Tykkäsin miehestä tosi paljon ja nyt harmittaa!
Tapailun alussa kaikki meni kivasti, mutta nyt miehestä on paljastunut ikäviä piirteitä ja tuntuu, etten oikeasti pysty jatkamaan kanssaan enää lainkaan. Mm. tahallista odotuttamista, vallankäyttöä, tiuskimista mm voi syyttää minua jostain itse tekemästään asiasta, joka muka meni pieleen minun takia, vaikka ei osaa eikä arpaa koko hommaan. Mies itse ehdottaa, että nähdään vaikka tiistaina, mutta sitten hänestä ei kuulu mitään koko päivänä. On alkanut tuntua, että mies jotenkin vihaa minua, mutta sitten kun olen sanonut, että on ihan Ok, ettei jatketa tätä enää, alkaa riippua ja roikkua.
Tuntuu, että miehen missio on pilata elämäni ja tuottaa jatkuvasti uusia pettymyksiä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies?
+30v siksi tämä onkin niin käsittämätöntä. Ja nimenomaan mies aloitti sitoutumisesta keskustelun ja halusi, että ollaan yhdessä. Ap
Totta kai se haluaa sitouttaa sut itseensä, ei sen itsetunto kestä olla yksin. Kuka tahansa voi osata aloittaa suhteita, mutta ei sitten välttämättä osaa jakaa elämäänsä ja elää vastavuoroista parisuhdetta.
Tämä! Naisen pitäis olla se äidin korvike ja 30+ mies ei kykene tasavertaiseen parisuhteeseen, vaan kiukuttelee kuin 5 v nassikka. Jätä kasvamaan vielä, tuhlaat vain aikaasi mokomaan jesseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä narskuluonteisia riittää, lipeviä naurattajia, diipadaapaa, ja kun se aikuisten oikea arki koittaa, on äijällä pas kat vaipoissa ja alkaa se ulina ja vedätys.
Joku mt-/ narsismihäiriö, teinijonnen tasolle jäänyt.
Miksi jaksat vääntää tuollaisen kanssa? Aikuisia miehiä löytyy kyllä.Mies ei ole mikään lipevä naistennaurattaja, ei ollut mitään rakkauspommitusta jne, mitään diipadaapailua kuun lupaamista taivaalta ei ole ollut.
Kuten kirjoitin alkuun, mies vaikutti nimenomaan päinvastaiselta, tunnolliselta ja hieman vakavamieliseltä. Sen takia tämä nyt harmittaakin, kun luulin aivan erilaiseksi. Ap
Niin, siis vihdoin ymmärrät ,että vaikutti ihan ok tyypiltä, mutta kun kuherruskausi meni oli, niin paljasti todellisen minänsä.
Miksipä luulet, että monet eroaa n 2 v , kuluttua. Aivot eivät enää ole sokeassa tilassa rakastumisesta johtuen.
Sinulla on mahdollista jättää tämä kauhistus heti. Minä tekisin sen jo tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet on paskaa. Onneksi minulla on englantilainen aviomies. SUOMIMIEHET ON PASKAA! PASKAA!!!
AP, ansaitset parempaa.
Sinulla inkkelinaisella mitään miestä ole. :D :D :DDD
No on lapsellinen dippa-inssi. Anna mennä tai postita äidilleen kasvatettavaksi, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies?
+30v siksi tämä onkin niin käsittämätöntä. Ja nimenomaan mies aloitti sitoutumisesta keskustelun ja halusi, että ollaan yhdessä. Ap
Ei ole yhtään käsittämätöntä. Ei tuollainen luonnevammainen ole kenellekään kelvannut. Heitä huitsin nevadaa ja vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista elämä on. Kyllä minullakin tämä kivasti menee tässä kotosalla ja vähän netissä surffailua, ehkä kavereille joku viesti, kuulumiset ja näin. Kotona on hyvä olla omassa rauhassa. Unohda ap tuollaiset ikävät miehet ja nauti omast elämästä, jonka olet itsellesi rakentanut, kyllä se oikea tulee vastaan jos on tullakseen.
Juuri tätä aion itse noudattaa loppuelämäni. Erosin vastikään parisuhteesta, joka niin ikään alkoi hienosti, mies oli huolehtiva jne. Mutta pikkuhiljaa alkoi tulla esiin sitä oikeaa luonnetta, joka ei sitten niin kiva ollut. Pari päivää surin lopetettuani suhteen, mutta sitten aloin huomata, kuinka värit alkoivat palata maailmaan.
Olin ollut miehen käytöksestä jo pitkään ahdistunut, mutten ollut edes tajunnut, kuinka ahdistunut olin.
Nyt tuntuu elämä taas mukavalta ja leppoisalta.
Uutta parisuhdetta en enää kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää lopettaa juttu eikä siirtää vastuuta miehelle, joka ei selvästi ole sopiva kumppani sinulle eikä edes halua sinua.
Miksi vastuu lopettaa juttu ei ole miehellä, joka ei selvästi halua jatkaa suhdetta enää?
