Kumpi voittaa tänään, Ruotsi vai Espanja?
Mitä mieltä?
Huomenna toivottavasti Matildas, eli Australia Englantia vastaan.
Toksiset ukot voivat pysyä poissa. Kaikki mitä aiotte sanoa on jo kuultu :)
Kommentit (9)
Lisään vielä, että Naisten jalkapallo ja ylipäätään Naisten urheilu ei ole keneltäkään pois. Joten ei jaksettaisi nyt lähteä ilkeilemään ja osoittamaan miten paljon parempia miehet ovat tässäkin lajissa🙄
Ei myöskään unohdeta, että ensimmäinen naisten MM pelattiin vasta 1990. Eikä sitä, että sotien jälkeen naisten jalkapallo käytännössä tukahdutettiin puoleksi vuosisadaksi.
Ei kovin reilua.
Kehitys kehittyy ja pelejä on ollut mahtava katsoa. Fanitan jalista nyt ensimmäistä kertaa elämässäni.
Olen katsonut miesten vastaavaa, mutta en tiedä miksi koen sen puuduttavana katsottavana.
Tämä turnaus on nyt todella tärkeää Naisten urheilulle ja esimerkkinä tytöille, että hekin voivat harrastaa jalkapalloa, siinä kuin pojat ja miehetkin. En tiedä miksi se harmittaa niin monia miehiä
Australian naisten joukkueen viimeisin peli oli Australian katsotuin urheiluohjelma kahteen vuosikymmeneen. Stadion oli täpötäynnä ja katsomoita oli ympäri Australiaa.
Puolustan Esspanjaa! Asun Ruotsissa.Toivon että eivät voita.
Rakastan Espanjaa ja kaikkea siellä. Olen asunut siellä ja kaipaan takaisin.
Espanjan naisissa on kyllä todella paljon potentiaalia ja taitoa.
Luulen että tulee jännä peli
Ruotsi menee päätyyn asti ja voittaa rankkareilla finaalissa Englannin.
Espanja hallitsee palloa muttei osaa tehdä maaleja. Ruotsi voittaa erikoistilannemaaleilla 2-0
Aslani tekee toisen maaleista
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi menee päätyyn asti ja voittaa rankkareilla finaalissa Englannin.
Minä taas veikkaan, että finaalissa on Australia ja Espanja. Espanja turhautuu toisella puoliajalla ja pelirytmi katoaa. Australian Fowler syöttää ja Kerr tekee maalin.
Australialla on hyvä meininki ja tiimihenki kohdallaan. Voittaa 1-0 tai 2-0
Mutta tämän päivän pelistä, onhan Espanja taitava. Ruotsin peli USA:a oli aika tuskallista katsottavaa. Mutta tuli siitä Ruotsille voitto, kiitos maalivahdin.
Amanda Ilestedt on aika vakuuttava pelaaja myös. Japanin rusikointi ei vakuuttanut minua
Jokseenkin tylsä peli, mutta Espanja nyt sitten jatkossa.
Mitävälii!!!