Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni pulassa jenkeissä, miten siirrän hänelle rahaa?

Vierailija
14.08.2023 |

Mitä kautta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todella kovat hälytyskellot siis soi tällaisissa, Äiti tarvitsen rahaa. Eli jos tulee vähänkin outoja pyyntöjä, esim. ettei oma tili käykään tai ei itse pääse juttelemaan ihan normaalisti lapsensa kanssa puhelimessa, niin tämä on huijaus ja ne rahat menee huijarille.

Tarinahan ei nyt kerro onko ap jutellut tyttönsä kanssa ja asia ihan aito. tietysti, jos ap:lla ei ole tyttöä Jenkeissä ollenkaan, niin kyseessä lienee huijaus. Ehkä voimme kuitenkin ap:n olettaa tietävän onko hänellä tytärtä ylipäänsä tai onko tytär Jenkeissä.

Tarina ei kerro? No ap itse kertoi puhuneensa puhelimessa.

Vierailija
42/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika soitti mulle tismalleen samalla asialla, oli kova hätä.

Poika istui sohvalla vieressä silmät ymmyrkäisinä kahvikuppi kädessä, ap sua koijataan nyt teknologialla mitä sinä et ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis western union on hyvä koska täältä suomesta lähetät ja amerikoista voit nostaa sen toimipisteestä käteisellä. Tein niin että lähetin tyttöystävälle 700 euroa dollareiksi muutettuna. Muutamissa minuuteissa tyttöystävä sai rahat new yorkissa.

Vierailija
44/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja puhunut puhelimessa tyttären kanssa niin mikä ongelma on lähettää rahaa jos tarvii.

Vierailija
45/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä provot on tylsiä, missä ap katoaa kuin rahat huijarin tilille.

Vierailija
46/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika soitti mulle tismalleen samalla asialla, oli kova hätä.

Poika istui sohvalla vieressä silmät ymmyrkäisinä kahvikuppi kädessä, ap sua koijataan nyt teknologialla mitä sinä et ymmärrä.

Se on sitten vakavampi juttu, kun äiti saa rahapyynnön lapseltaan, jonka olemassaolosta ei ole tiennytkään.

Näitä viestejä tulee myös lapsettomille naisille ja voitte vain kuvitella, mitä sellaisen viestin saaja ajattelee.

Vierailija
47/47 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja puhunut puhelimessa tyttären kanssa niin mikä ongelma on lähettää rahaa jos tarvii.

Jos ongelmaa ei olisi, hän olisi jo lähettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän