Miten saan miehet olemaan näkemättä minua pelkästään seksiobjektina!?
Tapaamani miehet tuntuvat näkevän minussa vain "ihanan vartalon" kuten viimeisin sanoi. Muutenkin saan todella paljon kehuja ulkonäöstäni.
Se harmittaa koska eräs mies meni juuri sivu suun, koska minusta tuntui että hän ei nähnyt miten paljon yhteistä meillä oli.
Tämä alkaa olla todella turhauttavaa, tiedän että minulla on mahtava luonne.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa harvinaisen rasittavalta. yök
Älä huoli, niin tekin miehet täällä palstalla ovat harvinaisen vastenmielisiä suurimmalle osalle naisista.
Puhu vain omasta puolestasi...
t. kommentin kirjoittanut nainen
Kiltti mies kirjoitti:
Mies haluaa naisen vain pillun takia. Muuta iloa naisesta ei miehelle ole.
Naisten mielestä miehet jahtaa naisia henkevien keskustelujen takia 😄😄😄
Ap on rasittava, luultavasti seksuaalisesti turhautunut mies. Meinasin nyt sammua, koska kyllästyttää.
Liity johonkin itseäsi kiinnostavaan järjestöön, kiinnostaisiko esim puoluetoiminta? Sellaisessa tapaa samanhenkisiänihmisiä ja pääsee tutustumaan miehiin asioiden kautta. Olin aikoinaan nuorena näissä ja opiskelijatoiminnassa ja voin suositella.
Mä ymmärrän sun pointin, ja sanoisin, että ongelma on niissä miehissä, ei sinussa. En tiedä, mitä on tehtävissä, sillä vapaana liikkuu paljon miehiä, jotka eivät ihan oikeasti osaa rakastaa naista, hänen sieluaan, koko naisen olemusta ja sisintä, sen kropan lisäksi. Mutta ihan varmasti heitäkin on, jotka osaavat, ja jos olet valmis vielä kestämään pettymyksiä ja yrittämään, niin sellaisenkin löytäminen on aivan varmasti mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä ettet voi vaikutta toisen sukupuolen tekemisiin. Siitä haaveilun ja ulísemisen voit siis lopettaa ensimmäiseksi.
Aihe on ja pysyy, pyysin kokemuksia.
Jos sinulla ei ole sanottavaa aiheeseen voit poistua. Tuolla turhake lauseella voi muka kuitata kaikki ihmissuhdekeskustelut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liity johonkin itseäsi kiinnostavaan järjestöön, kiinnostaisiko esim puoluetoiminta? Sellaisessa tapaa samanhenkisiänihmisiä ja pääsee tutustumaan miehiin asioiden kautta. Olin aikoinaan nuorena näissä ja opiskelijatoiminnassa ja voin suositella.
Kiitos ideasta! Olenkin menossa eräälle harrastekurssille.
Ap
Oletko ap ajatellut siirtyä naisiin? Lesboja ei tunnetusti kiinnosta toisen ulkonäkö.
Lähden minun kanssa treffeille. Sen lisäksi, että kuolaan herkullista vartaloasi, osaan myös keskustella älykkäästi. Koska nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sun pointin, ja sanoisin, että ongelma on niissä miehissä, ei sinussa. En tiedä, mitä on tehtävissä, sillä vapaana liikkuu paljon miehiä, jotka eivät ihan oikeasti osaa rakastaa naista, hänen sieluaan, koko naisen olemusta ja sisintä, sen kropan lisäksi. Mutta ihan varmasti heitäkin on, jotka osaavat, ja jos olet valmis vielä kestämään pettymyksiä ja yrittämään, niin sellaisenkin löytäminen on aivan varmasti mahdollista.
Kiitos, en ole vielä menettänyt toivoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä ettet voi vaikutta toisen sukupuolen tekemisiin. Siitä haaveilun ja ulísemisen voit siis lopettaa ensimmäiseksi.
Aihe on ja pysyy, pyysin kokemuksia.
Jos sinulla ei ole sanottavaa aiheeseen voit poistua. Tuolla turhake lauseella voi muka kuitata kaikki ihmissuhdekeskustelut.
Ap
Voit vaatia miehiä muuttumaan, voit polkea jalkaasi, voit itkeä kuinka miehet ovat paskoja.
Arvaatko paljon siitä on hyötyä?
Ainoa mihin pystyt vaikuuttaa on sinun omat tekosi.
Vierailija kirjoitti:
Lähden minun kanssa treffeille. Sen lisäksi, että kuolaan herkullista vartaloasi, osaan myös keskustella älykkäästi. Koska nähdään?
Lähdet itsesi kanssa treffeille vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ideasta! Olenkin menossa eräälle harrastekurssille.
Ap
Muista että miehet ovat siellä harrastamassa, eivät naisten iskettävinä.
Vierailija kirjoitti:
Saatat pettyä ettei ap olekkaan kummoinen :D Itsestään vain liikoja luuleva
Ajattelen että käytät paljon aikaa laittautumiseen, meikkaat paljon ja tälläydyt pinnallisesti. Sellaisia naisia miehet käyttävät huvitteluun. Jos haluat että he ottavat sinut vakavasti, älä meikkaa ja laittaudu niin paljon. Arkimeikki ja luonnollinen ehostus. Pukeudu asiallisesti.
Etsi joku aseksuaali, jota ei kiinnosta seksi pätkääkään.
Voihan asian ajatella niin että onneksi näkee. Voi olla ettei olisi suhdetta sen jälkeen kun ei enää näe.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tällaisen miehen pitäisi olla vielä hetero, haluta seksiä tämän yhden naisen kanssa ja olla vielä oikein hyvä sängyssäkin?
Täällä pyörii joku noin 5v tasolle jäänyt trolli.