Mihin voi käräyttää kela huijarit
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa jos epäilette jonkun myyvän mitä tahansa.
Ensin sanotaan että pitää myydä omaisuuttaan että tulisi jotenkin toimeen (en saa toimeentulotukea, ainoastaan asumistuen) ja nyt sitten on sekin kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyväHyvä, ilmoittakaa kaikki huijarit, niin ketuttaa kun toisille maksetaan kaikki ja toiset ei saa mitään!
Saatko ilmoituksen jälkeen itse jotain?
Kyllä, kunniamerkin. Kultaisen kullin otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Kela ei muuten paljasta ilmiantajaa vaikka se olisi heillä tiedossa. Jouduin itse perättömän ilmiannon kohteeksi ja kun kysyin että eikö minulla ole oikeus tietää kuka sen teki, sain vastauksen että Kela ei voi antaa sellaista tietoa minulle vaikka he tietäisivät ilmoittajan ja että ilmoituksen voi tehdä myös nimettömänä. Että se siitä.
Perätön ilmianto koskee myös muita viranomaisia kuin poliisia jolle tehdään perätön ilmianto.rikosilmoituksen kun tekee niin kela ja muut joutuvat antamaan perättömän ilmiannon tehneen nimen .aika moni on joutunut sitten oikeuteen vastaamaan perättömästä ilmiannosta ja perättömän ilmiannon aiheuttamasta vahingosta ,ja silloin on myös muita rikos nimikkeitä vastattavana oikeudessa perättömän ilmiannon tekijällä. Ja tulee rikosrekisteri merkintä sakkoa tai pahimmillaan vankeutta, ja kaikki kulut ja korvaukset päälle.
Joo. Naapurissa asuu eläkeakka mikä keksii pienessä harmaassa lettipäässään kaikkea paskaa naapurwistaan ja on aina uusimman naapurin paras kaveri joka vuorostaan saa kuullakseen keksittyä törkyä muista.
Olen ollut jo pidemmän aikaa työttömänä, ikärasitteet ym. Tämä eläkeluuta on soitellut Kelaan koska olen hänen mielestään aina humalassa ja esittänyt että juon tukirahat. Rouva on vetänyt johtopäätökset kahdesta kohtaamisesta joissa olin humalassa kyllä mutta streittinä, eikä mitään örinää, sekä ilmeisesti joidenkin viikonloppujen oluttelut joista hän on mieltänyt että olen aina kaljoissani. Hän vaan ei tiedä minusta oikeastaan mitään ja olen ajastani valtaosan selvinpäin, toisinaan kuukausia juomatta yhtään alkoholipitoisia juomia. Enkä juo useita vuorokausia ränniin, hyvin harvoin edes kahta.
Naisen elämä on yksinkertaista kotirouvan elämää samoin rutiinein, sen mitä olen muutaman vuoden aikana havainnut. Oli alkuun kova tarinoimaan mutta veti herneen jostain mun mukahauskasta vitsistä jonka tein hiukan nautitun yön jäljiltä. ei mitään henkkoht tai törkeää, pieni harmiton kiusa josta päätti loukkaantua. Olin olevinani nokkela. No, eipä tarvi morjenstaa/ jäädä rupatteleen milloin tulee vastaan, tai kyllähän minä mutta rouva otti ghostauslinjan. Siinähän heittelet paskapaakkujas, karma kostaa vielä ylimielisyytes xDdd
Asiat voivat olla oikein tai väärin. Onko väärien tietojen antaminen viranomaiselle oikein vai väärin? Kyllä oma järkikin jotain sanoo jollei ole ihan häiriintynyt oikeustaju. Lakikirja hoitaa sitten jos on epäselvää. Siis se sama laki ja oikeustaju joka on sinunkin suojanasi jos sinua kusetetaan. Jos laki on huono tai ei toimi sitä pitää MUUTTAA, ei RIKKOA. Lain rikkomisesta ei mene mitään vipua tai takaisinkytkentää asioiden muuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kelan asiakaspalveluun, ottavat mielellään ilmoituksia vastaan. Vasta viime viikolla ilmiannoin kaksi henkilöä.
