Polvileikkaus yksityisesti 21 000 e
Minulla on huonot polvet johtuen koukun urheilutaoaturmista ja ylipainosta. Laihdutinkin 22 kg. Vieläkin polvia särkee ja käytän kipulääkettä ja ne kuvattiin yksityisesti. Menen kuulemaan kuvaustulokset ja polvikirurgin suositukset miten edetään. Riippuen tuloksista hän voi ehdottaa leikkausta 21 000 euroa. Pääsisin kun haluan kun maksan itse. Poissaolo toista kuukausia ja en tiedä mikä on lopputulos. Voi olla että saan kehotuksen laihtua vielä 15 kg. Mikä olisikin järkevää. Maksausin itse. Pelottaa auttaako leikkaus
Kommentit (6)
Polvinivelen vaihto julkisella on erittäin pahasti ruuhkautunut. Jono on varmaan pari vuotta ja jos polvi ei ole ihan kaput niin kiireisemmät menevät ohi. En tietenkään tiedä onko polveni missä kunnossa eli onko leikkaus tekonivel vai mikä.
Vierailija kirjoitti:
Polvinivelen vaihto julkisella on erittäin pahasti ruuhkautunut. Jono on varmaan pari vuotta ja jos polvi ei ole ihan kaput niin kiireisemmät menevät ohi. En tietenkään tiedä onko polveni missä kunnossa eli onko leikkaus tekonivel vai mikä.
Polvesi.
Läskistä se johtuu, älä selittelee koululiikunnalla polvivaivojasi.
Anteeksi koulun urheiluturmista. Laskettelu ja pesapallo