Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdetut kaverit, kerro miksi käyttäydyt ikävästi ystävää kohtaan

Vierailija
15.08.2023 |

Kohdannut tälläistä, että jätetään ulkopuolelle

Rapujuhlista, viikonlopun tapaamisista, koko kesälomalle ei saa sovittua tapaamista, yht äkkiä hyvä kaveri hylkää. Ei seuraa somessa jne.

Miksi? Kokenut tälläistä, ja tällä viikolla en vain enää jaksanut, kun taas näin somesta, että kaveeraa muiden kanssa. Aiheuttaa niin niin pahan olon.

Kertokaa, miksi toimitte näin. Sattuu 🥺🥺🥺🥺

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaveri ja ystävä ole kuitenkin eri asioita?

Miten niin?? Ihme saivartelua

Kaveri/ ystävä:

Kutsut kylään

Kysyt vointia

Tarjoat apua, et matkimista

Olet joustava

Kutsut mukaan

JNE

Vierailija
22/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko/oliko hän ainut kaverisi? Vai miksi hänessä niin tiukasti yrität roikkua?

Tuskin se vika aina aloittajassa on

Tai sitten vika on vain ja ainoastaan aloittajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa

Vierailija
24/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloituksen kysymykseen on, että jatkuvan minuun kohdistuneen kritisoinnin takia.

Vierailija
25/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on aina se sama, joka ottaa yhteyttä, joka ehdottaa tapaamista, joka suunnittelee tekemiset. Ja toinen osapuoli vain sanoo "kyllä" tai "ei". Ja se "kyllä" voi muuttua "ei"ksi vaikka viime tipassa, tai pahimmillaan vasta hiukan viimetipan jälkeen.

Ja sitten kun tämä aktiivinen osapuoli ei jaksa, kerkeä tai pysty järkkäämään mitään, pahoittaa passiivisempi osapuoli mielensä. Aktiivisella osapuolella voi olla muita kavereita, jotka pyytävät häntä mukaan tekemisiinsä. Tällä kertaa hän on se, joka "pääsee valmiisiin pöytiin".

Vierailija
26/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en ole somessa.

Vierailija
27/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on hyvin monenlaisia. 

Ystäväni hylkäsi minut, kun olin kuolemassa syöpään. 

Vierailija
28/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmille ei pidä olla ystävällinen, koska he kokevat sen kaveruutena. Liian moni olettaa, että kevyt juttelu jossain päiväkodin pihalla tai urheilukentän laidalla on sama asia kuin ystävyys.

Minulla on pari ap:n kaltaista tuttua, en ole koskaan ollut ystävänsä. Siksi hämmentää, kun voivat kaupassa tulla inttämään, että miksi en seuraa heitä somessa. Miksi seuraisin, he eivät ole minulle mitään. Ei käy mielessä kutsua meille kylään, vaikka joskus on oltu tutuilla samaan aikaan, ei sellainen tee meistä ystäväperhettä.

Vierailija
29/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koin somen aika epäsosiaaliseksi paikaksi. Siellä voi monella tavalla hienovaraisesti satuttaa ja sivuuttaa ihmisiä, jättää heitä ulkopuolelle. Liikaa tekopyhää poseeraamista. Poistuin sieltä kokonaan enkä ole yhtään katunut.

Vierailija
30/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei millään pahalla, mutta kirjoitustaidon perusteella et ehkä ole sellaista seuraa, jonka kaverisi haluaa mukaan rapujuhliin. Ja se on aivan ok. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä. On minullakin paljon kivoja, ei niin koulutettuja kavereita, mutta heidän kanssaan teen sitten eri juttuja.

Vierailija
31/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus aloituksen kysymykseen on, että jatkuvan minuun kohdistuneen kritisoinnin takia.

Minä, minä, minä

Minun kritisointi, minä, ja minä

Kannattaisiko joskus, edes joskus asettua toisen kenkiin? Alituisen minä minä somessa esittelyn sijaan. Kysyä ystävältä päin miten voit? Mitä kuuluu?

Kyllä on kritisoitavaa

Vierailija
32/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmille ei pidä olla ystävällinen, koska he kokevat sen kaveruutena. Liian moni olettaa, että kevyt juttelu jossain päiväkodin pihalla tai urheilukentän laidalla on sama asia kuin ystävyys.

Minulla on pari ap:n kaltaista tuttua, en ole koskaan ollut ystävänsä. Siksi hämmentää, kun voivat kaupassa tulla inttämään, että miksi en seuraa heitä somessa. Miksi seuraisin, he eivät ole minulle mitään. Ei käy mielessä kutsua meille kylään, vaikka joskus on oltu tutuilla samaan aikaan, ei sellainen tee meistä ystäväperhettä.

Hyi että kirjotat vastenmielisesti

Vierailija
33/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri jonka kanssa katkaisin hiljaisesti välit. Hän oli tosi nopeasti hyvin riippuvainen minusta. Oli sitä mieltä että ollaan ihan samanlaiset ym. Se alkoi ahdistaa. Hän avautui aika nopeasti elämänsä hyvin vaikeista asioista ja tarvitsi tukijaa. En kokenut että on aikaa tai voimia olla siinä, eikä haluakaan koska emme olleet minusta ystäviä vaan kavereita.

Vierailija
34/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei millään pahalla, mutta kirjoitustaidon perusteella et ehkä ole sellaista seuraa, jonka kaverisi haluaa mukaan rapujuhliin. Ja se on aivan ok. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä. On minullakin paljon kivoja, ei niin koulutettuja kavereita, mutta heidän kanssaan teen sitten eri juttuja.

Eiköhän sinne tuplatutkinnon ihmiset ja tohtorit kelpaa kuule. Provohan tämä sun kommentti oli

Vierailija
35/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa

Sorry, mutta kyllä se niin on. Ap on av:n vanha valittajahullu, joka kirjoittaa näitä vastaavia itkuvirsiään tänne tasaisin väliajoin.

Vierailija
36/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on hyvin monenlaisia. 

Ystäväni hylkäsi minut, kun olin kuolemassa syöpään. 

Mulle kävi ihan sama :o Oli kuulemma liian raskasta hänelle, oli kuitenkin kokenut toisenkin läheisen syöpäkuoleman. Toisaalta ymmärrän, mutta toisaalta, olihan se aika v-mäisesti tehty mua kohtaan.

Vierailija
37/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa

Sorry, mutta kyllä se niin on. Ap on av:n vanha valittajahullu, joka kirjoittaa näitä vastaavia itkuvirsiään tänne tasaisin väliajoin.

Mitä sinä sekoilet? Kannattaisiko painua nukkumaan..

Vierailija
38/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa

Miksei olisi ? Aloittaja katsoo facebookissa mitä toinen ihminen on tehnyt, seuraa niin tarkasti että tietää ettei tämä ihminen seuraa häntä. Minulla on tälläinen yksi tuttu, en todellakaan kaveriksi ala. Ei oltu vuosiin nähty ja kertoi leikkauksestaan, ei minua edes kiinnosta olen itse ollut monessa mutta ei tämä kuunnellut. Kertoi että oli koulukiusattu ja tiedän ettei ollut, joo joskus kouluikäiset nauraa kun joku mokaa ihan kaikille ei vain tälle yhdelle ja 99% osaa nauraa myös itse itselleen. Sitten kertoi töistään yks päivä, heittelee tavaroita jos saa jotain kritiikkiä töistään keittiöllä siis ruokaa ja esineitä. Kyllä omasta mielestäni on riittävästi syitä pysyä kaukana tuollaisesta.

Vierailija
39/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu aikuinen kaveri tarvitsi liikaa apua arkeen, esim kyytiä. Aina oli jotain vailla

Vierailija
40/98 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa

Mitä sinä sekoilet? Kannattaisiko painua nukkumaan..

Näin on, ap on palstan vakihullu.