Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa kiusataanko minua tulevalla työpaikalla vain koska olen kaunis

Vierailija
12.08.2023 |

Muuten olen hiljainen, sulkeutunut ja ujo. Tuntuu että varsinkin naiset näkee sen uhkana, kun en puhu paljon. Pelottaa ja ahdistaa.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan "seurakuntasisarverkosto" sen tekee. 

Vierailija
82/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole bimbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mahdollinen seksuaalinen mielenkiinto yhteisön uutta naista kohtaan yleensä harmittaa suuresti paikan muita naisia. Se on minun havaintoni. Vaikka nainen ei tulta seksikkyyttään millään tavalla korostaisi tai hyväksikäyttäisi, muut naiset saattavat kovin häntä kadehtia ja nihkeästi suhtautua.

5/5💁

Vierailija
84/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin kaunis. Ei mulla tulisi työpaikalla eikä muuallakaan mieleen alkaa haukkumaan toisia ulkonäön vuoksi. Vaikka 95 % suomalaisista on rumia, tyylittömiä sekä lihavia.. Niin en siitä kiusaa ääneen ketään. 

Vierailija
85/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä, että rumia ei kiusata työpaikoilla. 

Vierailija
86/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan töissä mahdollisimman tylsä ja harmaa. Tiedän sen olevan oikea valinta niiden muutaman kerran jälkeen, kun olen vapaalta käynyt hoitamassa jonkun homman ja kysyttiin myöhemmin, miksi en näytä ikinä normaalisti siltä. Olisiko vaikka siksi, että olen töissä tekemässä töitä enkä kenenkään katseltavana urpo.

Vierailija
87/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset nopeasti noteeravat työpaikan miesten katseet. Jos ne viipyvät uudessa tulijassa liian pitkään, alkaa vihanpito, kiusauskampanja ja mustamaalaus.Tämä on niin nähty.

N68 / pankkimaailma

Höpöhöpö vanha lehmä.

Vierailija
88/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset nopeasti noteeravat työpaikan miesten katseet. Jos ne viipyvät uudessa tulijassa liian pitkään, alkaa vihanpito, kiusauskampanja ja mustamaalaus.Tämä on niin nähty.

N68 / pankkimaailma

Höpöhöpö vanha lehmä.

Nyt vanha lehmä, kyllä. Mutta 55-vuotiaaksi saakka (erittäin) kaunis nainen sekä kymmenien vuosien vankka työkokemus. Nauti sinä nuoruudestasi ja kauneudestasi vielä, kun minua varmasti kymmeniä vuosia nuorempi olet.

N68🐮

Vierailija
89/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis luusto, pitkät raajat, heleä kuulas iho, kauniit ripset ja kulmat, tuuheat paksut hiukset, joutsenkaula, hoikka vyötäröuuma, terhakkaat pyöreät rinnat, hyvinmuod. takamus, nätit silmät, linjakas leuka, hyvä nenäprofiili, tasainen valkoinen hammasrivi.. jne jne.

Siinä listattuna muutamia niinsanotun kauniin naisen standardiominaisuuksia..

Jos sinulla on 4 yllämainittua ominaisuutta, olet todennäköisesti huomattavasti keskivertoa näyttävämpi. 

Jos sinulla on nämä kaikki, olet kaunotar.

Luin jostain mistä lie Cosmopolitan-akkojen lehdestä ja NAUROIN.

terv. mieskampaaja 🥳

Naiset olette kaikki UPEITA. Fjuck that list.

Joutsenkaula kirjaimellisesti olis kyllä varsin erikoinen, tuskin kauniina pidettäisiin :D

Vierailija
90/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli minulla nuorempana, vaikka en edes ymmärtänyt olevani kaunis. Mutta jatkuvasti sai miehiä häätää kauemmas, muutamia kertoja piti läimäyttää poskelle. Keski-ikäiset naiset olivat kauheita, kateellisia ja ilkeitä. Keksivät juttuja minua vastaan eivätkä pyytäneet mihinkään yhteiseen juttuun. 

Olin työpaikoilla yksinäinen ja syrjitty, paitsi muutamia hyviä miesystäviä oli, niin kauan kuin eivät ehdotelleet seurustelua. Mutta ei todella ollut mukava olla sellaisen kohtelun keskellä. Tyttäreni, joka on todella kaunis, on kokenut saman. Hänelläkään ei ystäviä ole ollut. Kateus on ollut jatkuvaa. Kiusattu on. Pojat olleet reilumpia kavereina. Varmaan sen takia haluaa miehiseen ammattiin. 

Vierailija
91/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työelämästä kokemusta yli 25 vuotta, ja fakta on se että ainoastaan ammattitaidolla on merkitystä. Lakatkaa siis hyvät naiset (?) miettimästä tuollaisia typeryyksiä. Tehkää työnne hyvin ja ansaitkaa arvostus sillä. 

Ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa ja kun tantat arvostelevat "ammattitaitoa", he eivät edes tiedä kriteerejä

Vierailija
92/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N68 / pankkimaailma

Höpöhöpö vanha lehmä.

Nyt vanha lehmä, kyllä. Mutta 55-vuotiaaksi saakka (erittäin) kaunis nainen sekä kymmenien vuosien vankka työkokemus. Nauti sinä nuoruudestasi ja kauneudestasi vielä, kun minua varmasti kymmeniä vuosia nuorempi olet.

