Eilen kiva ilta Flow:ssa
Alue on merkittävästi suurempi tänä vuonna, mikä on loistojuttu. Mukavasti tilaa hengailla väljästi. Ruokapaikat vimpan päälle. Hyvä meininki.
Kommentit (74)
Siellä se Marinkin näytillä, vaikka syytti muita tiirailusta.
Kyllä festarit oli silloin nuorempana keikkojen lisäksi ihan parasta. Vieläkin käyn, mutta enää vain harvoissa ja valituissa.
Nuorena tuli kierrettyä lähes koko Suomi.
T. Keski-ikäinen
Flown esiintyjät uppo-outoja, Blur ja Suede toki tuttuja, mutta ehkä nämä parhaimmillaan 1990-luvulla jolloin ne tuli nähtyä.
Flow festarina herättää varmaan eniten tunteita puoleen ja toiseen, joten siinä mielessä onnistunut konsepti!
Onneksi Suomessä järjestetään tänäkin kesänä varmaan yli 100 festaria, joten jokaiselle jotakin.
Tänä vuonna aika huonot esiintyjät mun makuun.
Saataisko ens vuonna joku oikeesti iso esiintyjä?
Ruokapaikat loistavia! Kiva samppanjabaari. Vessoja on riittävästi eikä paperi ole loppunut kesken yhtenäkään vuonna. Siistiä. Ei ördääjiä.
Ihmisillä on sitkeä ajatus siitä, että festarit tarkoittaa rymyämistä paskasissa vaatteissa ja 3 päivää telttamajotusta. Fiinimpi festari selkeästi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on sitkeä ajatus siitä, että festarit tarkoittaa rymyämistä paskasissa vaatteissa ja 3 päivää telttamajotusta. Fiinimpi festari selkeästi ärsyttää.
Tämä 😃
Vierailija kirjoitti:
Flow on useamman illan ulkoilmakonsertti. Ei festari. Itse kuvasit juuri, mitä aidot festarit ovat.
Aitoja festareita:
Provinssi, Ilosaari, Nummirock, Glastonbury, Wacken, Download
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla Blur. Menisin itse katsomaan mutta tämä paska ulkoilmakonsertti flow festival ei myy yksittäisiä lippuja yhden esiintyjän konserttiin.
Myy vain kokopäivän tai useamman päivän kokopäivä lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla Blur. Menisin itse katsomaan mutta tämä paska ulkoilmakonsertti flow festival ei myy yksittäisiä lippuja yhden esiintyjän konserttiin.
No ei myy muutkaan festarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei myy muutkaan festarit.
No saisi myydä.
Vierailija kirjoitti:
Flow on IHANA😻😻 Kaikki jotka on jotain näkee aina Flowssa🥰
Mitä hel*etin "jotain"? Kulttuurieliittiä? Parempaa väkeä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö mahd. koko 2010-luvun popin soundin määrittänyt Lorde ole tarpeeksi iso?
Näkyikö Sannan herrasmies kampaaja rakasta vai oliko Sanna Alma Miettisen jengissä?
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö jauhojengiläisiä?
Miksi kaivelet vanhoja juttuja esiin yhtä uudestaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flow on IHANA😻😻 Kaikki jotka on jotain näkee aina Flowssa🥰
Mitä hel*etin "jotain"? Kulttuurieliittiä? Parempaa väkeä?
Juuri noita. Plus opiskelijoita. Ei tuolla duunarit pyöri. Ei ole varaa ja ovat viikonloput töissä.
Kaikkien jotka ovat jotain ei tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mahd. koko 2010-luvun popin soundin määrittänyt Lorde ole tarpeeksi iso?
Vielä ensimmäistä kertaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Lizzo?
Instagram käy kuumana.