Suursyömäri mieheni söi 8 nakkia kerralla
Ja melkein purkillinen perunasalaattia. Onneksi oltiin kotona eikä kylässä.
Kommentit (43)
Sydänkohtaus ja aivoinfarkti tilauksessa
Vierailija kirjoitti:
Lastenannos. Meillä perusnälkään noin 800g grillimakkaraa, taitaa olla noin 25 nakkia tuo. Isoon nälkään sitten enemmän.
Maha tavoittelee lattiaa
Vierailija kirjoitti:
Sydänkohtaus ja aivoinfarkti tilauksessa
Sodassa voi kuolla monella tavalla.
160 grammaa nakkeja. Ei ole hirveen paljon. Onko miehesi smurffi kooltaan ?
Keisari kirjoitti:
Minä syön aina paketin kerralla nii ei jää sitte kaappiin kuivumaan.
Syötkö myös sen pakkauksen, sen muovin?
Mun serkkupa syö!
Mieheni pyytää aina nauravia nakkeja koska on jäänyt ikuisesti mieslapseksi (vrt. Peter Pan, ikuinen lapsi).
Teen nauravat nakit prinssinnakeista niin jaloilleen noustessaaan muistuttavat söpösti miestäni joka muistuttaa sikaa.
Taidefestareilla taiteilijan tavoite oli syödä sata nakkia. Taisi jäädä noin kahdeksaa nakkia vajaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä prosessoitua lihaa mitä leikkeleissäkin, olen pahoillani mutta miehesi kuolee.
Sinäkö et kuole?
Kylåssä tuollainen syöminen olisi ollut vain kotiin päin. Omat nakit olis säästyneet.
8 nakkia kerralla. Ja melkein purkillinen perunasalaattia.
Kohta täytyy miehen paljon kakkia, koska söi kerralla 8 nakkia. 843
Nakki symbolisoi fallosta ja majoneesipohjainen pottusalatti spermaa. Miehesi, niitä suuhunsa pistellessä, yritti omalla tavallaan vihjata sinulle, että hän on todellisuudessa homoseksuaali. Hän haluaa eron ja muuttaa Börjen kanssa Tukholmaan. Siellä on vieläpä gay-festarit tässä nyt kevään korvalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän. Mun viisvuotias tyttönikin syö kahdeksan nakkia päivällisellä...
Äitiinsä tullut isän nenä ja suu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olivat ihan oikeita nakkeja eikä mitään halpisnakkeja siipikarjanlihalla.
Niin, siipikarjanliha tappaa ihmisen ja uhkaa lisäksi luonnon monimuotoisuutta. Siellä broilerihallin kohdalla jossain Jalasjärvellä eläisi varmasti jokin harvinainen perhonen tai koppakuoriainen mutta Kariniemen sopimusviljelijä tuli ja vaan laajensi hallejaan.
Vierailija kirjoitti:
Nakki symbolisoi fallosta ja majoneesipohjainen pottusalatti spermaa. Miehesi, niitä suuhunsa pistellessä, yritti omalla tavallaan vihjata sinulle, että hän on todellisuudessa homoseksuaali. Hän haluaa eron ja muuttaa Börjen kanssa Tukholmaan. Siellä on vieläpä gay-festarit tässä nyt kevään korvalla.
Juu tuosta on enää vain kukonaskel siihen, että heiluu ensi kesänä Gaypridessä tiukoissa nahkavaateissa koppalakki päässän.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siipikarjanliha tappaa ihmisen
Pitää hengissä jos verrataan ravinnotta oloon. Nuo suositukset on persiistä kun siinä ei ole terveydestä kyse vaan jostain luonnon arvoista. Samoin ei luoteta että ihmiset tietäsis punaisen lihan ja prosessoidun punaisen lihan eron, kumpikin on julistettu pannaan siis 100 grammaa viikossa, sehän on noin kolme haukkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tuosta on enää vain kukonaskel siihen, että heiluu ensi kesänä Gaypridessä tiukoissa nahkavaateissa koppalakki päässän.
Tämä kaikki on vain prosessoidun nakin syytä
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kerralla sellaisen hk:n nakkipaketin. Mitähän siinä on, 15-20? N58
Säästä meidät inhottavilta yksityiskohdilta.
Lastenannos. Meillä perusnälkään noin 800g grillimakkaraa, taitaa olla noin 25 nakkia tuo. Isoon nälkään sitten enemmän.