Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäsin miehestä tosi paljon ja nyt harmittaa!

Vierailija
12.08.2023 |

Tapailun alussa kaikki meni kivasti, mutta nyt miehestä on paljastunut ikäviä piirteitä ja tuntuu, etten oikeasti pysty jatkamaan kanssaan enää lainkaan. Mm. tahallista odotuttamista, vallankäyttöä, tiuskimista mm voi syyttää minua jostain itse tekemästään asiasta, joka muka meni pieleen minun takia, vaikka ei osaa eikä arpaa koko hommaan. Mies itse ehdottaa, että nähdään vaikka tiistaina, mutta sitten hänestä ei kuulu mitään koko päivänä. On alkanut tuntua, että mies jotenkin vihaa minua, mutta sitten kun olen sanonut, että on ihan Ok, ettei jatketa tätä enää, alkaa riippua ja roikkua.
Tuntuu, että miehen missio on pilata elämäni ja tuottaa jatkuvasti uusia pettymyksiä.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista elämä on. Kyllä minullakin tämä kivasti menee tässä kotosalla ja vähän netissä surffailua, ehkä kavereille joku viesti, kuulumiset ja näin. Kotona on hyvä olla omassa rauhassa. Unohda ap tuollaiset ikävät miehet ja nauti omast elämästä, jonka olet itsellesi rakentanut, kyllä se oikea tulee vastaan jos on tullakseen.

Vierailija
22/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on laitettu miesvihaketju pystyyn. Palstan inkkelinaiset voisivat jo jättää miehet rauhaan ja ryhtyä lesboiksi, kun miehet ovat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pahoja.

Vierailija
24/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailet ilmeisesti mun eksää. Ei kannata pidemmän päälle. Ei se seksikään ole mitään mainittavaa, mies on kovakourainen ja kiinnostunut vain omasta nautinnostaan. Ei pysty elämään ilman ihailijalaumaa myöskään silloin, kun on sitoutunut parisuhteeseen, esim. naimisissa. Itsekäs thrillseeker, ei parane ajan kanssa.

Vierailija
25/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä narskuluonteisia riittää, lipeviä naurattajia, diipadaapaa, ja kun se aikuisten oikea arki koittaa, on äijällä pas kat vaipoissa ja alkaa se ulina ja vedätys.

Joku mt-/ narsismihäiriö, teinijonnen tasolle jäänyt.

Miksi jaksat vääntää tuollaisen kanssa? Aikuisia miehiä löytyy kyllä.

Mies ei ole mikään lipevä naistennaurattaja, ei ollut mitään rakkauspommitusta jne, mitään diipadaapailua kuun lupaamista taivaalta ei ole ollut.

Naisvihaaja ja narsku sisimmässään, haluaa hallita ja alistaa. Ei terve mies tuollainen.

Kuten kirjoitin alkuun, mies vaikutti nimenomaan päinvastaiselta, tunnolliselta ja hieman vakavamieliseltä. Sen takia tämä nyt harmittaakin, kun luulin aivan erilaiseksi. Ap

Vierailija
26/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailet ilmeisesti mun eksää. Ei kannata pidemmän päälle. Ei se seksikään ole mitään mainittavaa, mies on kovakourainen ja kiinnostunut vain omasta nautinnostaan. Ei pysty elämään ilman ihailijalaumaa myöskään silloin, kun on sitoutunut parisuhteeseen, esim. naimisissa. Itsekäs thrillseeker, ei parane ajan kanssa.

Oliko dark triad mies? 

Vierailija
27/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?

+30v siksi tämä onkin niin käsittämätöntä. Ja nimenomaan mies aloitti sitoutumisesta keskustelun ja halusi, että ollaan yhdessä. Ap

Vierailija
28/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko dark triad mies? 

Ei vaan Kylo Ren -mies!

Vierailija
29/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap haluaa mielenterveysongelmaisen. Sen kun!

Vierailija
30/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kattelis. Toisaalta ymmärrän ettei ole helppo tilanne jos itse on /on ollut tosi ihastunut. Mutta oikeasti tuhlaat vain aikaasi tuollaiseen tyyppiin.

Vierailija
31/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
32/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko dark triad mies? 

Ei,  supisuomalainen diplomi-insinööri, joka ajoi Skoda Octaviaa ja harrasti kansanmusiikkia ja -tanssia. 

Vierailija
33/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naiselta.

Tämähän on jokanaisen tapa toimia.

Vierailija
34/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, että harmittelet tilannetta. Eihän tuollaisessa miehessä ole mitään menetettävää. Välit poikki lopullisesti vaan ja annat anteeksi itsellesi sekaantumisen häneen.

Vierailija
35/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa naiselta.

Tämähän on jokanaisen tapa toimia.

Mies ei ole muunsukupuolinen tai ladyboy. T Aloittaja

Vierailija
36/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne villit vuodet?

Vierailija
37/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet on paskaa. Onneksi minulla on englantilainen aviomies. SUOMIMIEHET ON PASKAA! PASKAA!!!

AP, ansaitset parempaa.

Vierailija
38/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies joka määräilee ja yrittää kontrolloida sinua.

Vierailija
39/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies selittää kun sanot, että ei ole sun syytä?

Vierailija
40/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?

+30v siksi tämä onkin niin käsittämätöntä. Ja nimenomaan mies aloitti sitoutumisesta keskustelun ja halusi, että ollaan yhdessä. Ap

Totta kai se haluaa sitouttaa sut itseensä, ei sen itsetunto kestä olla yksin. Kuka tahansa voi osata aloittaa suhteita, mutta ei sitten välttämättä osaa jakaa elämäänsä ja elää vastavuoroista parisuhdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä