Onko sinua olemassa?
Oletko sinä olemassa? Vai oletko vain mielikuvitusta?
Kenties sinä et ole todellinen. Kenties joku jossain vain kuvittelee sinut. Mistä tiedät kummin asia on?
Kommentit (5)
Onko ap oikeasti olemassa... vastaanko minä nyt oikeasti johonkin aloitukseen, vai onko se pelkkää kuvitelmaa...
Joo, en todellakaan ole olemassa. Olen vain jonkun mielen tuotosta. Siis mitä? Itselleni olen hyvinkin todellinen.
Mistään ei voi tietää. Koskaan ei voi olla varma, mikä on totta ja mikä kuvitelmaa. Ja voiko useampi ihmiseksi kuviteltu kuvitella toisen ihmisen samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Onko ap oikeasti olemassa... vastaanko minä nyt oikeasti johonkin aloitukseen, vai onko se pelkkää kuvitelmaa...
Niin. Kenties sinä juuri nyt et istu tuolilla tietokoneen ääressä tai kännykkä kädessä, et lue tätä aloitustani, et kirjoita vastausta. Koska kenties sinä juuri nyt ja aina muulloinkin olet jonkun muun aivojen sisällä mielikuvituksessa. Kenties et ole koskaan todellisuudessa lukenut mitään etkä vastannut yhteenkään aloitukseen. Jos sinulla joskus on ns "epätodellinen olo" niin siihen on hyvä syy! Sinä olet epätodellinen.
ap
En ole. Tyhmä kysymys