Oikeastikko aikuiset ihmiset haluavat keskustella tunnettujen laulujen sanoilla tai keksiä muka hauskoja tuplayhdyssanoja?
Mitä helkkarin kruunuja tuollaisille aloituksillle annetaan? Voisi kuvitella, että tämä on 6-7 vuotiaiden lasten välituntihubailua
Kommentit (60)
Erittäin hyvä kysymys. Ehkä tällainen tyhjänjauhaminen tulee itärajan takaa?
Eikä niitä ketjuja poisteta ikinä.
Aivan älytöntä!
Oikeastikko aikuiset pierut haluavat keskustella tunnettujen laulujen sanoilla tai keksiä muka hauskoja tuplayhdyssanoja?
"Mä joka päivä töitä teen!"
- ja sairastuin työmyyräkuumeeseen.
Eikö olekin kamalaa että joillakin voi olla hauskaa myös ilman sinua ;)
Ihmisten tyhmyyttä ei voi yliarvioida.
Autistivajakkiääsburgereiden touhua.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys. Ehkä tällainen tyhjänjauhaminen tulee itärajan takaa?
Karsii aika tehokkaasti suomen kieltä taitamattomat, joten ei ainakaan yhdyssanaketju??? Musaketjuissa on yleensä näitä, jotka eivät ole ko. musaa koskaan kuulleet ja pieruketjussakin täytyy tietää, mikä on subjektiivi, joka korvataan, ettei vaan verbiä tai adjektiivia vahingossakaan sinne pieraise.
Mutta ymmärrän kyllä turhautumisen, jos ei ole huumorintajua, musiikista ei ymmärrä mitään ja vatsaa vääntää, muttei osaa vähän päästää paineita pihalle.
Mikäs hitto on subjektiivi???
Ei halua.
Tämä on täys autisti puuhaa. MT ihminen käyttäytyy näin.
Terveisin kokemus asiantuntija jolla oli nainen joka kertoi asioita soittamalla biisejä ja niissä oli ns se viesti.
En mä ole aikuinen, vaikka numerot niin sanookin.
Tietäisittepä montako punapilleriä olen vuosien saatossa ujuttanut mainittuihin ketjuihin. Lauseiden ensimmäiset kirjaimet paljastavat ;)
Itseasiassa nuo harmittomat hassutteluketjut lisää vähän uskoa ihmisiin toisin kuin suurin osa täällä olevasta paskasta.
Ollaan lapsisukupolvea. Mutta ei nuo minuakaan kiinnosta. Keksin naisten nimiä nimihullun siivittämänä.
Jäkäjäkä. En ite lue ap:n mainitsemia ketjuja, mutta ihmiselle tekee hyvää heittää aivot vapaalle ja pöljäillä!
Ps. Niitä ketjuja EI ole kenenkään pakko lukea!
Vierailija kirjoitti:
Jäkäjäkä. En ite lue ap:n mainitsemia ketjuja, mutta ihmiselle tekee hyvää heittää aivot vapaalle ja pöljäillä!
Ps. Niitä ketjuja EI ole kenenkään pakko lukea!
Samaa olin tulossa sanomaan. Ei henk. koht kiinnosta tuollaiset, mutta ei kai noiden ketjujen pitäisi ketään haitatakaan.
Ei, mutta tuollaiset tuntuvat olevan ainoita sallittuja keskustelunaiheita 😐
Tähän koulutuksen alasajo on johtanut.
Vierailija kirjoitti:
Tähän koulutuksen alasajo on johtanut.
Tämä.
Vielä enemmän olen ihmetellyt, miksi kukaan haluaa korvata sanan pierulla.
Ylläpidon aloittama ketju, kun se ei poistu. Ilmeisesti toimituspäällikön TET-harjoittelussa olleen lapsen keksimä aloitus.
Kuka vielä luulee, että tällä palstalla keskustelee aikuisia? Nykyään saa koulutunneillakin selata av-palstaa. Ja suljetuilla osastoilla, joilla on ilmeisesti suosituin palsta.
Ja pieru sanalla pitää myös korvata sanoja? Älykästä?