Onko se *naapureille näyttäminen* niin tärkeää että vaikuttaa esim. auton ostoon?
Jotenkin hirveän pinnallista että näytetään lähinnä muille että *hyvin pyyhkii* ja velka vaan kasvaa.
Se on sitten joillekin hirveän tärkeää tuo muiden mielipide.
Kommentit (106)
Autolainoissa on korko 8% jaxuja!
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣😂😂 siitäs saitte köyhät niinkö tarkoitat??
Mitäs, jos se naapuri on autoja maahantuovassa firmassa töissä? Niin kuin kaveri. Hänen on ajettava autoja sisään ennen kuin ne voidaan joidenkin tuhansien käyttökilometrien jälkeen myydä. Naapureille se näyttää varmasti aika hurjalta, kun ihan uusin malli kiiltää pihalla taas muutaman kuukauden jälkeen.
Siis missä tämmöisiä ihmisiä on? Mun naapurustossa asuu ihan normaaleita erilaisia perheitä erilaisine autoineen, mutta ei kyllä tippaakaan kiinnosta että miksi ja millaisella rahoituksella yksi perhe on ostanut kolme hienoa bemaria ja traktorimönkijän sekä veneen, tai toinen sen skoda octavian. Eiköhän jokainen osta omiin tarpeisiinsa ja haluihinsa sopivan auton...
Vierailija kirjoitti:
Samoin asuntolainoissa kun indeksi otetaan huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos se naapuri on autoja maahantuovassa firmassa töissä? Niin kuin kaveri. Hänen on ajettava autoja sisään ennen kuin ne voidaan joidenkin tuhansien käyttökilometrien jälkeen myydä. Naapureille se näyttää varmasti aika hurjalta, kun ihan uusin malli kiiltää pihalla taas muutaman kuukauden jälkeen.
Mun yhden työkaverin naapuri on autokaupassa töissä ja sillä kuulemma vaihtuu auto melko tiuhaan tahtiin. No, ihmekös tuo toisaalta. Suurimmalla osalla on se sama auto kuitenkin vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista on tuskin missään muualla kuin Suomessa 😳
Terveisiä Ulkosuomalainen
No ei oo Suomessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri voi hyvinkin sitten tarkastaa auton omistajatiedot ja melkein tukehtua nauruun kun auton omistajana onkin rahoitusyhtiö.
tuo että omistajana on rahoitusyhtiö ei kerro MITÄÄN...
Minun kohdallani omistajan olen minä mutta siltikään uteliaat eivät saa MITÄÄN tietoja rekkarin perusteella.
Ihan yleistä ja tavallista. Kilpavarustelua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minä olen pitänyt tämmöistä jostain jenkkilästä tulleena hapatuksena, eikös ne siellä kilpaile jopa sillä että kenellä on hienoimmat jouluvalot? Suomalaiset taas on tyypillisesti käytännönläheistä kansaa ja prameilua paheksutaan.
Minua ei kiinnosta mitä naapuri omistaa tai ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yhden työkaverin naapuri on autokaupassa töissä ja sillä kuulemma vaihtuu auto melko tiuhaan tahtiin. No, ihmekös tuo toisaalta. Suurimmalla osalla on se sama auto kuitenkin vuosia.
Tai sitten ajavat niillä liikkeen autoilla.
Ap höpäjää kuin elettäisiin jotain 1970-lukua, jolloin ukoilla oli kova kisa siitä, kellä ekana on varaa Ladaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ajavat niillä liikkeen autoilla.
Ei ne liikkeen ole vaan rahoitusyhtiön. Kuten asuntovelallisten asunnot omistaa käytännössä pankki, kunnes laina on maksettu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri voi hyvinkin sitten tarkastaa auton omistajatiedot ja melkein tukehtua nauruun kun auton omistajana onkin rahoitusyhtiö.
Järjetöntä tarkastelua tuommoinen. Olet itse tehnyt tuollaista näköjään. Ei tulisi mieleenkään itsellä, ei kiinnosta naapurien autot tai muut ostokset, saatikka talot ym.
Onnea uniikille lumihiutaleelle. Me valtaväestö kuitenkin tarkastamme ja nauramme kun omistaja onkin joku Santander.
Onko tosiaan Suomessa päästy näin pitkälle, että toisten omistukset ja raha-asiat ovat kiinnostuksen aiheita kaikille jopa mennään tarkasmaan netistä onko auto maksettu? Olen sitten joku uniikki ulkosuomalainen kun en vaan jaksaisi kuluttaa edes aikaa tuommoiseen kyttäämiseen. Alhaiset luonteenpiirteet ovat lisääntyneet näköjään suomalaisissa. Onko enää normaaleita ihmisiä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä tarkastelua tuommoinen. Olet itse tehnyt tuollaista näköjään. Ei tulisi mieleenkään itsellä, ei kiinnosta naapurien autot tai muut ostokset, saatikka talot ym.
Onnea uniikille lumihiutaleelle. Me valtaväestö kuitenkin tarkastamme ja nauramme kun omistaja onkin joku Santander.
Meilläkin naapuri otti kaikki esittelyssä käyneiden rekkarit ylös kun naapurissa oli talo myynnissä.
Mitähän tuollakin tiedolla oikein tekee?
Varautui siihen, että jotain varastetaan tai rikotaan näytön aikana näyttö paikassa tai naapurustossa?
Ei tulisi pieneen mieleenkään.
Ei kiinnosta naapurien autot ja asiat, toivon ettei niitäkään kiinnosta minun tekemiseni...
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen huomioinut itse myös Suomessa käydessä. Iso uutinen on, että naapurilla on uusi auto. Huvittavaahan se on.
Toinen ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Luuletko että hevon vi..... kiinnostaa sinun tai kenenkään muun mielipide?