Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi käräyttää kela huijarit

Vierailija
13.08.2023 |

Onko kelalla joku oma ilmoituskanava ?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä posautan helpoiten taloyhtiön kyylän tuulilasin paskaks? kivi vai tiili

Vierailija
122/124 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittakaa jos epäilette jonkun myyvän mitä tahansa.

Ensin sanotaan että pitää myydä omaisuuttaan että tulisi jotenkin toimeen (en saa toimeentulotukea, ainoastaan asumistuen) ja nyt sitten on sekin kielletty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyväHyvä, ilmoittakaa kaikki huijarit, niin ketuttaa kun toisille maksetaan kaikki ja toiset ei saa mitään!

Saatko ilmoituksen jälkeen itse jotain?

Kyllä, kunniamerkin. Kultaisen kullin otsaan.

Vierailija
124/124 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela ei muuten paljasta ilmiantajaa vaikka se olisi heillä tiedossa. Jouduin itse perättömän ilmiannon kohteeksi ja kun kysyin että eikö minulla ole oikeus tietää kuka sen teki, sain vastauksen että Kela ei voi antaa sellaista tietoa minulle vaikka he tietäisivät ilmoittajan ja että ilmoituksen voi tehdä myös nimettömänä. Että se siitä. 

Perätön ilmianto koskee myös muita viranomaisia kuin poliisia jolle tehdään perätön ilmianto.rikosilmoituksen kun tekee niin kela ja muut joutuvat antamaan perättömän  ilmiannon tehneen nimen .aika moni on joutunut sitten oikeuteen vastaamaan perättömästä ilmiannosta ja perättömän ilmiannon aiheuttamasta vahingosta ,ja silloin on myös muita rikos nimikkeitä vastattavana oikeudessa perättömän ilmiannon tekijällä. Ja tulee rikosrekisteri merkintä sakkoa tai pahimmillaan vankeutta, ja kaikki kulut ja korvaukset päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi