Miten saan miehet olemaan näkemättä minua pelkästään seksiobjektina!?
Tapaamani miehet tuntuvat näkevän minussa vain "ihanan vartalon" kuten viimeisin sanoi. Muutenkin saan todella paljon kehuja ulkonäöstäni.
Se harmittaa koska eräs mies meni juuri sivu suun, koska minusta tuntui että hän ei nähnyt miten paljon yhteistä meillä oli.
Tämä alkaa olla todella turhauttavaa, tiedän että minulla on mahtava luonne.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä niistä miehistä sitten oikein kaipaat, jos et halua seksiä? Haluat suhteeseen jonkun miehen kanssa, joka ei pidä vartalostasi eikä halua sinua seksuaalisesti vai?
Valtaosa ihmisistä EI OLE kovinkaan kiinnostavia sisäisesti, ehkä 10-15% on. Sitten on ihmisiä, jotka voivat ulkoisesti olla hieman reissussa rähjääntyneitä elämän varrella, mutta valtavan kiinnostavia. Jos haluat keskustella jonkun kanssa, voit mennä puhumaan vaikka jollekin deekulle puiston penkillä. Sillä on varmasti tarinaa jos toistakin iskettäväksi, mutta ehkä et halua sen kanssa parisuhteeseen, tai mistäs sen tietää.
Vertasitko juuri minua deekuun. Tuliko parempi mieli.
Muista että jos haluat vastaanottaa, sinun täytyy myös antaa. On narsistista ajatella että sinulle kuuluu valtavan mielenkiintoinen ihminen, jos et itse ole sellainen. Se mitä me kumpikin tarjoamme yhdessä voi olla valtavan mielenkiintoista. Mutta siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Eikä niin että mies kykenee vaan ylistämään ulkonäköä eikä muuta näe.
Ap
Ilmeisesti lukutaidossasi on vähän petrattavaa ja olet aika herkkähipiäinen? Pointtihan oli se, että parisuhteisiin yleensä tarvitaan seksuaalista vetovoimaa, ilman sitä voi olla hankalaa olla suhteessa, ainakaan molempia tyydyttävällä tavalla.
Mutta, jos haluat jutustella henkeviä ja tavata ihmisiä, niin sitä voi tehdä melkein missä vaan, melkein kenen kanssa vaan ja joskus rähjäinen ulkonäkö voi kätkeä alleen valtavan viisaan ja kiinnostavan persoonan. Sitä tarkoitin. En että olet deeku. En edes ymmärrä, miten päädyit tuohon johtopäätökseen?
Niin ymmärrän tämän hyvin, en itse ole ulkonäkökeskeinen. Vaan kuten jo kuvasin tapaamani miehet ovat kaikkea muuta kuin erittäin hyvännäköisiä. He ovat tavallisia ihmisiä.
Siksi onkin äärimmäisen turhauttavaa olla tulematta nähdyksi ja kuulluksi. Minusta nähdään vain pieni osa.
Ap
Mulla on ihan sama ongelma! Todella turhauttavaa kun miehiä ei kiinnosta mun sisin. 25kg pulleampana kävin paljon parempia keskusteluja miesten kanssa. Nykyään eivät malta keskustella kun on kiire sänkyyn. Ja muuta eivät sitten haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sun pointin, ja sanoisin, että ongelma on niissä miehissä, ei sinussa. En tiedä, mitä on tehtävissä, sillä vapaana liikkuu paljon miehiä, jotka eivät ihan oikeasti osaa rakastaa naista, hänen sieluaan, koko naisen olemusta ja sisintä, sen kropan lisäksi. Mutta ihan varmasti heitäkin on, jotka osaavat, ja jos olet valmis vielä kestämään pettymyksiä ja yrittämään, niin sellaisenkin löytäminen on aivan varmasti mahdollista.
Olkoon mikä tahansa toistuva ongelma elämässä, on aina maailman typerin veto kuvitella että ongelma olisi muissa, ei itsessä. Vika kun on poikkeuksetta siinä ainoassa yhdistävässä tekijässä, tässä tapauksessa ap:ssä joka syystä tai toisesta ei osaa tai kykene valitsemaan treffiseuraa oikein. Se ei mitenkään ole yhdenkään miehen syytä.
Miehet ovat sellaisia. Eivät he muuta näe kuin naisen ulkokuoren. Tietenkin poikkeuksia löytyy, mutta vähän, yleensä jo varattuja. Voit kokeilla olla meikkaamatta, ja silloin kun hyvä kappale on löytynyt voit panostaa taas ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity johonkin itseäsi kiinnostavaan järjestöön, kiinnostaisiko esim puoluetoiminta? Sellaisessa tapaa samanhenkisiänihmisiä ja pääsee tutustumaan miehiin asioiden kautta. Olin aikoinaan nuorena näissä ja opiskelijatoiminnassa ja voin suositella.
Kiitos ideasta! Olenkin menossa eräälle harrastekurssille.
Ap
Muista että miehet ovat siellä harrastamassa, eivät naisten iskettävinä.
