Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiletteko lasten kanssa päivittäin?

Vierailija
18.12.2006 |

Varmaan suurin osa ja kaikki täydelliset äidit ulkoilevat, mutta onko minun lisäksi muita jotka ei ulkoile joka päivä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mennä. Joskus saattaa muutenkin mennä aikataulut niin, että ei käydä ulkona kuin matka bussipysäkille.

Vierailija
2/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyritään kyllä, mutta nyt kun on raskaana niin ei vaan jaksa aina, ja jos vettä tulee kaatamalla niin ei mennä, tällaisina päivinä koitan kyllä ainakin käydä lapsen kanssa ruokakaupassa jos on sinne asiaa niin vähän pääsee neljän seinän sisältä pois. huono omatunto on kyllä jos ollaan sisällä koko päivä kun olen sitä mieltä että lapsen tulisi päästä ulos ihan joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esim. poika ei halunnut lähteä ulos puistoon, kun aamulla kaupassa käydessä kylmä tuuli meni luihin ja ytimiin saakka..

Vierailija
4/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on ollut niin märkä alkutalvi, ettei tuon 1,5 v kanssa voi oikein mitään ulkona tehdä. Mutta on päiviä, ettei ulkoilla. Eikä tuo pimeys paljoa ulos houkuta.. sitä lunta odotellessa!

Vierailija
5/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeminen jo on sellainen operaatio että ei ihan joka päivä kyllä ulkona käydä.. kaupassa kyllä melkein joka päivä, kun hoidetaan rattailla ostokset niin ostan aina vähemmän tavaraa kerralla että saadaan ne kotiin asti :S siis ihan tarkoituksella ramppaan usein kaupassa.

pyrin kyllä siihen että jokapäivä käytäisi, mutta ei me kyllä joka päivä silti käydä ;) vauva sentään nukkuu partsilla että saa raitista ilmaa edes nukkuessa..

Vierailija
6/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan kertaakaan. On todella huono omatunto. Kämppäkin on täysin levällään vaikka joulu on kohta. Myönnettävä on että hoidan lapsen perushoidon mutta suurimmaksi osaksi katselee teletappeja videolta. Olen kertakaikkiaan niin pahoinvoiva ja kauppaankaan en uskalla mennä kun miehen kanssa heikon oloni takia. (pyörryttää jos joutuu vaikka kassajonossa seisomaan paikallaan)

Tuntuu ettei tää lopu ikinä! Ukkokulta ulkoilee sitten joinakin päivinä töitten jälkeen ja viikonloppuisin. Olen satavarmana ainoa näin huono äiti! Mutta toivottavasti tää tästä helpottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä