Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäsin miehestä tosi paljon ja nyt harmittaa!

Vierailija
12.08.2023 |

Tapailun alussa kaikki meni kivasti, mutta nyt miehestä on paljastunut ikäviä piirteitä ja tuntuu, etten oikeasti pysty jatkamaan kanssaan enää lainkaan. Mm. tahallista odotuttamista, vallankäyttöä, tiuskimista mm voi syyttää minua jostain itse tekemästään asiasta, joka muka meni pieleen minun takia, vaikka ei osaa eikä arpaa koko hommaan. Mies itse ehdottaa, että nähdään vaikka tiistaina, mutta sitten hänestä ei kuulu mitään koko päivänä. On alkanut tuntua, että mies jotenkin vihaa minua, mutta sitten kun olen sanonut, että on ihan Ok, ettei jatketa tätä enää, alkaa riippua ja roikkua.
Tuntuu, että miehen missio on pilata elämäni ja tuottaa jatkuvasti uusia pettymyksiä.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut suht koht saman lähikuukausina.

Tapailtiin, kun olin käymässä hänen suunnassaan. Aloite tuli häneltä.

Saa nähdä, tavataanko enää.

Vierailija
62/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen kultakimpale. Möksähtää vähän väliä ja sitten ei kuulu mitään hetkeen. Palailee sitten linjoille muina miehinä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Lupailee myös kaikenlaista, mutta ei koskaan toteuta lupauksiaan. Ikää herralla 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo kummallinen ehdottelu! Nähdään torstaina ja tehdään sitä ja tätä. No torstai tulee eikä miehestä kuulu mitään. Sitten kun kyselen, että moneltas nähdään, niin vastauksena tulee joku typerä hätävalhe. Miksi pitää ehdotella, jos ei ole mitään aikomusta pitää niistä suunnitelmista kiinni? En ymmärrä.

Vierailija
64/92 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ehdotteleva mies avata tuota logiikkaa?

Vierailija
65/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies kannattaa unohtaa. Mulla oli kokemusta juuri tuollaisesta on/off tapailusuhteesta. Mies lupaili kaikenlaista mutta sanat eivät vastanneet tekoja. Narsistin piirteet tulivat selvästi esiin. Alussa oli niin ihana mutta muutaman kuukauden kuluttua ei jaksanut sitä hurmurin naamaria ylläpitää. Sieltä alkoi paljastua se todellinen luonnehäiriöisyys. Lähde ennen kuin meet ihan rikki. Ei noi tyypit muutu.

Vierailija
66/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sitten varmaan on se missio. Jospa hän on jäänyt äitisuhteessaan vaille jotain, ei ole uskaltanut irrottautua ja kapinoida ja tarvitsee nyt turvallisen korvikkeen siihen kehitystehtävään itselleen sinusta?

No ehkä sitten näin? En vaan käsitä tuota käytöstä, minusta ihminen, joka välittää tai edes perustasolla pitää toisesta ei käyttäydy noin. Ap

Ei varmasti käyttäydy noin. Tilanne pahenee koko ajan , siitä voit olla varma. Miksi olet tuommoisen kynnysmatto ja käsipyyhe. Se on ihan sama ,kun monet naiset suostuu olemaan jonkun raivopään hakattavana vuodesta toiseen. Todella tyhmiä naisia.

No nyt ei ollut kyse hakattavana olemisesta, tai parisuhdeväkivallasta. Mies ei myöskään koskaan ole kommentoinut mitään ikävää, tai ilkeää, arvostellut tms. toisin kuin joskus nuorempana joku eksä, joka nyt on eksä ihan syystä.

Moni ihmettelee, että miksi harmittaa? No harmittaa siksi, koska tosiaan luulin löytäneeni jotain hyvää tällä kertaa. Ap

Henkinen väkivalta on yhtä paha kuin fyysinen väkivalta. Jätä se mies.

Vierailija
67/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Se mies on narsisti ja jännä mies. No tapaat sitä koska se on komea. Et voi vaan unohtaa komeaa miestä.

Nimenomaan päinvastoin! Alkuun mies vaikutti tunnolliselta ja kivalta, siksi häneen tykästyin niin paljon. Ap

Alkuun joo mutta nyt ne pimeät puolet olet huomannut. Vallankäyttö juuri on se mitä narsisti käyttää hyväksi sinua kohtaan.

Totta tuo!

Vierailija
68/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen äänellä puhun. Muutama kuukausi meni hienosti. Exäni alkoi tehdä tuota samaa. Lopetin suhteen. Eikä tulisi mieleenkään ottaa häntä enää takasin.

Jokainen meistä on arvokas.

Ansaitsee tulla hyvin kohdelluksi.

Lupaukset on pidettävä.

Vierailija
69/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavaa: kun hän seuraavan kerran ehdottaa tapaamista ensi tiistaina eikä hänestä kuulu, sinä et ota häneen yhteyttä millään tavalla, et soita etkä viestittele. Odota, että hän ottaa yhteyttä vaikka siihen menisi viikko. Sitten vaan vastaat hyvin lyhyesti, että olet kiireinen, keskiviikkona on naistenilta, töissä on hektistä, olen menossa saunomaan kaverin mökille tai mitä tahansa muuta tekemistä, ja vastaat hänelle vasta monen monen tunnin kuluttua tai vasta seuraavana päivänä.

Sillä, kukaan älykäs ihminen ei halua olla tuollaisen mulk vis tin kanssa joka on selvästi hyvin narsistinen ellei narsisti.

Vierailija
70/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kylmä/kuumalla hän vaan testaa rajojasi, käyttää valtaa ja yrittää tehdä sinusta läheisriippuvaisen. Trust me! Been there done that. Juokse, äläkä koskaan odota häneltä vastausta/selitystä miksi hän ehdottelee, kun kerta ei halua tavata! Sitä et tule saamaan. Juokse!

Vierailija
71/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut mun ns. exän?!? Hän tosin on jo 40+. Järkky keissi kaikkinensa. Eikä hänkään ollut alussa mikään rakkauspommittaja, vaan hyvinkin arka, ujo ja vakava.

Vierailija
72/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja voisin kuvitella minua luonnehdittavan ketjun olkiukon määreillä. En ole narsisti vaan herkkä taiteilijasielu. Samaan tapaan minut ymmärretään väärin, sorit siitä.

Vierailija
73/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlainen kultakimpale. Möksähtää vähän väliä ja sitten ei kuulu mitään hetkeen. Palailee sitten linjoille muina miehinä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Lupailee myös kaikenlaista, mutta ei koskaan toteuta lupauksiaan. Ikää herralla 40v.

Ei hän mitään mökötä! Hän opettaa sinua tavoille eli kuinka hänelle saa puhua ja kuinka häntä pitää kohdella. Että toimisit eri tavalla ensi kerralla. Narsisti.

Vierailija
74/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisena seikkana ainakin se, että miehen käytös tuli ilmi ennen kuin sitouduitte enemmän. Edellinen miesystäväni jaksoi näytellä kohteliasta vuoden päivät, kunnes alkoi ärjyä ja tiuskia aivan kummallisista asioista. Hänen toisen vanhempansa sairastumiseen reagoi vihamielisyytenä minua kohtaan. Ymmärsin, ettei ihmisraasu kykene muulla tavoin käsittelemään kipeitä asioita, mutta en ajatellut jäädä kuitenkaan henkiseksi nyrkkeilysäkiksi hänelle.

Ihan kuin exäni tapaus. Erottuamme hän löysi heti toisen. Pari kuukautta erosta sanoi katuvansa eroa, itse en enään halunnut palata yhteen. Jossain tutkimuksessa sanottiin että miehet ei opi tunteiden käsittelyä lapsuudessa samalla tavalla kuin tytöt. Toivottavasti nuorempi sukupolvi on jo kehittynyt tästä.

Vierailija
75/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä narskuluonteisia riittää, lipeviä naurattajia, diipadaapaa, ja kun se aikuisten oikea arki koittaa, on äijällä pas kat vaipoissa ja alkaa se ulina ja vedätys.