Joo hyi hitto kun naisten harrasteryhmään tulee joku selvä limanuljaska iskemään naisia.
Miksi ette voi antaa toisten harrastaa rauhassa??
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Mies haluaa naisen vain pillun takia. Muuta iloa naisesta ei miehelle ole.
Naisten mielestä miehet jahtaa naisia henkevien keskustelujen takia 😄😄😄
Itsehän jahtaan naisia vain, jotta voin lausua heille sitaatteja Marcus Aurelius, Seneca ja Sokrates ovat suosikkejani. Jostain syystä naiset kumminkin haluavat vain penistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä niistä miehistä sitten oikein kaipaat, jos et halua seksiä? Haluat suhteeseen jonkun miehen kanssa, joka ei pidä vartalostasi eikä halua sinua seksuaalisesti vai?
Valtaosa ihmisistä EI OLE kovinkaan kiinnostavia sisäisesti, ehkä 10-15% on. Sitten on ihmisiä, jotka voivat ulkoisesti olla hieman reissussa rähjääntyneitä elämän varrella, mutta valtavan kiinnostavia. Jos haluat keskustella jonkun kanssa, voit mennä puhumaan vaikka jollekin deekulle puiston penkillä. Sillä on varmasti tarinaa jos toistakin iskettäväksi, mutta ehkä et halua sen kanssa parisuhteeseen, tai mistäs sen tietää.
Vertasitko juuri minua deekuun. Tuliko parempi mieli.
Muista että jos haluat vastaanottaa, sinun täytyy myös antaa. On narsistista ajatella että sinulle kuuluu valtavan mielenkiintoinen ihminen, jos et itse ole sellainen. Se mitä me kumpikin tarjoamme yhdessä voi olla valtavan mielenkiintoista. Mutta siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Eikä niin että mies kykenee vaan ylistämään ulkonäköä eikä muuta näe.
Ap
Ilmeisesti lukutaidossasi on vähän petrattavaa ja olet aika herkkähipiäinen? Pointtihan oli se, että parisuhteisiin yleensä tarvitaan seksuaalista vetovoimaa, ilman sitä voi olla hankalaa olla suhteessa, ainakaan molempia tyydyttävällä tavalla.
Mutta, jos haluat jutustella henkeviä ja tavata ihmisiä, niin sitä voi tehdä melkein missä vaan, melkein kenen kanssa vaan ja joskus rähjäinen ulkonäkö voi kätkeä alleen valtavan viisaan ja kiinnostavan persoonan. Sitä tarkoitin. En että olet deeku. En edes ymmärrä, miten päädyit tuohon johtopäätökseen?
Niin ymmärrän tämän hyvin, en itse ole ulkonäkökeskeinen. Vaan kuten jo kuvasin tapaamani miehet ovat kaikkea muuta kuin erittäin hyvännäköisiä. He ovat tavallisia ihmisiä.
Siksi onkin äärimmäisen turhauttavaa olla tulematta nähdyksi ja kuulluksi. Minusta nähdään vain pieni osa.
Ap
Mulla on ihan sama ongelma! Todella turhauttavaa kun miehiä ei kiinnosta mun sisin. 25kg pulleampana kävin paljon parempia keskusteluja miesten kanssa. Nykyään eivät malta keskustella kun on kiire sänkyyn. Ja muuta eivät sitten haluakaan.
Tiedät, mitä tehdä. Nyt alkuun perhepizza tilaukseen.
Sellainen humble brag sieltä. Lihota itseäsi vaikka 10-15 kiloa ja lopeta meikkaaminen, anna hiuksiin tulla juurikasvua jos on värjätyt ja lopeta niiden muotoilu. Älä poista karvoja myöskään kulmista, kulje mukavissa ja lököttävissä vaatteissa. Siten saat helposti oltua vähemmän viehättävä, jos kauniina on niin tuskallista olla.
Lupaan, että kahden kuukauden kuluttua ymmärrät millaista meillä muilla on ja kaipaat entiseen.
Olen kohdannut vähän samaa. Voi, että on kivaa olla nätti. Ja ihanaa, kun on upea vartalo. Minulla ei ole montaa suhdetta ollut elämäni aikana. En harrasta irtosuhteita. Tapailen miestä muutaman kuukauden ennen, kun menen hänen kanssaan peittoa heiluttaa.
Voivat ihailla minua rauhassa. Monia en lähde edes tapailemaan.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että käytät paljon aikaa laittautumiseen, meikkaat paljon ja tälläydyt pinnallisesti. Sellaisia naisia miehet käyttävät huvitteluun. Jos haluat että he ottavat sinut vakavasti, älä meikkaa ja laittaudu niin paljon. Arkimeikki ja luonnollinen ehostus. Pukeudu asiallisesti.
Käytän hyvin vähän meikkiä enkä todellakaan pukeudu epäaaiallisesti ja silti miehet keskittyvät mun ulkoiseen olemukseen ihan liikaa. Säkkiinkö tässä pitäisi pukeutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että käytät paljon aikaa laittautumiseen, meikkaat paljon ja tälläydyt pinnallisesti. Sellaisia naisia miehet käyttävät huvitteluun. Jos haluat että he ottavat sinut vakavasti, älä meikkaa ja laittaudu niin paljon. Arkimeikki ja luonnollinen ehostus. Pukeudu asiallisesti.
