Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uitteko meikit naamassa niinkuin Susanna Laine?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos uimiseen ei liity saunomista niin en pese.

Vierailija
62/67 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannalla näkyy olevan puuteria ja ruskeaa luomiväriä ainakin. Lisäksi hiukset kauniisti letitettynä. Tosi feikki. Ei tuo ole rentoutumista.

Myös kuoret näkyy hampaissa olevan, kun on tuommoinen ruskea raja yläetuhampaiden yllä. Vähän kuin Siepilläkin ja Maisalla on, muutoin Susanna on kyllä eri kastia kuin em.

Tekohampaiden ikeneiltä näyttää sussun ikenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kyllä rupsahtanut. Näyttää ikäistään reilusti vanhemmalta.

Miltä mielestäsi näyttää 41v nainen joka näyttää ikäiseltään? Jos hän kerran näyttää reilusti vanhemmalta. Olen sitä mieltä että harva suomalainen nainen on noin hyvässä kuosissa tuossa iässä.

No mä olen 42v enkä ole noin ruttuinen. Eikä muutkaan ikäiseni.

Pulleilla ei rypyt niin näy kun naama turvottaa.

Olen hoikka.

Tietysti olet. Kuinkas muuten.

Hoikkakin on naisten keskuudessa aika laaja käsite...

Minä, jos valita pitää, otan mieluummin läskit kuin tyhmyyden, kuten sinä persusaasta, olet valinnut. Olet ääliö.

Vierailija
64/67 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää nähdä myös ryppyjä naisjulkkiksilla eikä mitään ikisiloiteltua ja leikeltyä muovia aina eläkeikään asti.

Vierailija
65/67 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen. Ryppyhullut näköjään vauhdissa ketjussa. Mikä ihme siinä on, että pitää arvostella muita, jotta saisi samalla vähän kehaista itseään? Ryhdistäytykää naiset.

Palsta täynnä kateellisia naisia. Kukaan nainen ei haukkuisi toista naista ellei olisi kateellinen. Niin se vaan on.

Minusta Susannalla on ryppyiset kasvot. Mistä olen hänelle kateellinen?

Minusta Karita Tykkä on kaunis ja rypytön vaikka hän on 46v. Enkä ole kateellinen hänellekään.

Vierailija
66/67 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhanaako täällä sisäisesti rumat ihmiset nokitte hänen kasvojensa ryppyjä, kun kysymys ei alkuunkaan liittynyt siihen? Käsittämätöntä internetin likakaivotoimintaa.

Vastaus kysymykseen: jos sattuu olemaan meikkiä niin en yleensä viitsi erikseen pestä pois luonnonvesiin uimaan lähtiessä. Ihan rauhassa saa tehdä tulkintoja minun "poseerausuinneistani", jos joku jaksaa uimarannalla kytätä toisten naaman ehostuksia. Vedenkestävää ripsaria yleensä silmissä, niin se ei haittaa sukellustakaan.

Uimahallissa tietysti kaikki meikit veks ja viimeisen päälle pesut ennen allasta.

67/67 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko meikkiä vai ei, kun avantoon menee