N68🐮

Ehkä sinä olet samanlainen kun työkaverini. Olen uusi työntekijä ja jaan hänen kanssa huoneen. Hän puhuu minulle todella vähän, yhtä vähän kuin muillekin tiimissä. Mutta auta kun huoneeseen tulee mies niin hän alkaa juttelemaan, vitsailemaan yms. Hän teki tätä samaa myös vieraille miehille koulutuksessa.

Kyllä vetää vihaksi kun hän on omille tiimikavereille aina passiivisagressiivisesti hiljaa ja naama norsunvitulla. Sitten hän selittää miten on ujo ja ei tiedä mitä sanoisi. Olemme olleet työkavereita vähän alle vuoden enkä jaksa enää yrittää luoda häneen minkäänlaista suhdetta, olkoon. En tietenkään kiusaa häntä mutta ignooraan aina kun on mahdollista.

Vierailija
93/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työelämästä kokemusta yli 25 vuotta, ja fakta on se että ainoastaan ammattitaidolla on merkitystä. Lakatkaa siis hyvät naiset (?) miettimästä tuollaisia typeryyksiä. Tehkää työnne hyvin ja ansaitkaa arvostus sillä. 

Tämä ei valitettavasti aina pidä paikkaansa. Mulle kävi muutama vuosi sitten niin, että kun esihenkilö vaihtui miehestä naiseksi, tämä nainen otti mut silmätikuksi ja valitti kaikesta mitä tein. Ennen olin saanut miespomolta pelkkiä kehuja työstäni ja sopivuudestani. Tilanne oli hämmentävä, kiusaaminen meni niin pitkälle että vaihdoin työpaikkaa. Ja kyllä, olen kaunis- sen vuoksi olen jostain syystä punainen vaate joillekin naisille.

Vierailija
94/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei valitettavasti aina pidä paikkaansa. Mulle kävi muutama vuosi sitten niin, että kun esihenkilö vaihtui miehestä naiseksi, tämä nainen otti mut silmätikuksi ja valitti kaikesta mitä tein. Ennen olin saanut miespomolta pelkkiä kehuja työstäni ja sopivuudestani. Tilanne oli hämmentävä, kiusaaminen meni niin pitkälle että vaihdoin työpaikkaa. Ja kyllä, olen kaunis- sen vuoksi olen jostain syystä punainen vaate joillekin naisille.

Ei sitten tullut mieleen että ehkä työsuorituksessasi oli toivomisen varaa ja naispomo oli oikeassa. Miespomolta sait kehuja vain sen takia kun olet kaunis.

Vierailija
95/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niin noloja tapauksia. Luuleeko lihavat rumilukset oikeasti ettei kukaan tajua miksi juuri työpaikan kaunottaresta on niillä niin paljon pahaa sanottavaa.

Kateus ei kaunista ketään.

Noloo.

Vierailija
96/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niin noloja tapauksia. Luuleeko lihavat rumilukset oikeasti ettei kukaan tajua miksi juuri työpaikan kaunottaresta on niillä niin paljon pahaa sanottavaa.

Kateus ei kaunista ketään.

Noloo.

Tai miksi nuoren miehen tehdessä saman virheen nauretaankin ja kerrotaan omasta vastaavasta mokasta tsempiksi, mutta naisen tehdessä saman virheen ollaankin ihan kauhuissaan ja nostetaan se jatkossa aina esille ja muistutetaan siitä onnistumisten hetkellä.

Vierailija
97/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ole totta, että ketään pelkän ulkonäön vuoksi kiusattaisiin. Tai siis, kiusaajat kyllä keksii kiusaamisen aihetta niin halutessaan, vaikka sitten ulkonäöstä, mutta juurisyyt on muualla. Yleensä ihmiset kuitenkin pitää kauniista ihmisistä (tämä on ihan tutkittu juttu) ja ajattelee heistä positiivisemmin kuin rumista.

Vierailija
98/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen erittäin kaunis. Ei mulla tulisi työpaikalla eikä muuallakaan mieleen alkaa haukkumaan toisia ulkonäön vuoksi. Vaikka 95 % suomalaisista on rumia, tyylittömiä sekä lihavia.. Niin en siitä kiusaa ääneen ketään. 

Katsot vaan nenänvarttasi pitkin? Ei ihme jos ei saa kavereita jos ajattelee noin, kyllä se asenne paistaa läpi vaikkei ääneen sanoisi. 

Vierailija
99/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ole totta, että ketään pelkän ulkonäön vuoksi kiusattaisiin. Tai siis, kiusaajat kyllä keksii kiusaamisen aihetta niin halutessaan, vaikka sitten ulkonäöstä, mutta juurisyyt on muualla. Yleensä ihmiset kuitenkin pitää kauniista ihmisistä (tämä on ihan tutkittu juttu) ja ajattelee heistä positiivisemmin kuin rumista.

Juuri näin. Tutkitusti kun miehiä pyytää ajattelemaan naista, kaiken ikäiset miehet ajattelevat parikymppistä naista.

Vierailija
100/109 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sanon höpön höpön. Etkö keksi muita aiheita.