylitys johtuu vain palvelumaksusta. Luin jostain että pankilla ei ole siinä tapauksessa oikeutta veloittaa ylimääräistä. Olen jo harkinnu pankin vaihtoa S-pankkiin. Pankki kyllä saa palvelumaksunsa kun seuraavan kerran saan rahaa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Noinhan tapahtuu ystävilleni joka kuukausi, ei siitä mitään seuraa, koska tuet korjaa tilanteen vähintään kerran kuussa.
Kiitos vastauksesta. Olin hiukan huolissani kun tuli vähän uhkaava viesti pankilta. Jotain sopimusrikkomuksesta ja ylimääräisistä maksuista. Eikä saa chattailla vaan pitää mennä muka paikan päälle selvittämään asiaa. Lähetin viestin, en ruvennut edes soittamaan. Ja kyse on vain kolmesta eurosta. Kerroin siinä viestissä päivämäärän milloin saavat rahansa. En kehdannut kirjoitella että senkin ahneet siat. Lol.
Pankki vastasi minulle tänään: Emme peri ylimääräistä maksua, joka olisi 12€. Eli aika paljon on tilin ylitys. Palvelumaksusta tuota ei peritä, paitsi jos tilin ylitys pitkittyy liikaa. Suurinpiirtein näin vastasi.
Alitin talin. Tilitalitittan, tili tuli tilulilulii.
Noinhan tapahtuu ystävilleni joka kuukausi, ei siitä mitään seuraa, koska tuet korjaa tilanteen vähintään kerran kuussa.