Joku mt-/ narsismihäiriö, teinijonnen tasolle jäänyt.

Miksi jaksat vääntää tuollaisen kanssa? Aikuisia miehiä löytyy kyllä.

Mies ei ole mikään lipevä naistennaurattaja, ei ollut mitään rakkauspommitusta jne, mitään diipadaapailua kuun lupaamista taivaalta ei ole ollut.

Kuten kirjoitin alkuun, mies vaikutti nimenomaan päinvastaiselta, tunnolliselta ja hieman vakavamieliseltä. Sen takia tämä nyt harmittaakin, kun luulin aivan erilaiseksi. Ap

Tuota rakkauspommitusta painotetaan mielestäni liikaa. Itsellä oli suhde covert-tyyppiseksi narsistiksi paljastuneeseen mieheen ja ei siinäkään ollut mitään rakkauspommitusta tai imartelua alussa. Tunnollisen, kiltin ja introvertin oloinen oli aluksi. Sitten alkoi tulla satunnaista piikittelyä, katoamista, unohtamista, triangulointia ja lopuksi fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
76/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sun tapailema mies on varattu käytös voisi olla ihan sellaiseen sopivaa

Vierailija
77/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisena seikkana ainakin se, että miehen käytös tuli ilmi ennen kuin sitouduitte enemmän. Edellinen miesystäväni jaksoi näytellä kohteliasta vuoden päivät, kunnes alkoi ärjyä ja tiuskia aivan kummallisista asioista. Hänen toisen vanhempansa sairastumiseen reagoi vihamielisyytenä minua kohtaan. Ymmärsin, ettei ihmisraasu kykene muulla tavoin käsittelemään kipeitä asioita, mutta en ajatellut jäädä kuitenkaan henkiseksi nyrkkeilysäkiksi hänelle.

Ihan kuin exäni tapaus. Erottuamme hän löysi heti toisen. Pari kuukautta erosta sanoi katuvansa eroa, itse en enään halunnut palata yhteen. Jossain tutkimuksessa sanottiin että miehet ei opi tunteiden käsittelyä lapsuudessa samalla tavalla kuin tytöt. Toivottavasti nuorempi sukupolvi on jo kehittynyt tästä.

Et voi opettaa pois jotain joka on rakenteellisesti aivoissa.

Vierailija
78/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää lopettaa juttu eikä siirtää vastuuta miehelle, joka ei selvästi ole sopiva kumppani sinulle eikä edes halua sinua.

Miksi vastuu lopettaa juttu ei ole miehellä, joka ei selvästi halua jatkaa suhdetta enää?

Mies ei halua luopua helposta seksin saannista, joten hän vedättää naista. Naisen pitää olla fiksumpi ja tehdä johtopäätökset käytöksestä. 

Meillä ei ole seksiä. Siksi en käsitä tätä. Ap

Vielä oudompaa! Tai sitten juuri seksin puutteen vuoksi teinijonneilee ja vedättää. Älä jatka tuollaisen kanssa, pahenee jatkossa. Ei ole kehittynyt henkisesti aikuiseksi.

Narsistit alkaa yleensä aina pihdata kumppaneiltaan seksuaalista tyydytystä. Toi tyyppi on puhdas narsisti käytökseltään. Ap:n kannattaa jättää heti.

Vierailija
79/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja voisin kuvitella minua luonnehdittavan ketjun olkiukon määreillä. En ole narsisti vaan herkkä taiteilijasielu. Samaan tapaan minut ymmärretään väärin, sorit siitä.

Ja mikähän ihme on herkkä taiteilijasielu? Luulusi kohtelevan kaikkia oikein hyvin, kauniisti ja huomioiden.

Jos taas joku ahdistunut, miehuuteen kykenemätön herkkis, on kyseessä uhri/piilonarsisti.

Vierailija
80/92 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän ihme on herkkä taiteilijasielu? Luulusi kohtelevan kaikkia oikein hyvin, kauniisti ja huomioiden.

Jos taas joku ahdistunut, miehuuteen kykenemätön herkkis, on kyseessä uhri/piilonarsisti.

Noin eksänikin varmasti ajattelee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi