Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollinen raskaus eron kynnyksellä

Vierailija
13.08.2023 |

Viime kuukaudet menneet murehtiessa tätä suhdetta josta hiipui liekki ekan puolen vuoden jälkeen. Kumppani joutuu jatkuvasti etsimään uusia pätkätyösuhteita ja tähän ei ole näköpiirissä muutosta. Rahat alkaa olla loppu ja harkitsen omaisuuteni pakkorealisointia. Kumppanin lapsi on meillä joka toinen vko, eikä yhteinen oleminen ole mitenkään vastenmielistä mutta ei myöskään merkityksellisen tuntuista.

Minulla on selvästi jonkinasteinen masennus. Uusi työpaikkakin kuormittaa kun en tunne normaaleja ilon tunteita. Seksihaluja onneksi on, mutta ei omaa kumppania kohtaan ja se masentaa lisää. Olen atoopikko ja nukun sen takia todella huonolaatuista unta ja siitä syystä olen huomattavan väsynyt jatkuvasti. Minulle olisi kertakaikkisen mahdoton ajatus tinkiä yöunista enää yhtään.

Vaan nyt saattaa puoliso ollakin raskaana. Olin jo sinut sen asian kanssa että en omia lapsia saisi. Tuskin olen kovin vastuuton kun koen ettei lapsen saaminen vaan olisi yhtään hyvä idea? Nytkin jää lähes pakollisia askareita tekemättä kun mieli on niin synkkä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole jo pettänyt, kun puhut seksihaluista muita kohtaan?

Onnea maailman ihanimmasta asiasta - vauvasta! Vauvasi ansaitsee rakastavat vanhemmat. Tee parhaasi siinä asiassa.

Hän ei ole vielä raskaana, mutta saattaa olla.

En ole pettänyt. Kumppani kokee etten enää himoitse häntä ja vaikeaa sellaista olisikin esittää kun se on totta. Pidän hänestä kyllä ja olemme todella läheisiä, mutta aika raskas ajatus harkita jotain avointa suhdetta kun tässä ei olla kauaa oltu yhdessä.

Masentunut olotilakin voi olla monen tekijän summa. Sitä on mahdotonta sanoa poistuisiko se jos eroaisin. Ap

Vierailija
22/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole jo pettänyt, kun puhut seksihaluista muita kohtaan?

Onnea maailman ihanimmasta asiasta - vauvasta! Vauvasi ansaitsee rakastavat vanhemmat. Tee parhaasi siinä asiassa.

Hän ei ole vielä raskaana, mutta saattaa olla.

En ole pettänyt. Kumppani kokee etten enää himoitse häntä ja vaikeaa sellaista olisikin esittää kun se on totta. Pidän hänestä kyllä ja olemme todella läheisiä, mutta aika raskas ajatus harkita jotain avointa suhdetta kun tässä ei olla kauaa oltu yhdessä.

Masentunut olotilakin voi olla monen tekijän summa. Sitä on mahdotonta sanoa poistuisiko se jos eroaisin. Ap

Ei ole välitiloja. On tai ei. Siitä vaan yritätte hankkia lasta. Ei kuulosta että olisit muuta äitiehdokasta tapaamassa. Voisi kai onnistua mutta jos olet masentunut, miten hurmaisit uuden puolison?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sinä sinä, eiköhän se toinen päätä kehostaan etkä sinä. Lapsi pärjää ilman isääkin jos asenne on tuo. Ei raskaana kovin pitkään töissä voi käydä ja onhan tulokas varmasti sisarukselle mieluinen vierellä kulkija elämässä. Mitäs emäntä itse asiaan tuumaa?

Vierailija
24/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin voi aina tehdä.

Vierailija
25/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen.  miksi sinulla on joku lapsikammo. Siis  raskaus pelottaa noin paljon. Kyllä köyhätkin saavat lapsia. Sanot rumasti   kunppania  lokiksi.   Yhteisillä rahoilla yleensä eletään.

Vierailija
26/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä puhutaan "kumppanista", niin oletteko siis molemmat naisia?

Jos aloittajakin olisi nainen, niin olisi aika erikoista että hänen kumppaninsa olisi tuosta vaan suunnittelemattomasti raskaana...

Vierailija
27/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit, vaikka ei vois vähempää kiinnostaa....

Vierailija
28/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, argh, ei enää Tälläistä.

Vierailija
29/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara saa myydä tämän.

Vierailija
30/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naispuoliso kantaa hänen biologista lasta joten ap lienee miesoletettu.

Vierailija
31/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerroit, vaikka ei vois vähempää kiinnostaa....

Kiitos samoin, vaikka en ole ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan