Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kiva ilta Flow:ssa

Vierailija
12.08.2023 |

Alue on merkittävästi suurempi tänä vuonna, mikä on loistojuttu. Mukavasti tilaa hengailla väljästi. Ruokapaikat vimpan päälle. Hyvä meininki.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyikö jauhojengiläisiä?

Perunajauho?

Vierailija
22/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse käynyt esim. Raumanmeren juhannuksessa, joten miten ihmeessä haukkuisin sitä? En ymmärrä mikä Flowssa niin ärsyttää.

Ei kai mikään. Lämpimikseen haukkuvat.

Eipä taida heillä elämässä paljon sisältöä olla.

Eipä ole näillä pintaliitojulkkiksilla. Ei muuta kuin näissä

M"pakollisissa" tapahtumissa pyörimistä ja linssiluteilua.

Mitä pintaliitojulkkiksia? Eilen oli 30 000 kävijää. Ihan tavallista sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suurin osa haukkujista ei oo edes käyny joko festarilla 🤣🙈

Mutku ei tykkää  yhtään musatyylistä jota siellä soitetaan. Ei voi mennä. Pää hajois.

Vierailija
24/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haukunut. En ala en yläpeukuttanut.En paikan pällä ollut.Ilmasiksi olin eväspussin kanssa( suhteeni mukana)jossa ei alkoholia,Kuntelemassa musikkia Mustikkamaalla,kallioilla.Ystäväni Kivinokan rannassa kaljoineen.Sanoi musa kuului sinnekin ilmasiksi hyvin.

Vierailija
25/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja harmittaa kun heille ei ole yhtä isoa ja hyvätunnelmaista festaria. Karjurock ehkä lähinnä persuja.

Tosin vaikka ois persuillekin oma niin tiedätte varmaan minkälainen tunnelma niissä olisi.

Mä olen persu ja käyn usein Flow:ssa.

Vierailija
26/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt haukutaan kaikki, älkää välittäkö.

Mä olin ja mun pitkäaikainen haave nähdä Suede toteutui <3

Alue oli tosiaan hyvin järjestetty ja illan pimetessä ihan kohtuuttoman kaunis ja tunnelmallinen. 

Juomat maksoivat tosin ihan liikaa!

Vierailija
27/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helsinkiläinen enkä vieläkään tiedä, onko Flow musiikkiin vai vaatteisiin/itsensä esittelyyn keskittyvä festari. 😅

Vierailija
28/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen helsinkiläinen enkä vieläkään tiedä, onko Flow musiikkiin vai vaatteisiin/itsensä esittelyyn keskittyvä festari. 😅

Ainahan festareille pukeudutaan ehkä erikoisemmin kuin normipäivänä. Sehän nyt on päivän selvää.

Vierailija
29/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt haukutaan kaikki, älkää välittäkö.

Mä olin ja mun pitkäaikainen haave nähdä Suede toteutui <3

Alue oli tosiaan hyvin järjestetty ja illan pimetessä ihan kohtuuttoman kaunis ja tunnelmallinen. 

Juomat maksoivat tosin ihan liikaa!

Suede oli hyvä! Joo alue on pimeällä aivan tajuttoman upea! Kallistahan siellä on, niinku muillaki festareilla. Ihanat safkat

Vierailija
30/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan festareille pukeudutaan ehkä erikoisemmin kuin normipäivänä. Sehän nyt on päivän selvää.

No tiedät hyvin, millainen erityinen maine Flow'lla on. Nytkin näin jutun, että ihmiset kuulemma käyvät kirpparit läpi löytääkseen jotain erikoisuuksia juuri Flow'hun. Tsiisus. 😂

Vierailija
31/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie oon Lappeenrannasta ja ymmärrän, että on kiva pukeutua ja panostaa yhteen viikonloppuun enemmän kuin tavallisesti.

Vierailija
32/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku ei tykkää  yhtään musatyylistä jota siellä soitetaan. Ei voi mennä. Pää hajois.

Mjoo... yli 160 esiintyjää Nick Cavestä afropopin ja punkin kautta elektroniseen musiikkiin ja kymmeniin muihin genreihin. Et tainnut tietää mitä siellä soitetaan.

Ennakkoluulot rajoittaa elämää, pyritään niistä eroon yhdessä.

Vierailija
33/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landepaukut voi mennä vaikka Nummirockiin tai Simerockiin.

Vierailija
34/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi itse kukin keskittyä ihan siihen mikä itselle parhaalta tuntuu.

Musiikkitarjontaa on joka korvalle, ja on myös visuaalista ilmettä sille ketä moinen kiinnostaa. Ikäänkuin monet vaihtoehdot olisi jotenkin pahasta?

Vierailija
35/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flow on IHANA😻😻 Kaikki jotka on jotain näkee aina Flowssa🥰

Hauska tietää että useimmat merkittävissä asemissa olevat eivät ole mitään.

Vierailija
36/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva pukeutua joskus, varsinkin kun on jotain juhlan aihetta. Nää mollaajat ovat ikuista pieruverkkariporukkaa. Alma on talenttia, myös festarikävijän 55 v mielestä!

Vierailija
37/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjoo... yli 160 esiintyjää Nick Cavestä afropopin ja punkin kautta elektroniseen musiikkiin ja kymmeniin muihin genreihin. Et tainnut tietää mitä siellä soitetaan.

Ennakkoluulot rajoittaa elämää, pyritään niistä eroon yhdessä.

Vierailija
38/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki festarit voi lopettaa. Naurettavan näköistä porukkaa naurettavissa ryysyissä ja ovat olevinaan cooleja. Maihareissaan mylvivät kädet ylhäällä.

H***s ainakin lopettaa, mikäli se yhtään on minusta kiinni. Ettekä sano, että minulla ei ole vaikutusta asiaan. Kun vaan on!

Vierailija
39/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva pukeutua joskus, varsinkin kun on jotain juhlan aihetta. Nää mollaajat ovat ikuista pieruverkkariporukkaa. Alma on talenttia, myös festarikävijän 55 v mielestä!

Pukeutumista ei voi edes ajatella festariporukasta. Ihan hemmetin typerän näköistä sakkia.

Vierailija
40/74 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, ei ole varaa maksaa lipusta 300 e. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän