Lue keskustelun säännöt.
Lasketaanko vessanhuuhteluvedetkin vedenkulutukseen omakotitalossa?
Kommentit (6)
Huolimatta siitä, että kaikki valutettu vesi ei edes mene viemäriin. Puutarhan kastelu, auton pesu jne. Hulevesimaksu on taas sadevettä, joka menee kunnan viemäriin ja siitäkin pitää maksaa, vaikka ei ole edes sadetta toivonut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja likavesi se vasta kallista on...
kaadat aina ämpärillisen hädän jälkeen??????
Siksi suositellaankin näitä ison ja pienen hädän wc-pönttöjä. Itsekin voi kulutukseen vaikuttaa laittamalla pöntön vesisäiliöön litran lasipullon tai vaikka kossupullon (suosittelen tyhjentämään ensin ja laittamaan tilalle vettä ;) . Näin säästyy joka vedolla pullon verran vettä, joka on jo paljon.