Pelottaa kiusataanko minua tulevalla työpaikalla vain koska olen kaunis
Muuten olen hiljainen, sulkeutunut ja ujo. Tuntuu että varsinkin naiset näkee sen uhkana, kun en puhu paljon. Pelottaa ja ahdistaa.
Kommentit (109)
Toiset naiset nopeasti noteeravat työpaikan miesten katseet. Jos ne viipyvät uudessa tulijassa liian pitkään, alkaa vihanpito, kiusauskampanja ja mustamaalaus.Tämä on niin nähty.
N68 / pankkimaailma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta meikkaaminen. Takaan että auttaa.
Väitettiinkö jossain että ap meikkaa?
Joko meikkaa tai kuvittelee.
Tämä. Hyvännäköisiä ihmisiä ei ole olemassakaan.
Huoh. Kuten totesin edellä, luomuja kauniita on, mutta yksikään (!) ei ole HUOMIOTA herättävän kaunis totaaliluomuna. Ja tosiaan olen nähnyt missit, mallit ym. ym. Takuulla saa olla rauhassa totaaliluomuna.
Olemme asiasta samaa mieltä. Hyvännäköisiä ihmisiä ei ole olemassakaan (!).
Ei toisen kauneus ole millään tavalla uhka. Vain se, että miten hoidat työt. Kun ne työt ovat niitä tärkeitä ja miten hoidat ne. Ketään tuskin oikeasti kiinnostaa sinun kauneus siinä työssä oikeasti. Itse oli aikoinaan myös kaunis nainen, mutta ei kyllä koskaan tullut mieleen, että kun olen kaunis, että miten muut kohtelevat minua? Hoidin vain työni aina ahkerasti ja tein sovitut työt. Ja sain oikeasti myös hyviä ystäviä alalta. Se kriteeri töihin ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan siitä, että miten hoidat työt. Olet ahkera vain, et katso kännyä työ ajalla. niin jos työmoraali on kohdalla, niin tuskin ketään kiinnostaa sinun ulkonäkösi.
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen kauneus ole millään tavalla uhka. Vain se, että miten hoidat työt. Kun ne työt ovat niitä tärkeitä ja miten hoidat ne. Ketään tuskin oikeasti kiinnostaa sinun kauneus siinä työssä oikeasti. Itse oli aikoinaan myös kaunis nainen, mutta ei kyllä koskaan tullut mieleen, että kun olen kaunis, että miten muut kohtelevat minua? Hoidin vain työni aina ahkerasti ja tein sovitut työt. Ja sain oikeasti myös hyviä ystäviä alalta. Se kriteeri töihin ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan siitä, että miten hoidat työt. Olet ahkera vain, et katso kännyä työ ajalla. niin jos työmoraali on kohdalla, niin tuskin ketään kiinnostaa sinun ulkonäkösi.
Noinhan se järkeilemällä menisi. Sitten kun huomaa miten todellisuus eroaa siitä, muistaa taas että eläimiähän ihmisetkin vain ovat.
Kaunis luusto, pitkät raajat, heleä kuulas iho, kauniit ripset ja kulmat, tuuheat paksut hiukset, joutsenkaula, hoikka vyötäröuuma, terhakkaat pyöreät rinnat, hyvinmuod. takamus, nätit silmät, linjakas leuka, hyvä nenäprofiili, tasainen valkoinen hammasrivi.. jne jne.
Siinä listattuna muutamia niinsanotun kauniin naisen standardiominaisuuksia..
Jos sinulla on 4 yllämainittua ominaisuutta, olet todennäköisesti huomattavasti keskivertoa näyttävämpi.
Jos sinulla on nämä kaikki, olet kaunotar.
Luin jostain mistä lie Cosmopolitan-akkojen lehdestä ja NAUROIN.
terv. mieskampaaja 🥳
Naiset olette kaikki UPEITA. Fjuck that list.
Eiköhän sulla ole vaan kus ipään luonne, mikä ne ihmiset kartoittaa..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sulla ole vaan kus ipään luonne, mikä ne ihmiset kartoittaa..
Tämä. En usko että kenessäkään mitään kadehdittavaa on, pikemminkin päinvastoin. Ihmiset ovat inhottavia ja ällöttäviä!
Voi olla että et ole sen kauniimpi kuin muutkaan siellä. Oman paremmuuden näytät pärjäämällä työssäsi
Älä välitä miehet haluaa vain lisääntyä naida ja naiset on kaikki ollut kauniita joskus nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätön ajatus että jotain kiusattaisiin koska hän on kaunis. No, kai se täytyy jokin selitys itsellensä keksiä jos ei pääse porukkaan mukaan. On paljon helpompi tietysti ajatella että syynä on kauneus kuin tyhmyys, turhamaisuus, ammattitaidottomuus tai oma persoona.
Tämä. Kyllä kiusatuissa on vika eikä kiusaajissa.
Juuri näin! Epäilen että aloittaja on narsisti-psykopaatti matalalla kulutuksella ja peräpukamia on naamassakin. Kyllä kiusattuja syystä kiusataan, eikä se syy ole koskaan kauneus!
Ulkonäöstäsi en tiedä, mutta aloituksesi kuulostaa uhriutumismarinalta, se ainakin ärsyttää ihmisiä.
Yritä suhtautua netraalisti ihmisiin, esittämättä mitään, keulimatta tai uhriutumatta.
Kateus on asia jota ei ole olemassakaan.
Miesten mahdollinen seksuaalinen mielenkiinto yhteisön uutta naista kohtaan yleensä harmittaa suuresti paikan muita naisia. Se on minun havaintoni. Vaikka nainen ei tulta seksikkyyttään millään tavalla korostaisi tai hyväksikäyttäisi, muut naiset saattavat kovin häntä kadehtia ja nihkeästi suhtautua.
Enemmän ihmettelen aikuisia ihmisiä, jotka kiusaavat ja pilkkaavat kaunista naista työpaikalla.
Olen katsonut tätä vierestä, joten tiedän että näin voi käydä. Osa aikuisista ihmisistä jää lapsen tasolle kateuksissaan.
Hiljainen, sulkeutunut ja ujo. Siinäpä on ne syyt kiusaamiseen, oli ulkonäkö mitä tahansa.
Kerää koko työporukka ekana päivänä yhteen ja sano heille, että ettehän vaan ala kiusata minua, koska olen niin ylivertaisen kaunis ja kertakaikkisen upea ilmestys, upeampi kuin yksikään teistä rumiluksista.
Kokeile toimiiko.
Suomalaiset eivät ole kateellisia!
Huoh. Kuten totesin edellä, luomuja kauniita on, mutta yksikään (!) ei ole HUOMIOTA herättävän kaunis totaaliluomuna. Ja tosiaan olen nähnyt missit, mallit ym. ym. Takuulla saa olla rauhassa totaaliluomuna.