Käytän hyvin vähän meikkiä enkä todellakaan pukeudu epäaaiallisesti ja silti miehet keskittyvät mun ulkoiseen olemukseen ihan liikaa. Säkkiinkö tässä pitäisi pukeutua?
Kyllä vain.
yksi tekijä voi olla se että tyrkytät itseäsi sellaisena objektina.
Vierailija kirjoitti:
yksi tekijä voi olla se että tyrkytät itseäsi sellaisena objektina.
Elämme yliseksuaalista aikaa. Ei vika ole ap. ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sun pointin, ja sanoisin, että ongelma on niissä miehissä, ei sinussa. En tiedä, mitä on tehtävissä, sillä vapaana liikkuu paljon miehiä, jotka eivät ihan oikeasti osaa rakastaa naista, hänen sieluaan, koko naisen olemusta ja sisintä, sen kropan lisäksi. Mutta ihan varmasti heitäkin on, jotka osaavat, ja jos olet valmis vielä kestämään pettymyksiä ja yrittämään, niin sellaisenkin löytäminen on aivan varmasti mahdollista.
Ja kuitenkin tällaisen miehen pitäisi olla vielä hetero, haluta seksiä tämän yhden naisen kanssa ja olla vielä oikein hyvä sängyssäkin?
Kyllä, juuri näin. Nämä edellytykset pitää miehessä täyttyä, jos nainenkin ne täyttää.
Lainaamasi kommentin kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut vähän samaa. Voi, että on kivaa olla nätti. Ja ihanaa, kun on upea vartalo. Minulla ei ole montaa suhdetta ollut elämäni aikana. En harrasta irtosuhteita. Tapailen miestä muutaman kuukauden ennen, kun menen hänen kanssaan peittoa heiluttaa.
Voivat ihailla minua rauhassa. Monia en lähde edes tapailemaan.
N47
Minun mielestä on kivempaa olla nätti, ihan sama, mitä jotkut miehet ajattelee. Jos tykkäävät niin kiva ja jos eivät niin ihan sama myös. Eihän sitä voi omaa elämäänsä, omia mieltymyksiä ja omaa tyyliä rakentaa sen varaan, mitä mieltä joku toinen ihminen siitä ehkä oikein on. Näkeekö seksiobjektina, vai näkeekö ihmisenä.
Oma ihmisarvo ja identiteetti on ihmisen sisällä, ei se ole riippuvainen jostain tapailumiehestä ja sen mielipiteistä. Jos mies on urpo, niin ei sitä ole pakko tapailla, tai harrastaa seksiä sen kanssa. Jos miehen kanssa ei viihdy eikä ole mahdollista käydä hyviä keskusteluja, niin sitten ei ole sen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tällaisen miehen pitäisi olla vielä hetero, haluta seksiä tämän yhden naisen kanssa ja olla vielä oikein hyvä sängyssäkin?
Kyllä, juuri näin. Nämä edellytykset pitää miehessä täyttyä, jos nainenkin ne täyttää.
Lainaamasi kommentin kirjoittaja.
Kannattaa joskus tutustua miehen biologiaan ja olla ihan rehellinen itselleen. Vaikka omat ajatukset toivoisivatkin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Mies haluaa naisen vain pillun takia. Muuta iloa naisesta ei miehelle ole.
Naisten mielestä miehet jahtaa naisia henkevien keskustelujen takia 😄😄😄
Itsehän jahtaan naisia vain, jotta voin lausua heille sitaatteja Marcus Aurelius, Seneca ja Sokrates ovat suosikkejani. Jostain syystä naiset kumminkin haluavat vain penistäni.
Oletko Ryan Holiday?
Tapasin vähän aikaa tällaisen naisen! Hän kehui omaa vartaloaan, pukeutui todella paljastavasti ja isoon ääneen puhui koko ajan olevsnsa paljon muutakin, kuin kaunis/hyvännäköinen jne. Mistään muusta ei sitten puhunutkaan. Tapaaminen kesti 3h ja sitten tämä "muu, mitä hän oli" ei koskaan tullut ilmi. Raskasta seuraa, vaikutti tyhjäpäältä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin vähän aikaa tällaisen naisen! Hän kehui omaa vartaloaan, pukeutui todella paljastavasti ja isoon ääneen puhui koko ajan olevsnsa paljon muutakin, kuin kaunis/hyvännäköinen jne. Mistään muusta ei sitten puhunutkaan. Tapaaminen kesti 3h ja sitten tämä "muu, mitä hän oli" ei koskaan tullut ilmi. Raskasta seuraa, vaikutti tyhjäpäältä.
Nämä on näitä "en ole kuin muut naiset" -naisia.
Katos vaan. Narsisti minäni pyrkii esiin, kun haluan näköjään itseni kanssa treffeille.
Ei, mutta ap, olen valmis keskustelemaan vakavasti, kuolaamisen ohella.