Miten saan miehet olemaan näkemättä minua pelkästään seksiobjektina!?
Tapaamani miehet tuntuvat näkevän minussa vain "ihanan vartalon" kuten viimeisin sanoi. Muutenkin saan todella paljon kehuja ulkonäöstäni.
Se harmittaa koska eräs mies meni juuri sivu suun, koska minusta tuntui että hän ei nähnyt miten paljon yhteistä meillä oli.
Tämä alkaa olla todella turhauttavaa, tiedän että minulla on mahtava luonne.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (121)
Olemus vaikuttaa miten muut suhtautuvat sinuun. Voi olla kaunis, mutta myös fiksu ja vakavasti otettava niinkuin vaikka Sanna. Ja sitten voi olla vain objekti, niinkuin esim Belorf.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä niistä miehistä sitten oikein kaipaat, jos et halua seksiä? Haluat suhteeseen jonkun miehen kanssa, joka ei pidä vartalostasi eikä halua sinua seksuaalisesti vai?
Valtaosa ihmisistä EI OLE kovinkaan kiinnostavia sisäisesti, ehkä 10-15% on. Sitten on ihmisiä, jotka voivat ulkoisesti olla hieman reissussa rähjääntyneitä elämän varrella, mutta valtavan kiinnostavia. Jos haluat keskustella jonkun kanssa, voit mennä puhumaan vaikka jollekin deekulle puiston penkillä. Sillä on varmasti tarinaa jos toistakin iskettäväksi, mutta ehkä et halua sen kanssa parisuhteeseen, tai mistäs sen tietää.
Vertasitko juuri minua deekuun. Tuliko parempi mieli.
Muista että jos haluat vastaanottaa, sinun täytyy myös antaa. On narsistista ajatella että sinulle kuuluu valtavan mielenkiintoinen ihminen, jos et itse ole sellainen. Se mitä me kumpikin tarjoamme yhdessä voi olla valtavan mielenkiintoista. Mutta siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Eikä niin että mies kykenee vaan ylistämään ulkonäköä eikä muuta näe.
Ap
Mies ei lähtökohtaisesti näe naista henkisenä vaan fyysisenä seurana.Luonteita voi hyödyntää ihan miesten kesken.Työkaverit eri juttu.
Kuulostat rasittavalta feministiltä, jolla ei todellakaan ole mukava luonne. Ilman ulkonäköäsi sinulla ei olisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olemus vaikuttaa miten muut suhtautuvat sinuun. Voi olla kaunis, mutta myös fiksu ja vakavasti otettava niinkuin vaikka Sanna. Ja sitten voi olla vain objekti, niinkuin esim Belorf.
Mitäs jos ottaisit vain sanani että en ole kuin joku turha julkkis. Muuten tässä keskustelussa ei ole järkeä 🙄
Ap
Lähdetään siitä ettet voi vaikutta toisen sukupuolen tekemisiin. Siitä haaveilun ja ulísemisen voit siis lopettaa ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat rasittavalta feministiltä, jolla ei todellakaan ole mukava luonne. Ilman ulkonäköäsi sinulla ei olisi mitään.
Aww mene muualle trollaamaan.
Sama kokemus, mutta minulla taas surkea luonne joten ei haittaa että ulkonäkö tärkein asia minussa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ulkonäkökään ei ole todellisuudessa kummoinen.
Jos mies on viinalla kyllästetty, asenteellinen tai juntti, tilanne on toivoton. Etsi joku parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä niistä miehistä sitten oikein kaipaat, jos et halua seksiä? Haluat suhteeseen jonkun miehen kanssa, joka ei pidä vartalostasi eikä halua sinua seksuaalisesti vai?
Valtaosa ihmisistä EI OLE kovinkaan kiinnostavia sisäisesti, ehkä 10-15% on. Sitten on ihmisiä, jotka voivat ulkoisesti olla hieman reissussa rähjääntyneitä elämän varrella, mutta valtavan kiinnostavia. Jos haluat keskustella jonkun kanssa, voit mennä puhumaan vaikka jollekin deekulle puiston penkillä. Sillä on varmasti tarinaa jos toistakin iskettäväksi, mutta ehkä et halua sen kanssa parisuhteeseen, tai mistäs sen tietää.
