Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos rakentaisit isohkon talon, tulisko sinne salahuone?

Vierailija
14.08.2023 |

Musta olis kiva kun joskus sadan vuoden päädtä joku ihmettelis että mikäs se tämä tila/huone on...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa rakennetaan bunkkerieta asuntojen sisään koska pelkäävät varkaita . TOTTA! Uskomatonta. 

En usko.

Voi niillä olla enemmän varastettavaa kuin suomalaisilla, mutta en silti usko.

Asun Tukholman nk rikkaalla alueella. Naapurit rakensivat bukkerin ,koska Ruotsin poliisi ei auta hädässä. 

Vierailija
22/24 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa rakennetaan bunkkerieta asuntojen sisään koska pelkäävät varkaita . TOTTA! Uskomatonta. 

En usko.

Voi niillä olla enemmän varastettavaa kuin suomalaisilla, mutta en silti usko.

Asun Tukholman rikkaiden alueella. .Naapuri rakennutti bunkkerin koska viereisessä talossa  räjäytettiin ovi. 

"

Tukholman Östermalmin Gyllenstiernsgatanilla tapahtui voimakas räjähdys maanantain vastaisena yönä.

"Olin yllättynyt ja peloissani. Jalkani, jalkani, työpöytäni ja tietokoneeni nousivat lattialta", talossa asuva Bonn Ulving, 14, kertoo.

Kiinteistö kärsi suuria vahinkoja – poliisin mukaan portin ulkopuolelle oli sijoitettu räjähdelaite

– Yksi voimakkaimmista, mitä meillä on ollut alueella, kertoo poliisin aluepäällikkö Erik Widstrand räjähdyksestä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen aina haaveillut sellaisesta. 

Vierailija
24/24 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on salahuone. Sen rakennettiin 5 vuotta sitten. Salahuone on vaatekaapin takana, vaatekaapin seinän voi siirtää ja takana on ovi. Salahuone on turvahuone itseasiassa jos tulee murtovarkaita tai jotain. Salahuoneen varusteita on puhelin ja jotain vaatteita. Sieltä pääsee myös ulos luukun kautta autotalliin.