Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko alkaa seurustelemaan miehen kanssa, joka on ollu 15 vuotta työttömänä?

Vierailija
12.08.2023 |

Muuten olisi mukava, kiltti ja ihan ok:n näkönenkin.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
22/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan. Kyllä ihmisellä pitää olla työtä. Ei mulla olisi mitään yhteistä sellaisen kanssa, joka on vain kotona. Itseasiassa en kestäisi miestä, joka olisi koko ajan kotona. Kiva, kun käy töissä, on harrastuksia ja ystäviä. Jotain sisältöä elämässä. Ja palkka jolla ostaa omat kaljat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitään pitkäaikaistyötöntä seurakseni halua.

Vierailija
24/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulee omillaan toimeen niin mikä ettei. 

Vierailija
25/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tykkään naisista.

Vierailija
26/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Ei ole naisen tehtävä elättää miestä. Suhteet, joissa näin on päätyvät aina eroon joten turha edes aloittaa.

Vierailija
27/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuo kertoo aloitekyvyttömyydestä ja elämänhallinnan puutteesta. Aina on vaihtoehtoja, esim. kouluttautua, ellei töitä ala löytymään.

Vierailija
28/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelen. Ei työelämästä poissaolo tarkoita lorvintaa, taustalla voi olla sairauksia (aina ei pääse eläkkeelle vaikka olisi työkyvytön), byrokratiaumpikujia, elämänsisällön löytämistä muualta. Nyt ollaan hankkimassa yhteistä taloa ja itsekin aion lopettaa vakityöt ja siirtyä elämään vähemmällä ja kattaa elinkulumme satunnaisilla friikkupätkillä. 

Vierailija
29/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seuustellut miehen kanssa, joka invalidisoitui työkyvyttömäksi auto-onnettomuudessa. Ei mitään ongelmaa. Myös mielenterveyshäiriöistä voi johtua noin pitkä työkyvyttömyys. Sellainenkin menettelisi, jos kaveri itse teisi parhaansa kuntoutuakseen.

Mutta tahallaan työttömänä, sellaista en pysty mitenkän ymmärtämään. Minkä takia ihminen ei tekisi töitä, jos on terve?

"Minkä takia ihminen ei tekisi töitä, jos on terve?"

Niitä töitä kun ei kuule noin vaan mennä tekemään vaan sinne työpaikkaan haetaan ja tullaan valituksi jos tullaan...

"Noin vaan"? Ap on vetelehtinyt 15 vuotta. Siinä ajassa olisi opiskellut viisi ammattia ja tehnyt pari tuhatta työhakemusta.

Vierailija
30/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos mies sitoutuisi opiskelemaan lähihoitajaksi ja työllistymään. Opinnoissa edistyminen olisi edellytys suhteen jatkumiselle.

Vierailija
31/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan. Itse olen ylioppilaaksi kirjoittamisen jälkeen käynyt 2-vuotisen amiksen, tehnyt vuoden töitä ja sitten päässyt yliopistoon. Koko ajan ollut aktiivisena jollakin tavalla. Aina on vaihtoehtoja, joihin kannattaa tarttua työttömyyden sijaan. En ehkä ymmärrä, miten ihminen jaksaa olla 15v. tekemättä mitään.

Eihän sen sitä tarvitse merkitä. On outoa jos ihmiset kuvittelevat työttömän vain makaavan.

Itse kerran työttömänä ollessani opiskelin espanjan kielen, remontoin asunnon ja korjautin auton sekä matkustelin.

Vierailija
32/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seuustellut miehen kanssa, joka invalidisoitui työkyvyttömäksi auto-onnettomuudessa. Ei mitään ongelmaa. Myös mielenterveyshäiriöistä voi johtua noin pitkä työkyvyttömyys. Sellainenkin menettelisi, jos kaveri itse teisi parhaansa kuntoutuakseen.

Mutta tahallaan työttömänä, sellaista en pysty mitenkän ymmärtämään. Minkä takia ihminen ei tekisi töitä, jos on terve?

Niitä töitä kun ei kuule noin vaan mennä tekemään vaan sinne työpaikkaan haetaan ja tullaan valituksi jos tullaan...

"Noin vaan"? Ap on vetelehtinyt 15 vuotta. Siinä ajassa olisi opiskellut viisi ammattia ja tehnyt pari tuhatta työhakemusta.

Mitä ne pari tuhatta työhakemusta auttavat, kun kaikki ne lentävät kuitenkin roskakoriin koska cv:ssä on aukko?

Vierailija
33/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne opiskelemaankaan ei noin vaan mennä vaan haetaan ja tullaan valituksi jos tullaan...

Vierailija
34/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli iltalehdessä juttu missä korkeasti koulutettu lääkäri nainen otti miehekseen työttömän moni päihde ongelmaisen. Ei se katso ihmisen statusta se rakkaus. JOS RUPEAA liikaa SIIVILÖIMÄÄN rakkautta tosi rakkaus jää pian kokematta. 

Mulle on ihan sama mikä nainen on ja ammatti vaikka oman elämän majuri. Katson ihmisen sisään sydämmeen mitä siellä on , ja sen näkee parhaiten kun avaa suunsa. 

Ei tulisi mieleenikään että en päästäisi ELÄMÄNI rakkautta elämääni sen takia että se on työtön esimerkiksi. Voihan se työtön olla vaikka eurojackpot miljonääri muutaman vuoden päästä.

Vierailija
35/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mitään pitkäaikaistyötöntä seurakseni halua.

Olet siis rasisti koska syrjit ihmisryhmää.

Vierailija
36/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli iltalehdessä juttu missä korkeasti koulutettu lääkäri nainen otti miehekseen työttömän moni päihde ongelmaisen. Ei se katso ihmisen statusta se rakkaus. JOS RUPEAA liikaa SIIVILÖIMÄÄN rakkautta tosi rakkaus jää pian kokematta. 

Mulle on ihan sama mikä nainen on ja ammatti vaikka oman elämän majuri. Katson ihmisen sisään sydämmeen mitä siellä on , ja sen näkee parhaiten kun avaa suunsa. 

Ei tulisi mieleenikään että en päästäisi ELÄMÄNI rakkautta elämääni sen takia että se on työtön esimerkiksi. Voihan se työtön olla vaikka eurojackpot miljonääri muutaman vuoden päästä.

Ihana ihminen 😀

Vierailija
37/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan. Itse olen ylioppilaaksi kirjoittamisen jälkeen käynyt 2-vuotisen amiksen, tehnyt vuoden töitä ja sitten päässyt yliopistoon. Koko ajan ollut aktiivisena jollakin tavalla. Aina on vaihtoehtoja, joihin kannattaa tarttua työttömyyden sijaan. En ehkä ymmärrä, miten ihminen jaksaa olla 15v. tekemättä mitään.

"En ehkä ymmärrä, miten ihminen jaksaa olla 15v. tekemättä mitään." 

Se on helppo hyväosaisena sanoa, kukaan ei tahallisesti ole tekemättä mitään vuosia vaan aina on taustalla sairauksia ja muuta. 

Työtön ei tietenkään ole tekemättä yhtään mitään. Siisti koti on tärkeä ja puhtaat ja siistit vaatteet. Ulkonäkö huoliteltu. Ette erota tavallista työtöntä ulkonäön perusteella vaikkapa kaupassa.

Työttömät pitävät kunnostaan huolta. Syövät terveellisesti. Tämä kirjoittaa ajoittain työttömänä ollut. Ulkonäkö pitää olla kondiksessa, jos onnekkaasti saisi töitä. Niin ja päivärytmi sama kuin työssäkäyvillä.

Vierailija
38/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta voidaan tinkiä mutta ei saa olla juoppo, tupakoiva, tyhmä, narsisti tai persu. Muut asiat ovat joustettavia mutta mainituista pidän kiinni.

Vierailija
39/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nuori ja kouluissa käyminen on eri kuin töissä. Ei ole niin raskasta

Vierailija
40/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne pari tuhatta työhakemusta auttavat, kun kaikki ne lentävät kuitenkin roskakoriin koska cv:ssä on aukko?

Jos olisit ikinä hakenut töitä, tietäisit että se ei ole ongelma.