Muista että jos haluat vastaanottaa, sinun täytyy myös antaa. On narsistista ajatella että sinulle kuuluu valtavan mielenkiintoinen ihminen, jos et itse ole sellainen. Se mitä me kumpikin tarjoamme yhdessä voi olla valtavan mielenkiintoista. Mutta siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Eikä niin että mies kykenee vaan ylistämään ulkonäköä eikä muuta näe.
Ap
Ilmeisesti lukutaidossasi on vähän petrattavaa ja olet aika herkkähipiäinen? Pointtihan oli se, että parisuhteisiin yleensä tarvitaan seksuaalista vetovoimaa, ilman sitä voi olla hankalaa olla suhteessa, ainakaan molempia tyydyttävällä tavalla.
Mutta, jos haluat jutustella henkeviä ja tavata ihmisiä, niin sitä voi tehdä melkein missä vaan, melkein kenen kanssa vaan ja joskus rähjäinen ulkonäkö voi kätkeä alleen valtavan viisaan ja kiinnostavan persoonan. Sitä tarkoitin. En että olet deeku. En edes ymmärrä, miten päädyit tuohon johtopäätökseen?
Naiset ovat täällä monesti sanoneet, että hyvät miehet kyllä arvostavat naisessa muutakin ja niitä on paljon. Eli näitä ilmeisesti sinunkin ap kannattaa etsiä, koska vain huonot miehet ajattelevat naisen ulkonäköä. Ei ole mitenkään luontaista miehelle ihailla kaunista naisvartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ulkonäkökään ei ole todellisuudessa kummoinen.
Onko sinulla vähän paha olo? 😥
Ap vaikuttaa harvinaisen rasittavalta. yök
Mies haluaa naisen vain pillun takia. Muuta iloa naisesta ei miehelle ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti lukutaidossasi on vähän petrattavaa ja olet aika herkkähipiäinen? Pointtihan oli se, että parisuhteisiin yleensä tarvitaan seksuaalista vetovoimaa, ilman sitä voi olla hankalaa olla suhteessa, ainakaan molempia tyydyttävällä tavalla.
Mutta, jos haluat jutustella henkeviä ja tavata ihmisiä, niin sitä voi tehdä melkein missä vaan, melkein kenen kanssa vaan ja joskus rähjäinen ulkonäkö voi kätkeä alleen valtavan viisaan ja kiinnostavan persoonan. Sitä tarkoitin. En että olet deeku. En edes ymmärrä, miten päädyit tuohon johtopäätökseen?
Niin ymmärrän tämän hyvin, en itse ole ulkonäkökeskeinen. Vaan kuten jo kuvasin tapaamani miehet ovat kaikkea muuta kuin erittäin hyvännäköisiä. He ovat tavallisia ihmisiä.
Siksi onkin äärimmäisen turhauttavaa olla tulematta nähdyksi ja kuulluksi. Minusta nähdään vain pieni osa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ymmärrän tämän hyvin, en itse ole ulkonäkökeskeinen. Vaan kuten jo kuvasin tapaamani miehet ovat kaikkea muuta kuin erittäin hyvännäköisiä. He ovat tavallisia ihmisiä.
Siksi onkin äärimmäisen turhauttavaa olla tulematta nähdyksi ja kuulluksi. Minusta nähdään vain pieni osa.
Ap
Nyyh
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa harvinaisen rasittavalta. yök
Älä huoli, niin tekin miehet täällä palstalla ovat harvinaisen vastenmielisiä suurimmalle osalle naisista.
Meneppä ap ensi kerralla treffeille ilman tälläytymisiä ja lopeta se esittäminen ja turhan vinkuminen
M44
Onko sulla täytettä huulissa? Ota heti pois jos saat