Mies ei halua luopua helposta seksin saannista, joten hän vedättää naista. Naisen pitää olla fiksumpi ja tehdä johtopäätökset käytöksestä.
Meillä ei ole seksiä. Siksi en käsitä tätä. Ap
Rakastuessa jokaisella normaalilla ihmisellä on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies?
Se raukka äksyilijä, luonnevikainen ei ole ketään saanut koukkuun, tai jos on on saanut, ne on ymmärtäneet jättää hänet. Et kai sinä ap aio roikkua hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se sitten varmaan on se missio. Jospa hän on jäänyt äitisuhteessaan vaille jotain, ei ole uskaltanut irrottautua ja kapinoida ja tarvitsee nyt turvallisen korvikkeen siihen kehitystehtävään itselleen sinusta?
No ehkä sitten näin? En vaan käsitä tuota käytöstä, minusta ihminen, joka välittää tai edes perustasolla pitää toisesta ei käyttäydy noin. Ap
Ei varmasti käyttäydy noin. Tilanne pahenee koko ajan , siitä voit olla varma. Miksi olet tuommoisen kynnysmatto ja käsipyyhe. Se on ihan sama ,kun monet naiset suostuu olemaan jonkun raivopään hakattavana vuodesta toiseen. Todella tyhmiä naisia.
No nyt ei ollut kyse hakattavana olemisesta, tai parisuhdeväkivallasta. Mies ei myöskään koskaan ole kommentoinut mitään ikävää, tai ilkeää, arvostellut tms. toisin kuin joskus nuorempana joku eksä, joka nyt on eksä ihan syystä.
Moni ihmettelee, että miksi harmittaa? No harmittaa siksi, koska tosiaan luulin löytäneeni jotain hyvää tällä kertaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä suhde teillä on?
N. vuosi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. vuosi. Ap
Eikä ole seksiä? No ilmankos äijällä leikkaa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. vuosi. Ap
Alussa oli joo, mutta tällä hetkellä ei ole. Ei ole ollut pitkään aikaan enää. Sen takiakin ihmettelen miehen intoa roikkua tässä. Minulla ei siis ole mitään sitä vastaan, että harrastaisimme seksiä, mutta kaikki aika menee miehen kiukutteluun ja oikkuiluun ja sitten itseltä menee fiilis. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. vuosi. Ap
Alussa oli joo, mutta tällä hetkellä ei ole. Ei ole ollut pitkään aikaan enää. Sen takiakin ihmettelen miehen intoa roikkua tässä. Minulla ei siis ole mitään sitä vastaan, että harrastaisimme seksiä, mutta kaikki aika menee miehen kiukutteluun ja oikkuiluun ja sitten itseltä menee fiilis. Ap
Nainen saa tänä päivänä spermaa klinikalta. Alkaa tosissaan syömään useimpien naisten ääretön hinku etsiä ja roikkua kelvottomissa suhteissa. Lapsen pystyy halutessaan kasvattamaan yksin. Yksi lapsi ei niin paljoa vaadi. Facessa on hätäkahvit&ruokakassi ryhmät mistä voi tarvittaessa hakea apua. Lähetä miehelle hyvästely viesti. Suuntaa klinikalle. 600e laajasta luovuttaja katalogista, ei yläikärajoja. https://www.fertimedica.pl/en/
Vierailija kirjoitti:
No on lapsellinen dippa-inssi. Anna mennä tai postita äidilleen kasvatettavaksi, huoh!
Itsellä myös huonoja kokemuksia insseistä. Viimeisin halusi itse ekslusiivisen suhteen, mutta jäi sittemmin kiinni Tinderistä. Ei myöskään koskaan tekstannut oma-aloitteisesti. Jos minä en tehnyt aloitetta, ei miehestä kuulunut mitään viikkoon. Nyt saakin miehet ja seurustelu riittää. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Se mies on narsisti ja jännä mies. No tapaat sitä koska se on komea. Et voi vaan unohtaa komeaa miestä.
Nimenomaan päinvastoin! Alkuun mies vaikutti tunnolliselta ja kivalta, siksi häneen tykästyin niin paljon. Ap
Laihduta.
Tapailun/tutustumisen/seurustelun tarkoitus on osoittaa, sovitaanko yhteen, onko hyvä olla yhdessä, nautitaanko yhdessäolosta, halutaanko olla yhdessä ja sitoutua jne.
Eikö tuo nyt osoita, että ette halua jatkaa yhdessä? Turha sitä on jäädä harmittelemaan, tutustuminen teki tehtävänsä ja on aika siirtyä eteenpäin.
Tympeästi käyttäytyvät mies voi jatkaa matkaa.
Ei varmasti käyttäydy noin. Tilanne pahenee koko ajan , siitä voit olla varma. Miksi olet tuommoisen kynnysmatto ja käsipyyhe. Se on ihan sama ,kun monet naiset suostuu olemaan jonkun raivopään hakattavana vuodesta toiseen. Todella tyhmiä naisia.