Tykkäsin miehestä tosi paljon ja nyt harmittaa!
Tapailun alussa kaikki meni kivasti, mutta nyt miehestä on paljastunut ikäviä piirteitä ja tuntuu, etten oikeasti pysty jatkamaan kanssaan enää lainkaan. Mm. tahallista odotuttamista, vallankäyttöä, tiuskimista mm voi syyttää minua jostain itse tekemästään asiasta, joka muka meni pieleen minun takia, vaikka ei osaa eikä arpaa koko hommaan. Mies itse ehdottaa, että nähdään vaikka tiistaina, mutta sitten hänestä ei kuulu mitään koko päivänä. On alkanut tuntua, että mies jotenkin vihaa minua, mutta sitten kun olen sanonut, että on ihan Ok, ettei jatketa tätä enää, alkaa riippua ja roikkua.
Tuntuu, että miehen missio on pilata elämäni ja tuottaa jatkuvasti uusia pettymyksiä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä narskuluonteisia riittää, lipeviä naurattajia, diipadaapaa, ja kun se aikuisten oikea arki koittaa, on äijällä pas kat vaipoissa ja alkaa se ulina ja vedätys.
Joku mt-/ narsismihäiriö, teinijonnen tasolle jäänyt.
Miksi jaksat vääntää tuollaisen kanssa? Aikuisia miehiä löytyy kyllä.Mies ei ole mikään lipevä naistennaurattaja, ei ollut mitään rakkauspommitusta jne, mitään diipadaapailua kuun lupaamista taivaalta ei ole ollut.
Kuten kirjoitin alkuun, mies vaikutti nimenomaan päinvastaiselta, tunnolliselta ja hieman vakavamieliseltä. Sen takia tämä nyt harmittaakin, kun luulin aivan erilaiseksi. Ap
Tuossa tulikin iteytettynä: "luulin aivan eriaiseksi".
Ymmärrän, että on vaikea järjestää omat ajatuksensa uuteen uskoon, mutta olet nyt huomannut todistetusti, ettei mies ole sellainen kuin mitä kuvittelit ja luulit. Halusi näyttää alkuun hyvää kuvaa itsestään. Luonne ja tavat, kun alkukoreus on häipynyt, on nyt pajastunut. Usko nyt mitä näet. Hukkaat aikaasi ja satutat ehkä pahemminkin itsesi, jos jatkat tuollaisen miehen kanssa ja jäät haikailemaan sen alun miehen perään, kun sellaista ei todellisuudessa ole olemassakaan, vaan hänestä on paljastunut ikävä luonne ja paljon huonoja loukkaavia ja mm. toista mitätöiviä käytöstapoja.
ps. Narsistiset luonteet eivät aina ole mitään suureellisia rakkaupommittajia, ja kuuta tavaalta lupaavia. Vaan on juuri tuollasitakin mitä kuvasit. Toivottavasti et jää suhteeseen satuttmaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä narskuluonteisia riittää, lipeviä naurattajia, diipadaapaa, ja kun se aikuisten oikea arki koittaa, on äijällä pas kat vaipoissa ja alkaa se ulina ja vedätys.
Joku mt-/ narsismihäiriö, teinijonnen tasolle jäänyt.
Miksi jaksat vääntää tuollaisen kanssa? Aikuisia miehiä löytyy kyllä.Mies ei ole mikään lipevä naistennaurattaja, ei ollut mitään rakkauspommitusta jne, mitään diipadaapailua kuun lupaamista taivaalta ei ole ollut.
Kuten kirjoitin alkuun, mies vaikutti nimenomaan päinvastaiselta, tunnolliselta ja hieman vakavamieliseltä. Sen takia tämä nyt harmittaakin, kun luulin aivan erilaiseksi. Ap
Tuossa tulikin iteytettynä: "luulin aivan eriaiseksi".
Ymmärrän, että on vaikea järjestää omat ajatuksensa uuteen uskoon, mutta olet nyt huomannut todistetusti, ettei mies ole sellainen kuin mitä kuvittelit ja luulit. Halusi näyttää alkuun hyvää kuvaa itsestään. Luonne ja tavat, kun alkukoreus on häipynyt, on nyt pajastunut. Usko nyt mitä näet. Hukkaat aikaasi ja satutat ehkä pahemminkin itsesi, jos jatkat tuollaisen miehen kanssa ja jäät haikailemaan sen alun miehen perään, kun sellaista ei todellisuudessa ole olemassakaan, vaan hänestä on paljastunut ikävä luonne ja paljon huonoja loukkaavia ja mm. toista mitätöiviä käytöstapoja.
ps. Narsistiset luonteet eivät aina ole mitään suureellisia rakkaupommittajia, ja kuuta tavaalta lupaavia. Vaan on juuri tuollasitakin mitä kuvasit. Toivottavasti et jää suhteeseen satuttmaan itseäsi.
Niinpä. Naamio on nyt pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Just tuo kummallinen ehdottelu! Nähdään torstaina ja tehdään sitä ja tätä. No torstai tulee eikä miehestä kuulu mitään. Sitten kun kyselen, että moneltas nähdään, niin vastauksena tulee joku typerä hätävalhe. Miksi pitää ehdotella, jos ei ole mitään aikomusta pitää niistä suunnitelmista kiinni? En ymmärrä.
