Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoisen Marikan "kova kohtalo"

Vierailija
13.08.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/18ef98fc-8556-4494-aa93-d5c312e7bce9

Nuorempana lähti sen miehen mukaan, jolle kelpasi. Huvittavaa, että tästäkin on tehty ikään kuin miehiä syyllistävä juttu. Suuri osa miehistä ei saa ketään matkaan, saati että parisuhdetta. Kyllä Marikan tilanne on paljon parempi kuin monen miehen.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa artikkelissa kerrotaan?

Vierailija
2/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostun välittömästi puolisoksesi, aloittaja.

N 58, 96 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ottavat tuon uhri -viitan harteilleen?  Kun asialle voisi tehdä itse niin paljon.

Vierailija
4/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikista naisistakaan.

Vierailija
5/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 58, 96 kg

Aapee on mulle varattu!

T: N 59, 120 kg, kouvolatukka.

Vierailija
6/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut ylipainoinen ja voinut valita mieheni. Ei ole koskaan tarvinnut ottaa sitä minkä saa vaan panostaa laatuun. Persu-Pertit, rumat, tyhmät, köyhät jne. olen voinut jättää täysin huomiotta.

Sinä olet rasisti, eli ylipainosi on toissijainen asia.

Vierailija
7/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 58, 96 kg

Aapee on mulle varattu!

Minulla ei ole kouvolatukkaa. :(

Vain olkapäille ulottuvat, syöpähoitojen kihartamat ja tummentamat hiukset. Olin aiemmin vaaleahiuksinen. 

Aloittaja kiinnostaa sujuvan ulosantinsa ja houkuttelevan kirjoitustyylinsä perusteella. <3

Vierailija
8/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei saa edes normaalipainoisena satunnaisseuraakaan ja tämä ylipainoinen Marika valittaa, kun on saanut edes sitä. Lähtenyt vieläpä omasta tahdostaan näiden seuranhakijoiden matkaan.

Vierailija
9/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei saa edes normaalipainoisena satunnaisseuraakaan ja tämä ylipainoinen Marika valittaa, kun on saanut edes sitä. Lähtenyt vieläpä omasta tahdostaan näiden seuranhakijoiden matkaan.

Näitä markoita on ihan ali- ja normaalipainoisia, jotka lähtevät kaikenlaisten pellejen matkaan ja sitten tulee suru puseroon siitä omasta valinnasta :D

Vierailija
10/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 58, 96 kg

Aapee on mulle varattu!

Minulla ei ole kouvolatukkaa. :(

Vain olkapäille ulottuvat, syöpähoitojen kihartamat ja tummentamat hiukset. Olin aiemmin vaaleahiuksinen. 

Aloittaja kiinnostaa sujuvan ulosantinsa ja houkuttelevan kirjoitustyylinsä perusteella. <3

:D

Vierailija
11/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut ylipainoinen ja voinut valita mieheni. Ei ole koskaan tarvinnut ottaa sitä minkä saa vaan panostaa laatuun. Persu-Pertit, rumat, tyhmät, köyhät jne. olen voinut jättää täysin huomiotta.

Tiedän tunteen, tai no melkein, koska olen timmi ja komea mies, enkä ole koskaan tapaillut ylioainoista naista. Mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?

Vierailija
12/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyl sit varmaan tosi kaunis 👸

Vierailija
13/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa mitään väärää ole.

Kaveri on mies, komea ja suht rikas tyyppi. Hänellä ei ole koskaan ylipainoista tai muuten vaan ei niin kaunista naista. Moni nainen kaveripiirissä on haukkunut sitä pinnalliseksi kuspääksi ja ihan kysynyt häneltä, että miksi ei ns normaali nainen kelpaa. Hän vastasi ettei hänen tarvitse tyytyä sellaiseen mikä ei miellytä silmään. Sellaiset ei sovi hänen elämään. Sehän tuomittiin heti naisten keskuudessa. Sitten hän sanoi, että on se kumma, kun muut stressaa ja arvostelee ja ihmettelee hänen naisia ja menemisiä aina. Hän tätä elämää elää ja tekee asioita, niin niitä sit pitäs selitellä. Mies ei saisi ajatelle noin. Eipä häntä kyllä kiinnosta muiden itkemiset.

Vierailija
14/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Marikaa. Sitä on tullut kokeiltua suhteita tai tapailuja, kunnes on huomannut, ettei miehiä kiinnosta kuin seksi. Aluksi ok, ja mikäs siinä, että ensin tutustellaan ennen sitoutumista. Mutta siltä se alkaa vaikuttaa että seksiin sitä kyllä kelpaa ns komeankin miehen kanssa, muttei seurusteluun. Nainen useimmiten haluaa olla myös rakastettu, ei vain pantu.

Miehet ovat nyt tietysti raivoissaan että "nainen saa seksiä, mitä se valittaa!!" Mutta mulla on usein vähän hyväksikäytetty olo. Kun sen huomaa vasta jälkikäteen että eihän tämä vastaa viesteihin, mut sitten kun haluaa taas hätäseksiä niin kelpaan. Onneksi hoksasin tämän kuvion.

Mutta mulla on vielä ässä hihassa. Laihdutan. Katsotaanpa huvikseen, alkaako tulla kunnon miehiä ovista ja ikkunoista ;)

Vierailija
15/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nainen voi laihduttaa. Suurin osa ylipainoisista naisista on todella nirsoja eikä niille kelpaa ylipainoinen mies.

Vierailija
16/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ottavat tuon uhri -viitan harteilleen?  Kun asialle voisi tehdä itse niin paljon.

Erikoista kieltämättä. Sitten kun on 3 vuotta käynyt salilla 4 kertaa viikossa säännöllisesti ja laskenut kaloreitaan, syönyt terveellisesti, niin jos vielä sen 3 vuoden jälkeen vetää uhri-viittaa niskaan, niin voi ainakin sanoa tehneensä asialle jotain.

Vierailija
17/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet täynnä nykyään noita nobody naisia ja niiden nostatusta ja mainostamista. Eikö naistenlehdet ole enää erikseen?

Vierailija
18/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi nyt Marikaa. Miksi Marika ei itse tee asialle mitään, miksi hänen pitää olla lihava. Marika voi laihduttaa, Marika voi alkaa elää terveellisesti ja vaikkapa harrastaa liikuntaa. Onko tämä joku vassari ulisija, koska heidän ei tarvitse ottaa koskaan VASTUUTA MISTÄÄN. Ulista vaan vuodesta toiseen.

Vierailija
19/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ylipaino on naisille paljon suurempi ongelma. Ylipainoista miestä ei kukaan nainen edes huomaa. Suhteesta tai edes seksistä on miehen turha haaveilla.

Vierailija
20/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon jauhetaan siitä miten joku on tullut huonosti kohdelluksi. Koskaan ei kysytä että miksi rupesit ja miksi jäit?

Vähän sama kuin istuisi housuitta muurahaispesään ja sitten ruinaisi sääliä ja kuinka on muurahaisten 'uhri'.