Mies SALAA haaveilee toisenlaisesta seksistä kuin minun kanssa harrastaa!
Minulla on todisteet, siitä en enempää kerro. Todella musertavaa oli älytä, että mies haluaa tiettyjä juttuja, mutta ei harrasta niitä kanssani. Miksi? BMI on 22 eli kaikki on kunnossa: miesten päät kääntyvät kadulla.
Kommentit (20)
Olettaen että olet nainen, homo- tai eläínseksí lienevät ainoat mitä kanssasi ei voi harrastaa - jos sinulle itsellesi sopii.
Ah, ehkä et myöskään halua syödä itseäsi síkamaísen lihavaksi, jos se sattuu olemaan miehesi juttu.
Ei se ole mistään kiloista kiinni. Tai on jos ne on väärässä rungossa.
Sanoit miehesi?. No ilmiselvästi ette ole siis jutelleet seksistä / haluista ollenkaan kun olette tavanneet?. Mikä on sinänsä tyhmää koska toinenhan olisi voinut olla vaikka 2 kertaa vuoteen riittää hyvin. Ja toinen haluaa viikottain.
Ihan tosi ihminen pitää tuntea seksin osalta hyvin ennenkuin pariutuu. Meinaan seksistä sanotaan että se on parisuhteen tukipilari tai yksi niistä. Ja onhan se intiimein asia minkä voimme tehdä kumppanimme kanssa.
Mutta siis aivan yhtä seksikäs voi olla nainen 170+cm 60-75kg kun esim 150-169cm 40-55kg.
Tämä on tosi.
Ja onhan niitä ns PLUSkoon mallejakin. Ja nehän on erittäin vetäviä vai sanotteko muka miehet muuta häh?.
Kehopositiivisuus on nykyään jokapuolella, paitsi miesten puolella. Miehellä jos on ylimääräistä niin läski/peittäisi edes itsensä, hyi mikä rasvamaha, hy mikä möhömaha yms. Mutta naisella GodDamnHowSHotThatWomaNsAreSoSEXYSOSEXYSOSEXYSO.
Ei ole tilaa tässä elämässä tukeville miehille. Eli aika monelle suom.miehelle 45-70 ikävuotta. Koska monella on kengurun kassi edessä, pienempi ja isompi joillain. Toiset sanoo elintaso vyötäröksi.
Mutta tiesittekös sitä että Isoimmat ja Lihaisimmat kullit tulee +120kg miehiltä.
Toisin kun alle 100kg rimpuloilta millä on housussa popsinakki tai joku baby porkkana.
Oletko kenties joskus tuominnut miehesi niistä seksitavoista, joita hän hakee muualta? Jos kerta tiedät mistä hän pitää, niin voisitko ehdottaa hänelle niitä? Ei se apu löydy kuin keskustelusta miehesi kanssa.
En usko että tuo kovin harvinaista on. Olen nainen ja ihan samoin minä haaveilen salaa asioista joita ei koskaan miehen kanssa tehdä.
Siis miehelläkö on salaisia ajatuksia, joista et tiennyt!
Hirveä tilanne!
Mies saattaa viehättyä runsaasti häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista. Viivapilluisten naisten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tuo kovin harvinaista on. Olen nainen ja ihan samoin minä haaveilen salaa asioista joita ei koskaan miehen kanssa tehdä.
Siis mistä???
AP
Suoraan kenkää tuollaisella äijälle. Tulee satavarmasti pettämään sua.
Seksissä voi olla paljon asioita joista haaveillaan, ilman että olisi tarkoituskaan kaikkea toteuttaa. Sinulla itselläsi ei sitten varmaan ole mitään toiveita ja haaveita joita et olisi kertonut avoimesti puolisollesi
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa viehättyä runsaasti häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista. Viivapilluisten naisten ongelma.
Normaalille miehelle on kyllä ihan sama, millaset ne huulet oikein on. Sunlaisille pelleille asialla saattaa olla suurikin merkitys.
Anne miehellesi sitä mitä se tahtoo. Asian ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä.
Jos miehesi salaa haaveilee... miten sinä tiedät niistä salaisita haaveista?
Normaalille miehelle on kyllä ihan sama, millaset ne huulet oikein on. Sunlaisille pelleille asialla saattaa olla suurikin merkitys.
Juuri näin. En ole vielä nähnyt pillua joka ei olisi ollut puhtaan paljaana kiihottavan näköinen oli sitten pullea ulos työntyvä kinkkusämpylän puolikas tai vain lyhyt, melkein häpyhuuleton viilto jalkojen välissä.
Sitä paitsi ap valitti että mies haaveilee (fetissi?) toisenlaisesta seksistä eikä suinkaan toisenlaisesta vartalosta.
Tuossa voi olla kyse vaikka persoonallisuudesta. Mies voi kaivata tylyä dominaa tai täysin alistuvaa subia eikä oman naisen luonne taivu kumpaankaan.
Jospa vaikutat sellaiselta, ettei huvita niistä asioista kertoa. Jospa ehdotat itse, jos kerran tiedät jo, mistä mies tykkää.
Ehkä mies ei halua piiskata eli satuttaa sinua, koska pitää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ei halua piiskata eli satuttaa sinua, koska pitää sinusta.
Minusta olisi seisokin totaalisesti lerpauttava turn-off tehdä naiselle (tai pyytää sitä tekemään minulle) jotain sellaista mistä se ei kiihotu ja nauti tippaakaan ja jota tekee vain itkua tuhertaen miehen mieliksi ettei se hae toista naista leikkeihin.
Fetissitkin kiihottavat vain jos niitä harrastaa jonkun sellaisen naisen kanssa joka on 110% mukana koska itse kiihottuu asiasta niin että saa orgasmin melkein pelkästä ajatuksesta.
Miks AP et yhtään voi avata enempää mistä on kysymys? Ei se pissa-kakka leikeistä anonyymisti puhuminen voi olla liian ujostuttavaa, sillä pitäähän teidän pystyä puhumaan puolisonne kanssa vastaavista ihan kasvotusten. Siinä ei parisuhteen aikana seksielämä paljon kehity, jos ei pysty keskustelemaan avoimesti haluista, toiveista, fantasioista ja "fetisseistä".
Kyllä meillä ainakin tuli tosi paljon lisää vipinää seksielämään, kun puhuttiin avoimesti, mitä,toinen haluaisi kokeilla. Meillä toiveet "mätsäsi" tosi hyvin yhteen. Kumpikaan ei halunnut mitään sellaista mitä ei ainakin ole kokeiltu.
Hohhoijaa...