Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin tapailumiehen remontoida saunan rivitalo asunnossani.

Tapailunainen
12.08.2023 |

Ongelma oli siis että saunani on aika vanha noin 20 vuotta vanha ainakin. Ostin tämän asunnon v 2019 ja remonttia ei ole juuri tehty. Saunassa oli monta ongelmaa. Löylyhuoneen ovi ei mennyt kunnolla kiinni. Ylälauteen laudat oli ruuvattu kiinni ylhäältä ja oli tökerön näköinen ja ne oli vinossa myös ja sama oli keski lauteet jossa laudat oli eripituisia. Ne ruuvit oli siis näkyvissä ja oli melko ruman näköinen. Kysyin kyllä isältäni että uskaltaako antaa tapailumiehen antaa remontoida ja sain isältä siunauksen. Saunasta siis remontoitiin se löylyhuone pelkästään. Seinälaudat uusittiin ja lauteet. Tuli kyllä hyvännäköinen sauna ja nyt ei näy ruuvikantoja missään. Sähkömies kävi irrottamassa kiukaan ja laittamassa uuden kiukaan myös. Torstaina saunottiin ekan kerran uudessa saunassani ja olen kyllä onnellinen. Saunon varmasti nyt enemmän kuin ennen.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivatpa tapailunaiset myös tuollaisia sydämellisiä ihmisiä kuten miehet. Tulis aivan karmea huuto, jos mä pyytäisin tapaulinaista vaikka vaihtamaan lakanat ja verhot tai pesemään ikkunat. Ja ne olisi vielä piisofkeik saunaremonttiin verrattuna.

-Mies

Kyllähän sä voit pyytää äitiä kotihommiin, jos et itse niitä osaa tai vaan viitsi.

Tai hankkia ihan palkallisen kodinhoitajan.

No pystynhän nuo tekemään, tähänkin asti tehnyt. Mutta voisi sitä joskus olla kiva jos joku auttaisi.

-Mies

Parisuhteessa tehdään kotityöt yhdessä.

Niin tehdään. Sitte on tietysti ne miesten työt erikseen.

Vierailija
62/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatpa tapailunaiset myös tuollaisia sydämellisiä ihmisiä kuten miehet. Tulis aivan karmea huuto, jos mä pyytäisin tapaulinaista vaikka vaihtamaan lakanat ja verhot tai pesemään ikkunat. Ja ne olisi vielä piisofkeik saunaremonttiin verrattuna.

-Mies

Ensitreffeillä miehen kodissa tapahtui, että pyysi siivoamaan. En ehtinyt edes kahvia hörppäämään. En joutanut jäämään pidemmäksi ajaksi.

Liukenin paikalta, mutta en huutanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on tapaillut eri ammattimiehiä aina sen mukaan, mikä paikka talossa vaatii korjaamista😅

Tunnen naisen, joka ostaa sijoitusasuntoja, ja hakee ravintolasta remonttimiehet. Nainen on hyvässä virassa ja alallaan jonkun verran tunnettu, hyvin näyttää miehille kelpaavan.

Se on ahkera, sillä on 2 ammattia.

Vierailija
64/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 43 kirjoitti:

Minun mies remontoi mutta autoja ei osaa korjata yhtään. Renkaat sentään vaihtaa. Kyllä miehen jotain pitää osata tehdä ettei aina pidä ostaa palveluja kalliista firmoista. Esimerkiksi minun mies maalasi meidän talon. Se olisi maksanut firman tekemänä 15000 euroa. Selvittiin 5000 eurolla vain. Isoin kuluerä oli henkilönostimen vuokraus.

Kuin kauan tossa kesti? Nostimen saa noin satasella vuorokausi. Jos isoin osa meni tohon vuokraan, ni sehän on jo minimissään ollu kuukauden teillä. Kuukausivuokra nostimelle tietysti vielä paljon halvempi. 

Maalaus taisi olla 14 työpäivää mutta siinä oli skrapausta ja pesua myös 3-4 päivää lisäksi. Sitten oli kyllä muutama sateinen päivä myös Mutta reilusti alle kuukauden kuitenkin. Talo on maalla  ja sellainen perus rintamamiestalo.

Vierailija
65/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 43 kirjoitti:

Minun mies remontoi mutta autoja ei osaa korjata yhtään. Renkaat sentään vaihtaa. Kyllä miehen jotain pitää osata tehdä ettei aina pidä ostaa palveluja kalliista firmoista. Esimerkiksi minun mies maalasi meidän talon. Se olisi maksanut firman tekemänä 15000 euroa. Selvittiin 5000 eurolla vain. Isoin kuluerä oli henkilönostimen vuokraus.

Kuin kauan tossa kesti? Nostimen saa noin satasella vuorokausi. Jos isoin osa meni tohon vuokraan, ni sehän on jo minimissään ollu kuukauden teillä. Kuukausivuokra nostimelle tietysti vielä paljon halvempi. 

Maalaus taisi olla 14 työpäivää mutta siinä oli skrapausta ja pesua myös 3-4 päivää lisäksi. Sitten oli kyllä muutama sateinen päivä myös Mutta reilusti alle kuukauden kuitenkin. Talo on maalla  ja sellainen perus rintamamiestalo.

Kiitos asiallisesta vastauksesta, eikä siis ollu tarkoitus kettuilla. Itsellä olis sama homma edessä, ni sillä kyselin.

Vierailija
66/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yhden saunan seinien remontointi ole kummoinenkaan homma. Maksaa ehkä 1200 euroa seinäpaneelit. Lauteet 700 euroa. Työn osuus 500 euroa