IL: Sanna Marin juhli Flowssa pelkässä bikiniyläosassa
"Sanna Marin on tunnettu poliittisen uransa lisäksi myös tyylitajustaan."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e393df98-fa99-4618-9a75-6a5620…
Kommentit (83)
Pelkässä bikiniyläosassa? Kaikkea nää hasbeen:it yrittää päästäkseen lehtiin.
Näyttää Sanna pysyvn otsikoissa. Oisin odottanut Riikasta bikinikuvia, mutta lienee turha toivo.
Koskahan tämä sannahulluus päättyy
Ihmettelen, kuka jaksaa olla flowssa kolme päivää putkeen, oli kuka tahansa. Paitsi jos on tosi nuori.
Pinkki asu on hieno, 5/5. Tuo bikiniyläosajuttu tylsä, 2/5. Yhteiskuvan tyttö pitsitopissa todella tyylikäs.
Vähän mautonta. Kaksikymppisten kohdalla ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kuka jaksaa olla flowssa kolme päivää putkeen, oli kuka tahansa. Paitsi jos on tosi nuori.
Pinkki asu on hieno, 5/5. Tuo bikiniyläosajuttu tylsä, 2/5. Yhteiskuvan tyttö pitsitopissa todella tyylikäs.
Jaksaa jos jättää alkon vähemmälle ja keskittyy ruokaan ja muuhun toimintaan.
Milloin tulee uusi jyrähdys ettei hänen vapaa-ajastaan saa tehdä lehtijuttuja? Vai onko tämä eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä silti jaksa. Liikaa ihmisiä. Tykkään intiimeistä keikoista. Mutta joo, ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä silti jaksa. Liikaa ihmisiä. Tykkään intiimeistä keikoista. Mutta joo, ihmiset on erilaisia.
Mä käyn flown lisäksi pienemmissä tapahtumissa myös. Ei nuo ole toisiltaan pois. Olen 45v. Päihteiden käyttö määrittelee sen miten tuollaisen festarin jaksaa. Jos juo kuin sieni niin tuskin jaksaa.
Voi ei!! Kun Iltalehden Mari Pudas otsikoi juttunsa "Pääministeri Petteri Orpo paljastaa festarilookinsa", se ei kiinnostanut ketään. Petteri oli niin ajan hermolla pikeepaidassaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei!! Kun Iltalehden Mari Pudas otsikoi juttunsa "Pääministeri Petteri Orpo paljastaa festarilookinsa", se ei kiinnostanut ketään. Petteri oli niin ajan hermolla pikeepaidassaan.
Sillehän naurettiin. "Höhö, paita oli kaapista, lol :D:D"
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä ihminen, pelkkä tyhjä nukke.
Lienee hylännyt tyttärensä kokonaan. Minä, minä, minä.
Surullinen tapaus.
Puhutaanko nyt 100 % pro-Venäjä Ano Turtiaisen ihailija perheenäidistä, joka on hylännyt tyttärensä ja ryhtynyt kokopäiväiseksi Venäjän propagandan suoltajaksi ja Sannan kyttääjäksi öyhötettyään aiemmin koronasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus.
Puhutaanko nyt 100 % pro-Venäjä Ano Turtiaisen ihailija perheenäidistä, joka on hylännyt tyttärensä ja ryhtynyt kokopäiväiseksi Venäjän propagandan suoltajaksi ja Sannan kyttääjäksi öyhötettyään aiemmin koronasta?
Kyllä kyllä. Myönnä pois perheenäiti että Sannan takapuolihan se siinä kiinnostelee.
MirKHe
@mirkhe
Minua ei oikeastaan kiinnosta tässä kuvassa legginsit, jokainen pukeutukoon miten haluaa, vaan mikä irtohiha tuossa oikealla on ja eikö Marinin lapsi ole jo 4-vuotias. Tuskin tuollaisissa rattaissa on vai onko siinä joku toinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus.
Kyllä kyllä. Myönnä pois perheenäiti että Sannan takapuolihan se siinä kiinnostelee.
MirKHe@mirkhe
Minua ei oikeastaan kiinnosta tässä kuvassa legginsit, jokainen pukeutukoon miten haluaa, vaan mikä irtohiha tuossa oikealla on ja eikö Marinin lapsi ole jo 4-vuotias. Tuskin tuollaisissa rattaissa on vai onko siinä joku toinen lapsi.
Mikä valokuvaaja-Mirhan mielestä näistä hönen suosikeistaan on sensuellein.
a) Sannan perse
b) Anon kalju
c) Johanin pullukkavatsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus.
MirKHe@mirkhe
Mikä valokuvaaja-Mirhan mielestä näistä hönen suosikeistaan on sensuellein.
a) Sannan perse
b) Anon kalju
c) Johanin pullukkavatsa?
d) Januksen pikkupikkupöksyissä keikistelevä perse Mr Finland 1995 -kisoissa?
Nyt saa juhlia. Ei ole duunia ja omilla rahoilla.