Ei arvosta sua ja sun aikaa, on itsekeskeinen. On vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka on todella itsekeskeisiä, jos itse on toiset huomioiva luonne uten tervettä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja voisin kuvitella minua luonnehdittavan ketjun olkiukon määreillä. En ole narsisti vaan herkkä taiteilijasielu. Samaan tapaan minut ymmärretään väärin, sorit siitä.
"herkkä taiteilijasielu" ei ole oikeasti edes mikään auttava tekosyy kohdella läheisiä huonosti, välinpitämättömästi ja olla erittäin itsekekeinen ja loukkaava. Pitäiskö vähän sun nyt harrastaa itsetutkiskeua, niin löytyiskö sielä pohjalta sen herkän taiteilijan lisäksi kuitenkin se itsekeskeinen mul**u.
Aloituksessa ei ole mitään olkiukkoja. Sinusta siis kuvaa herkkää taiteilijasielua esim. syyttää toisia asioista, joita itse tekee? Tai tehdä ohareita ilmoittamatta ja pahoittematta? Pitäiskö nyt pikkasen tarkastella tuota omaa itsekeskeistä toisia loukkaava käytöstä eikä mennä jonkun herkkyyden taakse. Voit toki olla molempia, sekä herkkä että itsekeskeinen mukero, eivät suje toisiaan pois. Tunnen ihania herkkiä taiteijasieluja, jotka ei ole todella mitään itsekeskeisiä törkimyksiä ja uhritujia vielä päälle "mua ei vaan ymmärretä" ...hohhoijaa. Tuollaiset on aika yleisiä narsistia ajatuskaavoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja voisin kuvitella minua luonnehdittavan ketjun olkiukon määreillä. En ole narsisti vaan herkkä taiteilijasielu. Samaan tapaan minut ymmärretään väärin, sorit siitä.
Ja mikähän ihme on herkkä taiteilijasielu? Luulusi kohtelevan kaikkia oikein hyvin, kauniisti ja huomioiden.
Jos taas joku ahdistunut, miehuuteen kykenemätön herkkis, on kyseessä uhri/piilonarsisti.
Noin eksänikin varmasti ajattelee :D
Sinua naurattaa, kun olet loukannut läheistäsi kaikesta päätellen monin erin tavoin suhteen aikana, koska noh, olet "herkkä väärinymmärretty taiteilijasielu" ja "sorit siitä". Oletko koskaan miettinyt tuota empatiakyäsi ja toisen asemaan asettumiseen pystymistä , että kannattaisi ehkä pohtia, onko nämä ihan normaalilla tasolla...
ehkä mies yrittää leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"herkkä taiteilijasielu" ei ole oikeasti edes mikään auttava tekosyy kohdella läheisiä huonosti, välinpitämättömästi ja olla erittäin itsekekeinen ja loukkaava. Pitäiskö vähän sun nyt harrastaa itsetutkiskeua, niin löytyiskö sielä pohjalta sen herkän taiteilijan lisäksi kuitenkin se itsekeskeinen mul**u.
Aloituksessa ei ole mitään olkiukkoja. Sinusta siis kuvaa herkkää taiteilijasielua esim. syyttää toisia asioista, joita itse tekee? Tai tehdä ohareita ilmoittamatta ja pahoittematta? Pitäiskö nyt pikkasen tarkastella tuota omaa itsekeskeistä toisia loukkaava käytöstä eikä mennä jonkun herkkyyden taakse. Voit toki olla molempia, sekä herkkä että itsekeskeinen mukero, eivät suje toisiaan pois. Tunnen ihania herkkiä taiteijasieluja, jotka ei ole todella mitään itsekeskeisiä törkimyksiä ja uhritujia vielä päälle "mua ei vaan ymmärretä" ...hohhoijaa. Tuollaiset on aika yleisiä narsistia ajatuskaavoja.
Onpas. Missä niin on sanottu? Entä näin? Pitäisikö sinun katsoa peiliin? Entä sitten, ei taida olla ongelma kenellekään muulle kuin sinulle. Kukaan oikea herkkä ihminen ei ole kiinnostunut sinun ajatuksistasi. Narsismia on painaa toista alas. Ergo, narsisti oletkin SINÄ
Antakaa käytännön esimerkkejä arjesta, mitä on, kun A syyttää B:tä omista teoistaan?
Mä en oo oikein ikinä tajunnu tätä siis, että mitä tällä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa käytännön esimerkkejä arjesta, mitä on, kun A syyttää B:tä omista teoistaan?
Mä en oo oikein ikinä tajunnu tätä siis, että mitä tällä tarkoitetaan.
Vaikka sitä, että alkoholisti syyttää juomisestaan vaimonsa hankalaa luonnetta, ikävää pomoa tmv.
Sorit siitä?
Ehkä hänelle on sellaiseen uskomukseen tarjoiltu perusteet. Olisikohan sinulla mitään osaa asiaan?