Kelpaisinko, vaikka rakastajattareksi?
Ikä n. 50 v, eronnut. Lapset aikuisia ja exällä oma elämä, ei häiritse.
Työelämässä, hoidan asiani. Myös raha-. Oma auto ja asunto.
En käytä juurikaan alkoholia mutta toisten kohtalainen käyttö ei häiritse. En tupakoi.
Osaan leipoa ja laittaa ruokaa, hoitaa kotia ja ihmissuhdetta.
Ostan mielelläni lahjoja ja pidän huolta. Vaadin suhteessa toiselta vain fiksua käytöstä ja huomioon ottamista. Oman elämän kohtuullista hallintaa myös.
Harrastan satunnaista liikuntaa, käyn mielelläni tapahtumissa ja risteilyllä. Pidän rock/metalli/folk -tyyppisestä musiikista.
Sillointällöin vaihdevuodet vaivaavat, mutta melko lievästi.
Miehen kanssa tahtoisin harrastaa lämmintä ja huumorintajuista seksiä, mökkeilyä, keikoilla käymistä, köllöttelyä ja ulkoilua. Asun saaristoluonnon helmassa.
Kommentit (36)
Et kelpaa. Olet jännä miesten käyttämä joten et kelpaa.
Miten joku voi luulla, ettei tuon ikäisellä naiselta onnistu jo kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä luonne ratkaisee eikä sitä tuon aloituksen perusteella voi tietää joten vaikea sanoa. Tosin kuulostat kontrollifriikiltä eikä moniakaan miehiä 50 iässä kiinnosta olla muijan komennettavana.
Itse kuulostat alistavalta macholta. Vihaan kontrollointia. En harrasta sitä myöskään itse.
Olen hyvin joustava ja salliva.
Kiltti mies kirjoitti:
Et kelpaa. Olet jännä miesten käyttämä joten et kelpaa.
Ex ei ollut jännä kuin vasta avioliiton jälkeen.
Miksi ihmeessä haluat sekaantua jonkun parisuhteeseen?
Oot kiva nainen, mutta minulla puoliso joten kaikkea hyvää sinulle.
Voisiko seksijuttuja jauhaa seksipalstalla?
Voit tulla minulle salaiseksi rakastajattareksi.
M45
No lähtökohtaisesti rakastajattarelta ei haeta kodinhoitoa, lahjojen saamista, eikä autoa. Myöskään ns. lämminhenkinen seksi ei lähtökohtaisesti kuulosta ihan siltä, että se oikein vetäisi puoleensa.
Se mitä rakastajattarelta haetaan on villiä ja kiihkeää seksiä. Sellaista mitä ei ehkä kotona saa. Tykkäät ehkä leikkiä dominaa tai olet uskomattoman hyvä imuri. Olet hyvässä kunnossa ja huoliteltu, niin että kun sinut pelkästään näkeekin, niin farkut jalassa miestä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat sekaantua jonkun parisuhteeseen?
???? Häh?
Vierailija kirjoitti:
No lähtökohtaisesti rakastajattarelta ei haeta kodinhoitoa, lahjojen saamista, eikä autoa. Myöskään ns. lämminhenkinen seksi ei lähtökohtaisesti kuulosta ihan siltä, että se oikein vetäisi puoleensa.
Se mitä rakastajattarelta haetaan on villiä ja kiihkeää seksiä. Sellaista mitä ei ehkä kotona saa. Tykkäät ehkä leikkiä dominaa tai olet uskomattoman hyvä imuri. Olet hyvässä kunnossa ja huoliteltu, niin että kun sinut pelkästään näkeekin, niin farkut jalassa miestä sattuu.
Pystyn tuohonkin, mutten ole tuote enkä objekti, ostonainen. Olen ihminen, ja vaadin sitä myös mieheltä.
Palkkioksi annan paljon myös takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko seksijuttuja jauhaa seksipalstalla?
Mene sinne. Älä täällä valita.
Huom. vain vapaat. En halua varattua mistään hinnasta.
Joku siivosi täältä kommenttini, mihin kaikkiin otan.
Ihme siveydensipuli.
Tuossa iässä luonne ratkaisee eikä sitä tuon aloituksen perusteella voi tietää joten vaikea sanoa. Tosin kuulostat kontrollifriikiltä eikä moniakaan miehiä 50 iässä kiinnosta olla muijan komennettavana.