Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä meni purjehtimaan viikonlopuksi

Myrskyluodon kyllikki
13.08.2023 |

Meillä on epävarma on-off suhde joka nyt on taas ollut hetken on-moodisssa.

Miesystävä meni purjehtimaan viikonlopuksi, mutta halunnut minua sinne, vaan halusi mennä yksin ja ehkä mennä jonkun pätkän jonkun sen kaverin kanssa. Ymmärsin sen.

Tää päivä on ollut tosi sateinen, mutta ilmeisesti purjehtiminen on ollut kivaa niinkin. Viesteihin hän ei vastaa ja kun koitin soittaa että millin olisi tulossa että onko meillä tänään vielä jotain. Niin ei vastaa mutta soittaa vähän ajan päästä takaisin tosi kiireisenä. Kaverin lisäksi siellä oli muitakin. Oli kuulemma kiire korjata venettä yhdessä satamassa ja puhelu kesti minuutin enkä saanut vastausta.
Kysyin tarvivatko jotain apua sinne, esim työkaluja tms, mutta ei missään nimessä.
Sen verran alkoi häiritsemään, että ajoin ruokakauppamatkalla sen sataman ohi, kun se oli aika lähellä, mutta ei heitä siellä näkynyt.

Rinnassa tuli ikävän tyhjä olo, ja yritän nyt sitä rauhoitella kirjoittamalla tänne: olen nyt

Kysymys kuuluukin, että tuntuisikin teistä tänä omituiselta käytökseltä (sekö minun että hänen) ja mitä tekisitte minun otsassani.
Ilkeinmät kommentit vois jättää kirjoittamatta, tuntuu jo vähä kurjalta muutenki.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
22/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen olen huomannut, että monia miehiä viehättää nainen, joka arvostaa itseään. Ei nyt mikään siis sellainen, että kävelee nenä pystyssä. Jos mies menee purjehtimaan, sitten menee. Keksi itsellesi jotain kivaa tekemistä. Jos mies ei osaa arvostaa sinua, niin sitten olkoon koko mies. Ripustautuminen ja jatkuva kysely, mitä teet,missä olet, rasittavaa. Tekipä sitä kumpi osapuoli tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön neekeripusuja. Kylläpä ovatkin hyviä. Pitää mennä ostamaan lisää.

Vierailija
24/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on vilkas mielikuvitus, onneksi olkoon vaan.

Vierailija
25/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. miten tän nyt nätisti sanoisi 🙄

Vaikutat aika mustasukkaiselta ja vainoavalta.

Sanoit lähetelleesi jo viestejä, olet soitellut, ja lopulta vielä ajoit (!) hänen oletetun olinpaikan ohi. Etkö itse huomaa, että menee liiallisuuksiin?

Jos miehesi on purjehtimassa, niin anna olla. Ilmoittanee itsestään, kun palaa, ja jos haluaa. Mikä pakko sun on tuputtaa itseäsi sinne, kun on tehty selväksi, että hän haluaa olla keskenään kavereidensa kanssa?

Vierailija
26/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, päätin että takerruin vaan liikaa. Lopetan nyt päivystämästä ertä oliko tarkoitus nähdä tänään vielä illalla ka yritän keksiä jotain ihan muuta tekemistä itselleni.

Kokemus on kyllä opettanut että sitte ku keksin jotain muuta nii sitte mun seura taas kiinnostaaki ja tulee harmitusta ku en ollutkaan saatavilla. Ja usein perun mitä olin jo alkanut tekemään.

T. Ap

Mulla oli yksi tuollainen mies, että just kun pääsin yli, niin sitten oli kiinnostunut. Peruin aina omia menoja, menin miehen pillin mukaan. Sitten totesin, että Hei, minä itsenäinen nainen voin myös sanella säännöt. Kävin pari kertaa sen luona, ja kun sain tyydytykseni, niin häippäsin. Parin kerran jälkeen totesin, että hitsi, mitäs minä koko miehellä, kun ei siitä kuitenkaan mitään kunnollista tule. Mutta tuntui hyvältä ns. "Kasvattaa itselleen pallit".

Vierailija
27/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on maanantai.

Mitä hittoa sitä sanoisi pomolle kun ei yhtään huvittaisi mennä duuniin.

Vierailija
28/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä oli roskaa. Ehkä teen sen johtopäätöksen että mun ahdistus.

Faktat itsessään ihan totta, ei tarvi keksiä tyhjästä ku mun elämä on tätä

Anteeksi että häiritsin, koitan keksiä jotain muuta itseni rauhoittelemiseksi.

T. Ap

Se oli yksi ja sama tyyppi joka tuota roskaa hoki. Ei tässä ollut mitään roskaa. Mutta sinun kannattaa tosiaankin miettiä roikutko liikaa.

Mies sanoo menevänsä purjehtimaan. Sanot vaan että OK, kuulostaa kivalta. Minä lähden patikoimaan Patvinsuolle/ shoppailemaan Tallinnaan/ kaverin mökille....

Jos mies ei järjestä aikaa sinulle/ halua tavata, anna sen mennä. Vaikka olisi millainen aarre, sinä satutat tuossa vaan itseäsi. Roikkuminen ei ole hyväksi...

Vierailija
29/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, päätin että takerruin vaan liikaa. Lopetan nyt päivystämästä ertä oliko tarkoitus nähdä tänään vielä illalla ka yritän keksiä jotain ihan muuta tekemistä itselleni.

Kokemus on kyllä opettanut että sitte ku keksin jotain muuta nii sitte mun seura taas kiinnostaaki ja tulee harmitusta ku en ollutkaan saatavilla. Ja usein perun mitä olin jo alkanut tekemään.

T. Ap

Teidän suhde kuulostaa aika oudolle, ja sinä läheisriippuvaiselle.

Älä peru menojasi, eihän mieskään peru omiaan.

Vierailija
30/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Läheisriippuvuus on kyllä aivan eri asia...

Vierailija
31/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntain huonoin 🙉🙉🙉

Ehkä sitten niin. Se että panikoin vaan se että mun elämä ja ahdistus ei oo uskottavaa?

T. Ap

Käytät outoja termejä;

Mitä sä tarkalleen ottaen *panikoit* ja mikä *ahdistaa*?

Eihän tuollainen suhde ole mistään kotoisin, että yksi menee ja toinen kyttää..?

Anna äijän mennä, ja keksi itse omaa tekemistä. Tuo perään kysely, että pitikö meidän jotain, on ihan typerää ja nöyryytät itseäsi. Jos ei kaverista kuulu mitään ihmisten aikaan, niin sä keksit muuta.

Onko se mies joku kuningas sulle?

Vierailija
32/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ole. Tämä on yksi ilmiö siitä.

Ap kokee elävänsä miehen mielenoikkujen kautta, peruu menojaan hänen mukaan, ja pyrkii siten olemaan mieliksi ja kokevan merkityksellisyyttä itse.

Vierailija
33/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän satutäti keksii seuraavaksi??

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan 🤣🤣

Mikä ihmeen juttu tämä on, että 2/3 aloituksista joku trollipeikko alkaa heti naureskella aloitukselle porvoosta. En ole tuo ap, mutta olen aloittanut täällä tasan yhden ketjun elämäni aikana, se poistettiin puolessa tunnissa kun jonkun trollipeikon mielestä todellisen elämän ongelmani ei voinut olla oikeasti todellinen.

Vierailija
34/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jossain poukamassa tai saaressa nussuttelemassa.

Vierailija
35/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei merellä usein edes ole kenttää... enkä edes purjehdi vaan joskus ollut purjeveneen kyydissä viimeisen parin vuoden sisällä. eli vaikka haluaisikin jutella ja olisi siihen aikaa niin ei pysty kun 2g/4g/5g verkot ei vaan toimi

Merellä on nykyään varsin hyvin kenttää, jos nyt ei ihan Suomenlahden yli mene. Ainoastaan avomerellä matkalla Viroon on pätkä ilman kenttää. Viikonloppupurjehduksen päässä lähes aina se kenttä löytyy.

Nimimerkki kolmekymmentä vuotta purjehtinut.

Vierailija
36/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

diggi loo diggi ley vaan soi ku pojat porukalla purjehtii ,hellästi.

Vierailija
37/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntain huonoin 🙉🙉🙉

Ehkä sitten niin. Se että panikoin vaan se että mun elämä ja ahdistus ei oo uskottavaa?

T. Ap

Käytät outoja termejä;

Mitä sä tarkalleen ottaen *panikoit* ja mikä *ahdistaa*?

Eihän tuollainen suhde ole mistään kotoisin, että yksi menee ja toinen kyttää..?

Anna äijän mennä, ja keksi itse omaa tekemistä. Tuo perään kysely, että pitikö meidän jotain, on ihan typerää ja nöyryytät itseäsi. Jos ei kaverista kuulu mitään ihmisten aikaan, niin sä keksit muuta.

Onko se mies joku kuningas sulle?

Kai se sitten on vähän kuningas mulle

Mutta joskus tuntuu että se tahallaan tekee niin että se asetelma vahvistuu. Että ei tavallaan sillai rennosti voi sopia että koitetaanpa vaikka nähdä seuraavan kerran torstaina.

Vaan se on semmoista epämääräistä vähän niin ku mun alkuperäinenkin kuvaus. Nytkin se jäi aiemmin viikolla vähä vielä auki että nähtäis ennen ens viikkoa ku sitte on kaikkea.

Ehkä seki epämääräisyys laittaa mut varuilleen.

Voi olla että musssa on läheisriippuvuuden piirteitä vaikken aiemmin olekaan tällaista itsessääni havainnut (ikää kuitenki jo enemmän ku vähemmän).

En toki hänelle ole osoittanut että olin tämmöisessä alennuksen tilassa, siksi kirjoitinkin tänne teille. Hänelle olen ollut reipas ja kyllä mulla aiemmin on ollut muutakin elämää. Tällaiset vaan saa perumaan sitä. Hänen kanssa oleminen on niin ihanaa että tottakai priorisoin sen jos se on mahdollista.

Kiitos teille kaikille, oikeasti on nyt jo helpompi olla.

T. Ap

Vierailija
38/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ap kokee elävänsä miehen mielenoikkujen kautta, peruu menojaan hänen mukaan, ja pyrkii siten olemaan mieliksi ja kokevan merkityksellisyyttä itse.

Taitaa ap olla varatun purjehtijan kanssa epätoivoisessa limbossa.. Ensi viikonloppuna varmaan sitten purjehtijalla kisat joihin ap ei voi mennä.

Vierailija
39/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Taitaa ap olla varatun purjehtijan kanssa epätoivoisessa limbossa.. Ensi viikonloppuna varmaan sitten purjehtijalla kisat joihin ap ei voi mennä.

Ei ole varattu.

T. Ap

Vierailija
40/50 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mulla oli yksi tuollainen mies, että just kun pääsin yli, niin sitten oli kiinnostunut. Peruin aina omia menoja, menin miehen pillin mukaan. Sitten totesin, että Hei, minä itsenäinen nainen voin myös sanella säännöt. Kävin pari kertaa sen luona, ja kun sain tyydytykseni, niin häippäsin. Parin kerran jälkeen totesin, että hitsi, mitäs minä koko miehellä, kun ei siitä kuitenkaan mitään kunnollista tule. Mutta tuntui hyvältä ns. "Kasvattaa itselleen pallit".

Ihailen sua! Tämmöisen mielen rakenteen minäkin haluan (pitää) :).

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi