Miesystävä meni purjehtimaan viikonlopuksi
Meillä on epävarma on-off suhde joka nyt on taas ollut hetken on-moodisssa.
Miesystävä meni purjehtimaan viikonlopuksi, mutta halunnut minua sinne, vaan halusi mennä yksin ja ehkä mennä jonkun pätkän jonkun sen kaverin kanssa. Ymmärsin sen.
Tää päivä on ollut tosi sateinen, mutta ilmeisesti purjehtiminen on ollut kivaa niinkin. Viesteihin hän ei vastaa ja kun koitin soittaa että millin olisi tulossa että onko meillä tänään vielä jotain. Niin ei vastaa mutta soittaa vähän ajan päästä takaisin tosi kiireisenä. Kaverin lisäksi siellä oli muitakin. Oli kuulemma kiire korjata venettä yhdessä satamassa ja puhelu kesti minuutin enkä saanut vastausta.
Kysyin tarvivatko jotain apua sinne, esim työkaluja tms, mutta ei missään nimessä.
Sen verran alkoi häiritsemään, että ajoin ruokakauppamatkalla sen sataman ohi, kun se oli aika lähellä, mutta ei heitä siellä näkynyt.
Rinnassa tuli ikävän tyhjä olo, ja yritän nyt sitä rauhoitella kirjoittamalla tänne: olen nyt
Kysymys kuuluukin, että tuntuisikin teistä tänä omituiselta käytökseltä (sekö minun että hänen) ja mitä tekisitte minun otsassani.
Ilkeinmät kommentit vois jättää kirjoittamatta, tuntuu jo vähä kurjalta muutenki.
Kommentit (50)
Ap, älä ota itse kontaktia mieheen. Minusta hän käyttää sinua vain hyväkseen, eli nussimiseen kun sille hänestä tuntuu. Jos tämä ei ole sinusta ok, älä hyväksy sitä.
Ap, sinussa ei ole mitään vikaa. Vika on suhteessasi. Elin tuollaisessa suhteessa kaksi vuotta. Minusta tuli paranoidinen ja mustasukkainen. Suhteessa ei ollut luottamusta. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja en olekaan yhtään paranoidinen ja mustasukkainen. Meillä on keskinäinen luottamus kunnossa, ollut jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, päätin että takerruin vaan liikaa. Lopetan nyt päivystämästä ertä oliko tarkoitus nähdä tänään vielä illalla ka yritän keksiä jotain ihan muuta tekemistä itselleni.
Kokemus on kyllä opettanut että sitte ku keksin jotain muuta nii sitte mun seura taas kiinnostaaki ja tulee harmitusta ku en ollutkaan saatavilla. Ja usein perun mitä olin jo alkanut tekemään.
T. Ap
Poikaystäväsi haluaa olla viikonlopun ilman sinua ja se on sinällään fine. Mutta sinun ei tarvitse eikä kannata olla varalla päivystämässä. Noissa tilanteissa keksi itsellesikin menoa ja älä ole tavoitettavissa, äläkä tekstaile päivän aikana yhtään mitään. Missään tapauksessa älä peru omia menojasi.
Se, että mies valehtelee olinpaikkansa saa kyllä antennit väpättämään täysin Red Flagia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain huonoin 🙉🙉🙉
Ehkä sitten niin. Se että panikoin vaan se että mun elämä ja ahdistus ei oo uskottavaa?
T. Ap
Käytät outoja termejä;
Mitä sä tarkalleen ottaen *panikoit* ja mikä *ahdistaa*?
Eihän tuollainen suhde ole mistään kotoisin, että yksi menee ja toinen kyttää..?Anna äijän mennä, ja keksi itse omaa tekemistä. Tuo perään kysely, että pitikö meidän jotain, on ihan typerää ja nöyryytät itseäsi. Jos ei kaverista kuulu mitään ihmisten aikaan, niin sä keksit muuta.
Onko se mies joku kuningas sulle?Kai se sitten on vähän kuningas mulle
Mutta joskus tuntuu että se tahallaan tekee niin että se asetelma vahvistuu. Että ei tavallaan sillai rennosti voi sopia että koitetaanpa vaikka nähdä seuraavan kerran torstaina.
Vaan se on semmoista epämääräistä vähän niin ku mun alkuperäinenkin kuvaus. Nytkin se jäi aiemmin viikolla vähä vielä auki että nähtäis ennen ens viikkoa ku sitte on kaikkea.Ehkä seki epämääräisyys laittaa mut varuilleen.
Voi olla että musssa on läheisriippuvuuden piirteitä vaikken aiemmin olekaan tällaista itsessääni havainnut (ikää kuitenki jo enemmän ku vähemmän).En toki hänelle ole osoittanut että olin tämmöisessä alennuksen tilassa, siksi kirjoitinkin tänne teille. Hänelle olen ollut reipas ja kyllä mulla aiemmin on ollut muutakin elämää. Tällaiset vaan saa perumaan sitä. Hänen kanssa oleminen on niin ihanaa että tottakai priorisoin sen jos se on mahdollista.
Kiitos teille kaikille, oikeasti on nyt jo helpompi olla.
T. Ap
Nyt oikeasti alat elää omaa elämääsi. Et ota yhteyttä ja jos mies ottaa yhteyttä, et ole suinkaan aina tavattavissa. ETKÄ PERU OMIA MENOJASI. Mies ei arvosta sinua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, päätin että takerruin vaan liikaa. Lopetan nyt päivystämästä ertä oliko tarkoitus nähdä tänään vielä illalla ka yritän keksiä jotain ihan muuta tekemistä itselleni.
Kokemus on kyllä opettanut että sitte ku keksin jotain muuta nii sitte mun seura taas kiinnostaaki ja tulee harmitusta ku en ollutkaan saatavilla. Ja usein perun mitä olin jo alkanut tekemään.
T. Ap
Mulla oli yksi tuollainen mies, että just kun pääsin yli, niin sitten oli kiinnostunut. Peruin aina omia menoja, menin miehen pillin mukaan. Sitten totesin, että Hei, minä itsenäinen nainen voin myös sanella säännöt. Kävin pari kertaa sen luona, ja kun sain tyydytykseni, niin häippäsin. Parin kerran jälkeen totesin, että hitsi, mitäs minä koko miehellä, kun ei siitä kuitenkaan mitään kunnollista tule. Mutta tuntui hyvältä ns. "Kasvattaa itselleen pallit".
Ihailen sua! Tämmöisen mielen rakenteen minäkin haluan (pitää) :).
T. Ap
Tuossa on vielä sellainenkin puoli, että kun miesystävä huomaa, ettet olekaan aina odottamassa ja perumassa omia menojasi, se mies alkaa haluta sinun seuraasi. Oikeasti nyt ei kannata roikkua vaan antaa siimaa ja kehittää itselle muuta harrastetta.
Olet ap miesystävällesi yhtä tärkeä kuin tiskirätti. Jätä se sika! 🤔🤪
Kuuntele intuitiotasi, jos tuntuu, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa eikä välitä susta, niin usein se tunne on oikeassa. Etsi parempi mies, joka haluaa olla kanssasi!! Äläkä välitä näiden ääliöiden provo-huudoista.
On off-suhteet ovat vallankäyttöä. Eivät perustu avoimeen vastavuoroisuuteen. Tunneyhteys ei koskaan kehity aidoksi koska pohja sille huono.