Onko teillä ollut kiva kesä?
Kommentit (30)
On ollut tosi kiva. On mahtunut sopivasti kaikkea. Ystävien ja sukulaisten tapaamista, mökkeilyä, puutarhatöitä, matkailua niin Suomessa, kuin muualla, ja ihan vaan möllöttelyäkin.
Vierailija kirjoitti:
On ollut tosi kiva. On mahtunut sopivasti kaikkea. Ystävien ja sukulaisten tapaamista, mökkeilyä, puutarhatöitä, matkailua niin Suomessa, kuin muualla, ja ihan vaan möllöttelyäkin.
Ja myös syksyä odotan ihan hyvillä mielin, on paljon mukavia juttuja tulossa.
Olisi ollut, jos loman olisi viettänyt kesäkuussa kuten aluksi ajattelin.
Ensi vuonna pidän koko kesän vapaata. Korkeintaan teen vähän keikkaa silloin tällöin.
No ei. Joka paketissa koko kesän, ainoa lohtu on se että kelit on ollut ihan surkeat niin sama kai se on ollut piilotella sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Joka paketissa koko kesän, ainoa lohtu on se että kelit on ollut ihan surkeat niin sama kai se on ollut piilotella sisätiloissa.
Tämäkin on varmasti paikkakuntakohtaista. Keski-Suomen korkeudella oli kesäkuussa paljon lämpöisiä päiviä. Ja viikkoa ennen juhannusta Porvoon reissulla paistattelimme kolmenkympin korvilla.
Kesästä piti tulla mahtava; oli vihdoin varaa matkustaa ja tietty ongelma elämässä ratkennut. Mutta sitten läheinen sairastui ja koko kesä on mennyt itkiessä. Syksy jatkuu samanlaisena, koska hän ei parane. Ehkä sitten ensi vuonna on mukavampaa..
Siinähän se masennellen. Kesämasennusta. Odotan, että tulee syksy ja talvi.
Kesä on mennyt selviytyessä toukokuun lopussa tulleesta avioerosta. Kesäkuussa ollut kesäloma meni ihan piloille.
No ei ole ollut, ehkä elämäni hirvein. Monenlaisia syitä miksi. En jaksa enää edes yrittää väkisin taistella ja pakottaa itseäni "nauttimaan kesästä", kun lähinnä tekee mieli itkeä ja mielen valtaa pakokauhu.
Melkein mahtava. Kuntouttavan työtoiminnan kautta pääsin työkokeiluun, ja - lähiviikkoina ratkeaa - pääsenkö palkkatuettuun työhön. Eikä se edes ole parasta, vaan se, että sai viettää ne trooppiset hellepäivät ilmastoidussa toimistossa, eikä tarvinnut hikoilla kotisohvalla av:ta selaillen. 😎👍
Ei mennyt ihan kuten toivoin.
Olen ihastunut erääseen mieheen ja niin toivoin että a) näkisin häntä b) pääsisin juttelemaan ja tekemään tuttavuutta hänen kanssaan erään harrastuksen tapahtumissa. Vain 1 x näin ja muutaman sanan vaihdoin.
Harmittaa myös se että tapahtuma mihin olisin halunnut, vettä tuli just sinä vk loppuna kaatamalla joten empä lähtenyt.
Muuten kesä on ollut ok, kun ei ole ollut niin kauhean kuumaa.
Olin satsannut yhteen tapahtumaan koko kevään ja maksoin tuosta viikonlopusta melko paljon, siis kaikesta mitä siihen liittyi, vaatteita, meikkejä, adumista, bensaa ym myöten.
Odotukset oli korkealla, olin positiivisen toiveikas. Nyt toteutan sen mitä varten sinne menen (olisi pitänyt olla jo vuosi sitten siellä), on niin paljon mitä haluan sanoa.
Päivä ja ilta oli minulle henkinen shokki, olin tyrmistynyt siitä mitä tapahtui....tai toisaalta se että asiat meni ihan päinvastoin kun olin toivonut. Vanhat tunnetraumat ja haavat aukesivat.
Ilta päättyi kyyneliin....
Elämäni hirvein kesä. Jäin työttömäksi ja rahaa todella vähän. Lisäksi ensimmäistä kertaa eläissäni en pystynyt ottaan aurinkoa kun sain punasia paiseita naamaan, käsiin ja jalkoihin.
Ei. Kesä meni kuin sumussa, ihan niin kuin sitä ei olisi ollutkaan. Selviytymistä päivästä toiseen kun on sairastamista ja pienet lapset hoidettavana ilman mitään apuja koskaan. Lomaa oli viikko ja en edes muista mitä tein.
Tää kesä oli kyllä ihan mukava, työpaikalta tuli lomautuksiakin, niin tuli vähän pidempi loma (ja vielä vähän jäljelläkin). Sopivasti projekteja, reissua, sukulointia ja rentoilua.
Viime kesä oli stressaavin kesäloma pitkään aikaan, muutto, liian vähän yhteistä lomaa ja pari yllättävää ikävää tapausta yhdistettynä muuten kivoihin juttuihin oli vähän liikaa.
On ollut. Reilu kuukausi poissa Suomesta lämmittelemässä teki hyvää. Nyt vielä pitkä 1 kk syysloma lämpimässä edessä. Inhoan talvea joten pitää kyllä keksiä jotain