Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely naisille. Saitko ensimmäisenä munaa, sormea vai kieltä? Entä saitko orkut yksinäsi vai yhdyntään ensin?

Vierailija
14.08.2023 |

Kysely siis teille naisille millaisia seksuaalisia kokemuksia teillä on ollut nuoruudessa, missä järjestyksessä jne?
Tuliko ensimmäisenä omat sormettelut vai poikaystävän sormet tai penis vierailemaan alapäässä? Tai mahdollisesti kieli?
Oliko orgasmit millaisia teillä nuorena? Masturboinden vai poikkiksen kanssa parempia?

Häpykarvoituksesta, oliko teidän nuoruudessa tapana ajella (kaikki pois??) kuten nykyään? Mitä tytöt muistaa karvoitusasiasta ~80-luvulla? Itse miehenä muistan, että niille ei todellakaan kuvoteltu kuten nykyään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo kasarilla tytötkin yökkäilivät rannalla mammojen sheivaamattomille bikinirajoille joten sheivaaminen oli itsestäänselvyys mutta eroa nykyiseen oli vain siinä paljonko ajeltiin.

Muistelen miten kasarin puolivälissä tupakaveri kertoi kateellisena kuolaavalle tuvalle tyttöystävän ajelleen aivan posliiniksi mikä oli siihen aikaan todella rohkeaa kun seksiä aktiivisesti harrastavat tytötkin sheivasivat vasta huulet paljaaksi mutta navan alle piti jättää vähintään se hölmö tupsu tai viiru.

Oma tyttöystävä kiemurteli vielä ysärin taitteessa kiusaantuneena että älä aja sitä navan alla olevaa tupsua pois "ettei kaikki näy kun menen tyttöjen kanssa saunaan".

Kaikki näy my ass. Ihan sileäksi ajeltu pimppi vilkkui paljaana jalkovälissä joten mitä ihmettä dominokeksin kokoinen tupsu navan alla muka peitti?

Vierailija
2/4 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset orgasmit oli varmaan siinä 11-vuotiaana ja omin sormin. Jep. Ei siitä sen enempää. Yleensä ihmiset oppii nämä suht nuorena.

Myöhemmin lähempänä aikuisikää tuli lelut sormien lisäksi tutuiksi.

Seksiä miehen kanssa ja siihen liittyviä toimintoja päädyin harrastamaan vasta parinkympin puolella koska olin aika ujo ihmisten kanssa. Tätä ennen olin siis jo itse kokenut varmaan tuhansia orgasmeja. Orgasmit muuttuvat hieman iän myötä mutta en osaa kategorisoida onko joko toisen ihmisen kanssa vai yksin paras koska se on niin tilanne ja fiiliskohtaista.

Paristakympistä eteenpäin seksi on kuulunut toki kiinteästi elämään mutta myös masturbointi. Oon aina sheivaillut tai siistinyt siitä lähtien kun olin täysi-iän kynnyksellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki omat sormet ensin, sitten poikaystävä, sekä nuoli sormetti ja nai, ja hyvin fiksu ja osaava oli 16  vuotias. itse taisin olla 15 tai kuustoista.

Nyt on kamalaa, kun mies ei pysty kun on hirveä iskias, on lääkkeet ja akupunktiot ja mikään ei auta. Melkein koko kesä ilman munaa, ja onhan käsityydytykset ja minä nuollut kalua, mutta ei se yllä samaan kuin oikea naiminen ja käsi klitalla.

Aika kamalaa..

Vierailija
4/4 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sormet ja tätä tapahtui todella usein ja mahtivia orgasmeja sai. Sitten munaa eikä tuntunut pitkään aikaan juuri miltään. Omat sormet oli edelleen paremmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi