Nainen! Hävettääkö, jos miehesi on parempi kokki kuin sinä?
Useat kokit ovat miespuolisia maailmalla, ja usein kuvitellaan että nainen hallitsee keittiömaailmaa...
Kommentit (68)
"Nainen hallitsee keittiömaailmaa" on vain laiskojen miesten yritys luistaa ruuanlaitosta. Meillä kokkaa mies ja en valita yhtään! :D
Jos mies kokkaa niin se on hienoa harrastuneisuutta Naisten kohdalla on itsestään selvää että he osaavat taidolla pyörittää arkista ruoanlaittoa.
Kumpikaan meistä ei ole kokki, mutta ei yhtään haittaisi vaikka löytyisi kokki puolisoksi. Itse harvoin teen mitään ruokaa.
Lasteni isä tekee todella hyvää ruokaa , oli aikoinaan yksi syy mihin hänessä ihastuin nuorena. Valloitti minut ruuallaan.
Kokkaan itse ihan hyvää ruokaa mutta vihaan ruoanlaittoa, se on mulle pakkopullaa. Tykkään kun mies hoitaa köökkihommat. En tosin osaa sanoa, onko hän parempi kokki kuin minä.
Miehet nyt kilpailee kaikessa ja muutama hassu on hyvä, suurin osa miehistä on täysiä nollia keittiössä.
No ei , miks ihmeessä hävettäisi. Ei siihen pimppiä tarvi, että on superkokki.
Ei tietenkään. Mikä ap: ta vaivaa?
Kuka edes viittis katsella jotain viratonta vässyä, joka odottaa valmista aterimet kourissa?
Vaikea sanoa kun mieheni ei ole ikinä tehnyt ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tahdosta riippumaton kikkelin liikehdintä ja verenpaineen vaihtelu.
Vierailija kirjoitti:
Senku tietäs. Ollu masentuneena ja itkuinen jo vähän aikaa
No ei tod. Mum mies kokkaa paljon parempaa ruokaa kuin minä. Ja myös tykkää ruuanlaitossa, mä en.
Kokeilee myls uusia reseptejä.
Ihan parasta
Siihen ei paljon vaadita että on minua parempi kokki ja unelmamies olisikin juuri sellainen. En pidä lainkaan ruuan laittamisesta.
Ei hävetä, mieheni ON parempi kokki kuin minä. Minä osaan juuri ja juuri puolivalmiita ruokia valmistaa.
Mieheni on taitavampi kokkailija kuin minä, namnam.
Oliskin joku sellainen. Suurin osa paistaa jotain makkaroita ja halveksii kasviksia.
Lottovoittohan se olisi, jos saisi kokin ja miehen samassa paketissa 💅
Ei yhtään.
Kiva jos kokkailee.