Kaikkialla on onnellisia pariskuntia, minä olen yksin
En koskaan löydä ketään, jonka haluaisin ja joka haluaisi minut.
Mietin jo, ettei minun kannata enää elää. Kukaan ei välitä minusta.
Kommentit (45)
Kun katsot ympärillesi, et taida huomata niitä kaikkia jotka ovat onnellisia, koska ovat yksin.
Älä katsele vain pariskuntia.
Niin monta ankeaa parisuhdetta kokeneena, kavereiden elämänkulkua kuunnelleena ja täältä palstalta kokemuksia lukeneena voin lohduttaa sinua tiedolla, että pariskunnista onnellisia on ehkä yksi tuhannesta, vaikka miltä näyttäisi ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinrn nainen = heti ollaan tukemassa
Yksinäinen mies = haukutaan inceliksi ja naisvihaajaksiReilua?
Mistä sinä harhainen taas revit tähän anonyymien ihmisten sukupuolet. vttu oot yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinrn nainen = heti ollaan tukemassa
Yksinäinen mies = haukutaan inceliksi ja naisvihaajaksiReilua?
Ollaanhan täällä tuettu. Turkish Airlines tarjoaa alta 200 euron meno-paluulippuja Turkkiin. Pegasuksella pääsee yhteen suuntaan 60 eurolla. Teitä ei vaan kiinnosta.
Kumppani ei kenenkään perusyksinäisyyttä poista. Elämän mielekkyys pitää kehittää muualta kuin omista fiiliksistä ja ulkonaisista seikoista kuten siitä, onko mulla nyt joku vai eikö ole. Nenä pois omasta navasta, niinsanotusti ja elämä käyntiin, hopi hopi
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Käyn treffeillä ja mies näyttää heti oitis, ettei kiinnosta. Viestit loppuu. Se on niin masentavaa kerta toisensa jälkeen.
Vaihda mies tasoasi alemmas niihin rumiin miehiin niin varmasti kyllä alkaa miehiä kiinnostaa seurustelu.
Ja tajua sinä pässi viimeinkin, että luonteesi karkottaa, ei ulkonäkösi. Olet kuvottava tekstimuodossakin.
Vierailija kirjoitti:
Kumppani ei kenenkään perusyksinäisyyttä poista. Elämän mielekkyys pitää kehittää muualta kuin omista fiiliksistä ja ulkonaisista seikoista kuten siitä, onko mulla nyt joku vai eikö ole. Nenä pois omasta navasta, niinsanotusti ja elämä käyntiin, hopi hopi
Olen samaa mieltä. Sisäisesti yksinäinen ihminen on yksinäinen myös parisuhteessa.
Löysin elämäni rakkauden vasta 45-vuotiaana. Että toivoa on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on nykyään yksin. Sinulla on erinomaiset mahdollisuudet löytää kumppani. Ylös, ulos ja lenkille!
Kirjaimellisesti lenkille. Lenkkipolulla näkee useinkin hyvännäköisiä ihmisiä yksin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olet taatusti onnellisempi yksin kuin suhteessa olevat.
Murto-osa suhteista toimii, loput on riitelyä ja jatkuvasti kompromissien tekoa ja toisen huomioon ottamista jne.
Tasainen yksinolo ilman riitelyn aiheuttamaa rasapainotilan heittelyä itseasiassa tekee tylsyyden ja muuttaa yksinolon painajaiseksi. Kun parisuhteessa matkustaa työmatkan yksin se moninkertaistaa nautinnon ja arvostaa yksinoloa. Pidemmäs se taas muuttuu ikäväksi. Ihmisen onnellisuus vaatii heilahtelua ja oloduhteiden muutosta. Tähän parisuhde on hyvä. Kahdestaan .yös talous on parempi ja sairastellessa toinen voi auttaa ja toisinpäin. Mukavaa on myös makailla koronassa kahdestaan kuin yksin. Lomakaan ei tunnu samalta ilman vastapainoa sille.
Kiltti mies kirjoitti:
Yksin on oltava ja elettävä koska naiset haluaa vain niitä komeimpia miehiä
Rahakkaita. Unohdit rahakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on nykyään yksin. Sinulla on erinomaiset mahdollisuudet löytää kumppani. Ylös, ulos ja lenkille!
Kirjaimellisesti lenkille. Lenkkipolulla näkee useinkin hyvännäköisiä ihmisiä yksin liikkeellä.
Tietty aikamoinen pettymys jos lähtee lenkille hyvännäköisiä ihmisiä kohdatakseen, ja sitten tulee vastaan vaan tällaisia kaltaisiani peruslylleröitä.
Ei minullakaan ole miestä, mutta se ei estä todellakaan olemasta tyytyväinen elämääni. Olisi sitäpaitsi liian suuri tehtävä toiselle jos hänen pitäisi tehdä minut onnelliseksi. Siis varmaan monin tavoin tekisikin, mutta se ei voi olla ainoa asia minkä ympärillä elämä pyörii. Yksinkin voi ja kannattaa pystyä olemaan onnellinen/tyytyväinen. Jos joku kiva tyyppi joskus jää vierelle kulkemaan niin se on vaan plussaa kaikkeen muuhun. :)
Vierailija kirjoitti:
Oi, kerro miten tämä tapahtui? t: epätoivon rippeissä roikkuva 44-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, kerro miten tämä tapahtui? t: epätoivon rippeissä roikkuva 44-v.
Sivusta huutelen.Keski-ikäisten ja perheellisten suosima alusta: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
Muille: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
Vaihda mies tasoasi alemmas niihin rumiin miehiin niin varmasti kyllä alkaa miehiä kiinnostaa seurustelu.