Ihmiset joilla kumppani vaihtuu tiuhaan ja aina vika
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt noloja on jotka ei saa kumppania.
Siksikö pitää koko ajan olla joku että todistaa muille saavansa kumppanin? Kukapa ei saisi, ei se mikään saavutus ole. Se ettei ole kumppania ei tarkoita ettei saisi sellaista, vaan usein ennemminkin sitä, että on jonkinlaiset standardit.
Ihmiset joilla kumppanit vaihtuu lennosta, ei aidosti edes tiedä mitä haluaa suhteelta, ja ovat suht tunteettomia ihmisiä. Sitten nämä näkevät niissä uusissa kumppaneissa täysin samat asiat mitkä näki edellisessä kumppanissa, koska ei ole kerennyt nollata omaa päätään.
Normaali eroava ei edes harkitse uuttta suhdetta, kun tunteet ja muut asiat painaa mieltä.
Mulla syynä oli paha seksiriippuvuus. Naisilla esiintyvä nymfomania on edelleen tabu. Kiitos kalliin joskin asiansa osaavan terapeutin en enää haikaile seksiä enkä parisuhdetta. Että kaiken maailman losokullit voivat nyt antaa olla. Voin toki jatkaa asian tiimoilta liittymällä Vihreisiin. Ei mitään, näkyillään!
Säälittää yksin elävät. Itse olen niin hyvännäköinen että löydän aina kumppanin itselleni. Ulkoisesti kos ei ole puitteet kunnossa, niin yksin joutuu jäämään.
Ja just noilla ne exät on joka ikinen kerta narsisteja.
Heikko itsetunto, mielen epävakaus. Kyvyttömyys kiintyä. Hylkäämisen pelko.
Siinäpä muutama piirre noista.
Ehkä siitä kumppanista haetaan jotain uutta ja elämää mullistavaa. Mikään ei kuitenkaan muutu kovin paljoa ja kumppanikin lopulta vaatii enemmän kuin huvittaisi antaa.
Itsekkyys ja itsekeskeisyys. Minä, minä ja minä.
Ne nyt noloja on jotka ei saa kumppania.