Nainen! Hävettääkö, jos miehesi on parempi kokki kuin sinä?
Useat kokit ovat miespuolisia maailmalla, ja usein kuvitellaan että nainen hallitsee keittiömaailmaa...
Kommentit (68)
Ei, mieheni on parempi kokkaaja suurimmassa osassa ruuissa ja minulla on omat bravuurini. Molemmat tykätään toistemme tekeleistä, isäntä on sitä mieltä että käytän mausteita paremmin, minä taas sitä mieltä että hän tekee maistuvammat sapuskat. Meillä kotityöt jakautuu lähes aina niin, että mieheni hoitaa keittiön kaupassa käynneistä lähtien, ja minä hoidan pyykkihuollon ja perussiivouksen. Rakastan mieheni laittamaa ruokaa, hän tekee esimerkiksi maailman parasta kanapastaa. <3
Ei hävettäisi. Minulla on haussa erityisesti mies, joka osaa tehdä . Toistaiseksi olen jonkinasteinen sekasyöjä, mutta vaihtaisin kasvissyöntiin aivan heti, jos joku osaisi tehdä minulle ravinteikasta kasvisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävettäisi. Minulla on haussa erityisesti mies, joka osaa tehdä . Toistaiseksi olen jonkinasteinen sekasyöjä, mutta vaihtaisin kasvissyöntiin aivan heti, jos joku osaisi tehdä minulle ravinteikasta kasvisruokaa.
Yksi sana katosi. Siis haussa erityisesti mies, joka osaa tehdä kasvisruokaa.
On taas aloitus. Hävettääkö, mikä kysymys toi nyt on. Ap hakee varmaan jotain muuta verbiä, mutta vastataan, kun kysytään. Ei hävetä. Tosin ei ole syytäkään, koska olen itse hyvä kokki.
Ei kyllä yhtään haittaa, mieheni on kokki ja tekee aivan järjettömän paljon parempaa ruokaa kuin minä. Vihaan ruoanlaittoa yli kaiken, meillä mies valmistaa 90% ruoista.
Mies on hyvä kokki ja minä tykkään siivoamisesta. Meillä on mielestäni täydellinen työnjako - toinen laittaa ruoan ja toinen siivoaa jäljet. Itse haluan myös panostaa kattamiseen. Mies on italialainen ja tykkää muutenkin laittaa omanlaistansa ruokaa.
Teini-ikäinen poikani on parempi kokki kuin minä. Ja ei hävetä yhtään. Olen ylpeä hänestä.
Ei hävettäisi. En ole kuitenkaan sellaiseen törmännyt, joten mieheni ovat siivonneet kiitokseksi siitä, että minä hoidan keittiön.
Ei hävetä ollenkaan. Päinvastoin nautin tilanteesta, etenkin kun ystäväni tulevat meille illanviettoon. Ihana kun saa istua juttelemassa kavereiden kanssa ja kaikki ihailevat taitavaa puolisoani.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kokkaa niin se on hienoa harrastuneisuutta Naisten kohdalla on itsestään selvää että he osaavat taidolla pyörittää arkista ruoanlaittoa.
Mieheni on ravintoloitsija ja on keittiömestari. Hän tekee ruokaa kotona myös, koska hän osaa sen ja hän tekee sen nopeasti ja ruoka maistuu hyvältä. Minä en osaa tehdä sellaista ruokaa enkä osaisi taidoillani pyörittää arkista ruoanlaittoa. Hänellä on intohimo tekemiseensä eikä koe kotona tehtyä ruokaa taakaksi tai raskaaksi. Hän tekee kotona arkisia ruokia ja useasti esivalmistelee ne ja sanoo, että laita tämä uuniin siihen ja siihen asteeseen ja anna olla sen, vaikka 25minuuttia. Sitten lähtee töihin. Palan itse omasta työstä ja laitan ruoan uuniin.
Ei todellakaan. Olisipa ihanaa, jos löytyisi mies, joka laittaisi herkullisia ruokia. Itse en jaksa kokata, olen aina mieltänyt sen pakolliseksi kotityöksi, vähän kuten tiskauksen. Ei vaan kiinnosta.
Mieheni on tarkka ja kärsivällinen ja viitsii tehdä ruokaa. Kyllä varmaan jotakin osaisin tehdä paremmin jos jaksaisin keskittyä mutta minua ei innosta ruuanlaitto eli en koe sitä kohtaan juurikaan mitään kiinnostusta. Kun asuin omillani niin kunhan jotakin hengenpitimeksi söin.
Ei hävetä, mutta mieluusti kokkaan itse omat sapuskani ja parempi ettei mies halua kokata ellei sitten kokkaa samalla tavalla kuin minä.
Höpöhöpö, tämähän on ihanan herkullinen tilanne!
No ei todellakaan hävetä,olen ylpeä siitä!
Mies on meidän perheen kokki,itse olen surkea ruuanlaittaja.
Mies osaa tehdä keittoa. Mä teen yleensä ruoat. Ei kaikki miehet osaa kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana katosi. Siis haussa erityisesti mies, joka osaa tehdä kasvisruokaa.
Miksi?
Ei tietenkään hävetä. Mies kavereineen vaihtaa erilaisia reseptejä ja tekee ruoka-kokeiluja. Jos toinen tykkää ruuanlaitosta, niin ei kai siihen väliin tarvitse silloin sen vähemmän innokkaan puoliskon ängetä lusikkaansa