Brysselin kentällä ottavat loisia kiinni.
Mien olisi jos pitäisit Ap omista asioistasi huolta. Lahjoittaisit kärsiville suomen kansalaisille, jotta heillä olisi lämmin yösija. Sen sijaan voit puuttua ulkomaalaisten käräyttämiseen, ne kun lähettävät rahaa sinne omiin maihinsa.
Että näin sinun tulee puuttua ja käräyttää muut kuin kantasuomalaiset.
Tee jotain.
Maahanmuuttajan näköinen henkilö myy uudelta vaikuttavaa tavaraa kirpputorilla. Tämän voisi selittää niin, että Kiinasta on tilattu kontillinen tavaraa jota levitetään eri kirppareille. Tämä on tottamooses tehty ansaitsemistarkoituksessa. Homma on kokopäiväistä ja ammattimaista ja samaan aikaan nostetaan kelatukia ja työttömyyskorvauksia ja myynti pimitetään verottajalta. Menemättä siihen onko edes oleskelulupaa ja mitä muuta värkätään. Mutta tätähän ei tapahdu, eihän? Ja jos tapahtuu niin kyllä suomalainenkin jne mikä tietenkin oikeuttaa mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Osa huijareista on niin hölmöjä, että lesoilevat huijauksillaan. Laitat vain KELA:n asiskaspalveluun viestiä ja jos on jotain raskauttavia todisteita niin kuvat mukaan.
Kusettajien paljastamisesta pitäisi saada vaikka 200€ vinkkipalkkio.
Isovelikö se siellä valvoo?
Tuttu saa kelan sairaspäivärahaa ja lähti ulkomaille eli terve on. Pitää ilmoittaa myös työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mien olisi jos pitäisit Ap omista asioistasi huolta. Lahjoittaisit kärsiville suomen kansalaisille, jotta heillä olisi lämmin yösija. Sen sijaan voit puuttua ulkomaalaisten käräyttämiseen, ne kun lähettävät rahaa sinne omiin maihinsa.
Että näin sinun tulee puuttua ja käräyttää muut kuin kantasuomalaiset.
Tee jotain.
Kyllä. KUKAAN ei pidä köyhien suomalaisten puolia jolleivät he itse porukalla. Hallitusta turha huudella, he keskittyvät itse pysymään poissa köyhyydestä. Joka iikka voi yrittää eduskuntaan mutta loput 6 000 000 - 200 = 599 800 joutuvat miettimään kaks kertaa. Omat porukat kokoon ja välit kuntoon, sitä ei voi verottaa. Se on lopulta se tukiverkosto jos sekään. Heittäkää hupiukot ja hölöttäjät ja yksipuoliset avun ruinaajat helvettiin elämästänne.
Mäkin käräytyin yhden joka oli jäänyt muka sairaslomalle mutta näin kun se huiteli tuolla Brysselin lentoasemalla takki auki
Kelan tukineen päivineen voi lakkauttaa kokonaan. Valtion talous kerralla kuntoon. Kaikki tuet pois .
Vierailija kirjoitti:
Kelan tukineen päivineen voi lakkauttaa kokonaan. Valtion talous kerralla kuntoon. Kaikki tuet pois .
Jep, lääkekorvaukset, äitiyslomarahat, sairaspäivärahat, omaishoidon tuki, eläkeläisen asumistuki, kansaneläke, vammaistuet, eläkeläisen hoitotuki, kelataksit.
Suomalainen kateellinen vasikka, aina ilmiantamassa verottajalle tai muulle virkamiehelle, maailmalla kyllä ihan eri meininki, suomalaiset on ihan omaa luokkaa tässä kyttäys moodissa.
Kyylät saa gultaisen gullin.otsaan..
millä posautan helpoiten taloyhtiön kyylän tuulilasin paskaks? kivi vai tiili