Jouduin taas heittämään yhdet rintsikat roskiin
Poisheiton syy oli kaarituen läpitunkeutuminen ompeleesta.
Olen vähän nuuka. Siksi ostan vain kalliita rintsikoita, jotka pysyvät muodossaan. Nuo Gossardin liivit oli seitsemän vuotta vanhat ja aivan täydelliset päällä.
Köyhän ei kannata ostaa halpaa.
Kommentit (82)
Laadukkaat liivit kestää ja pitää muotonsa, huonot ja halvat löpsähtää nopsaan ja uusia saa ostaa usein. Löpsähtäminen koskee etenkin olkaimia, joten liivit eivät tue ja tuntuvat ikävältä päällä,[/quote]
Oikeasti köyhä ei ikinä pysty ostamaan laadukasta.
Turha väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 vuotta samat rintsikat? Hyi. Ostan rintsikoita vähintään pari kertaa vuodessa.
Käytän rintsikoita kaksi kertaa viikossa yhteensä noin 10 tuntia. Hyvin kestävät useamman vuoden verran.
Laitatko rintsikat ainoastaan kauppareissuille?
Joo toimistolla käyn kaksi kertaa viikossa viiden tunnin verran. Kauppareissulle en laita rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä köyhä sitten ostaa kallista?
Miksi alapeukku?
Ihan relevantti kysymys.
No, eihän tähän(kään) toki saa vastausta/ perustelua...Laadukkaat liivit kestää ja pitää muotonsa, huonot ja halvat löpsähtää nopsaan ja uusia saa ostaa usein. Löpsähtäminen koskee etenkin olkaimia, joten liivit eivät tue ja tuntuvat ikävältä päällä,
Ei niillä olkaimilla ole suurta väliä jos liivit ovat oikean kokoiset. Ei ne olkaimet niitä yllä pidä ja tuki ei tule niistä.
Mä olen käyttänyt Kappahlin kaarituettomia halpisrintsikoita nyt viisi vuotta, oisko nämä olleet jossain kolmet kahden hinnalla -tarjouksessa. Alkavat olla kyllä siinä kunnossa, että pitäisi heittää pois. Mutta eivät haise, pesen näitä säännöllisesti koneessa. Uudet näyttäisivät maksavan parikymppiä/pari. Jos käytän niitäkin viisi vuotta, niin halvaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat liivit kestää ja pitää muotonsa, huonot ja halvat löpsähtää nopsaan ja uusia saa ostaa usein. Löpsähtäminen koskee etenkin olkaimia, joten liivit eivät tue ja tuntuvat ikävältä päällä,
Oikeasti köyhä ei ikinä pysty ostamaan laadukasta.
Turha väittää.
Kun olin köyhä opiskelija yliopistossa, näytin aina varakkaalta. Kaikki vaatteet eivät olleet kalliita, mutta tyyli oli.
Omistin vähän, mutta vältin ostamasta huonoa. Monesti olin ilman ihan niin pitkään, kunnes oli varaa ostaa parempaa. Taisin säästää monesta asiasta ja laskeakin pennosia.
Säästin ruoasta opiskeluaikana. Aamupala opiskelijakämpässä oli aina kaurapuuro. Edullisella koululounaalla söin valtavan määrän salaattia ja lihaa. Vältin laittamasta halpaa perunaa, pastaa tai riisiä lautaselle.
En edes ole köyhästä perheestä, mutta erittäin rahantarkasta ja säästäväisestä.
Opin jo ala-asteella syömään isot kasat salaattia ja raastetta, koska niistä kotona säästettiin.
Kun olin köyhä opiskelija yliopistossa, näytin aina varakkaalta. Kaikki vaatteet eivät olleet kalliita, mutta tyyli oli.
Omistin vähän, mutta vältin ostamasta huonoa. Monesti olin ilman ihan niin pitkään, kunnes oli varaa ostaa parempaa. Taisin säästää monesta asiasta ja laskeakin pennosia.[/quote]
No kiva.
Yliopistosta huolimatta et ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Säästin ruoasta opiskeluaikana. Aamupala opiskelijakämpässä oli aina kaurapuuro. Edullisella koululounaalla söin valtavan määrän salaattia ja lihaa. Vältin laittamasta halpaa perunaa, pastaa tai riisiä lautaselle.
Opin jo ala-asteella syömään isot kasat salaattia ja raastetta, koska niistä kotona säästettiin.
No vautsivau! Kerrotko vielä, miten sun raaste liittyy APn rintsikoihin?
Kun kerran minä, niin KAIKKI muutkin...
Nyt ollaan suurten asioiden äärellä!
Vierailija kirjoitti:
7 vuotta samat rintsikat? Hyi. Ostan rintsikoita vähintään pari kertaa vuodessa.
Jos huuhtelee tai pesee usein, ei pääse pinttymään eikä perstumaan. Juuri kaaritukien kohdalla voi olla vankka bakteerikasvusto kun ei malteta pestä. Hyvät liivit voi kestää kauankin, riippuu tietysti monetko on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä köyhä sitten ostaa kallista?
Miksi alapeukku?
Ihan relevantti kysymys.
No, eihän tähän(kään) toki saa vastausta/ perustelua...Laadukkaat liivit kestää ja pitää muotonsa, huonot ja halvat löpsähtää nopsaan ja uusia saa ostaa usein. Löpsähtäminen koskee etenkin olkaimia, joten liivit eivät tue ja tuntuvat ikävältä päällä,
Ei niillä olkaimilla ole suurta väliä jos liivit ovat oikean kokoiset. Ei ne olkaimet niitä yllä pidä ja tuki ei tule niistä.
Kyllä sen päällä huomaa, jos olkaimet on löpsöt. Silloin myös muu osa liiveistä on löpsähtävää materiaalia. Kannattaa kaupassa kokeilla olkainten joustavuutta, jos joustaa paljon, niin kannattaa jättää ostamatta.
Sitähän voiskin mennä huomenna pankkiiin ja pyytää lainaa laadukkaisiin liiveihin.
Kyllähän ne, hitto soikoon kuuluvat jokaisen perusoikeuksiin!
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy ap:n aloitukseen.
Et taida ymmärtää lukemaasi.
Miten kukaan voi käyttää jotain Gossardin tai muiden kutiavia pitsiliivejä.
Jos kova pitsisauma on vaikka nännin kohdalla, eikö kutita?
Puuvillaiset ja jos toppauksessa ei ole saumaa on parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Jos keittäs kaffeet😴
Hyvä idea, mutta taidan sittenkin juoda oluen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä runoilet???
Laitatko rintsikat ainoastaan kauppareissuille?