Voisitko alkaa seurustelemaan miehen kanssa, joka on ollu 15 vuotta työttömänä?
Muuten olisi mukava, kiltti ja ihan ok:n näkönenkin.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Itse olen ylioppilaaksi kirjoittamisen jälkeen käynyt 2-vuotisen amiksen, tehnyt vuoden töitä ja sitten päässyt yliopistoon. Koko ajan ollut aktiivisena jollakin tavalla. Aina on vaihtoehtoja, joihin kannattaa tarttua työttömyyden sijaan. En ehkä ymmärrä, miten ihminen jaksaa olla 15v. tekemättä mitään.
"En ehkä ymmärrä, miten ihminen jaksaa olla 15v. tekemättä mitään."
Se on helppo hyväosaisena sanoa, kukaan ei tahallisesti ole tekemättä mitään vuosia vaan aina on taustalla sairauksia ja muuta.
Kyllä, krooninen selkärangan uupumistila. Katoaa kuin itsestään, kun rupeaa nettoveronmaksajaksi.
Naisethan rakastuu dark triad miehiin,jotka ovat renttuja. Luuletko että ne käy töissä?
Todennäköisesti en, mutta tilanteesta riippuen, jos se olisi esimerkiksi se että sinä aikana on opiskellut useita eri ammatteja ja jostain syystä mikään niistä ei työllistä, ja yrittäjyyttä on kokeiltu, ja muutenkin kovasti yritetty se 15 vuotta saada töitä ja edetä elämässä. Jos se 15 vuotta olisi vain oleilua niin olisi aivan liian erilaiset elämänarvot.
Puolisoni oli kyllä työtön kun aikanaan muutimme yhteen, oli ollut noin vuoden, mutta opiskeli sitten hyvin työllistävän ammatin ja on nyt ollut jo vuosia töissä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en, mutta tilanteesta riippuen, jos se olisi esimerkiksi se että sinä aikana on opiskellut useita eri ammatteja ja jostain syystä mikään niistä ei työllistä, ja yrittäjyyttä on kokeiltu, ja muutenkin kovasti yritetty se 15 vuotta saada töitä ja edetä elämässä. Jos se 15 vuotta olisi vain oleilua niin olisi aivan liian erilaiset elämänarvot.
Puolisoni oli kyllä työtön kun aikanaan muutimme yhteen, oli ollut noin vuoden, mutta opiskeli sitten hyvin työllistävän ammatin ja on nyt ollut jo vuosia töissä.
Opiskelu ei onnistu kaikilta. Yrittäjyys taas ei ole asia jota vaan kokeillaan. Siihen vaaditaan liikeidea, markkinointitaitoja, pääoma ja valmius myös menettää se pääoma jos yritystoiminta ei kannata. Aika paljon on niitä jotka epäonnistuneen yritystoiminnan jäljiltä ovat kymppitonnien veloissa. Työtön ei todennäköisesti edes saisi sitä velkaa pankilta.
Olen ollut töissä kohta 3 v mutta eipä naiset ole silti kiinnostuneet.