Kelsitkö aina häissä, miksi paria ei saa vihiä ja kerrot sen, kun pappi kysyy tai käskee hiljentymään iäksi?
Kelsitkö aina häissä, miksi paria ei saa vihiä ja kerrot sen,kun pappi kysyy tai käskee hiljentymään iäksi?
Kommentit (14)
Oletteko joskus olleet häissä, jossa noin tosiaan kysytään? Ei kuulu vihkikaavaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko joskus olleet häissä, jossa noin tosiaan kysytään? Ei kuulu vihkikaavaan Suomessa.
Oon ollu
...
Ennen tuota kysyttiin, mutta en tiedä, milloin on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
...
Ennen tuota kysyttiin, mutta en tiedä, milloin on poistettu.
Oon kullut kysyttävän
Yleensähän valasta keskustellaan hääparin kanssa? Eikös juu
En kelsi, muta osaan kiljoittaa sumeksi.
Suomessa tehdään avioliiton esteiden tutkinta ennen vihkimistä. Jos on syitä, miksi ei saisi vihkiä, ne tukevat esiin jo siinä vaiheessa. Ei niitä enää alttarilla tarvitse yleisöltä ruveta kyselemään.
Vierailija kirjoitti:
Eli teet pilkkaa lukihäiriöstä
Sun heikkoudet tuskin rajoittuu siihen
Oot lopulta itse pääästäsi vajaampi
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kelsitkö?
Sulla on haasteita elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teet pilkkaa lukihäiriöstä
Sun heikkoudet tuskin rajoittuu siihen
Oot lopulta itse pääästäsi vajaampi
Tyhmyyttä pilkkaan. Oikoluku on keksitty, sitä kannatta käyttää eikä suoltaa siansaksaa.
Ap:lle kunnolla pataan niin alkaa saada ehkä selvääkin noista sepustuksista!!
Joo sanon aina, että ku minäkään en oo löytänyt naista niin muutkaan ei sais. Ja ehdotan, että morsian ehtis vielä, kun jakais äkkiä omastaan ennen avioliittoa, mutta eivät suostu.
Tottakai