Keskustellaan käyttämättä a-kirjainta
Rubriikki välttämättömyyssyistä poikkeuksellinen, ymmärtänette. Eli kuis menee? Miten päivä lähtenyt käyntiin? Täällä möllötellään miettien mitä mättöä väsäis ehtooks.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smurffit mäessä koivun lähellä mättäällä. Kivi siinä ja ruusupenkki. Mummo ne löysi, minä ja isoisä menemme nyt ihmettelemään.
Hupsis, täysin oikein ei onnistunut tämä. Ei lie suuri virhe.
Siinä ei ainakaan ole A kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smurffit mäessä koivun lähellä mättäällä. Kivi siinä ja ruusupenkki. Mummo ne löysi, minä ja isoisä menemme nyt ihmettelemään.
Mielestäni erehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä virkkeesi sääntömääräisenä: "Kivi siinä sekä ruusupenkki."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni erehdyt.
Kyllä. Siinä oli se kielletty. Olisi pitänyt pistää tyyliin "sekä".
Seinän läpinäkyvän tuuletusluukun tiivistin, ei pääse kylmä syyssää eikä tien äänet yllättämään.
Syöksykierrettä yllyttelen bissellä ynnä pillereillä.
Vierailija kirjoitti:
Syöksykierrettä yllyttelen bissellä ynnä pillereillä.
Miltä tuntuu, onko jo fiilis ylhäällä?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän kehittynyttä kiertelyä.
Kurkkujen, kurpitsoiden sekä sienien lisäksi vettä pyytävät muutkin viljelykset. Tänään tosin soisin kuivuutta vielä, kun vien pienet piltit metsäretkelle. Koiruuskin kerjää retkelle.
Melkein onnistuit, vedetön virhe hyppäsi silmille.
Tietä pitkin huristelen polkupyörällä serkkuni kämpälle bilettämään. Pääsenköhän ehjänä kotiin, ilolientä lienee tynnyreittäin?
Siivoushommien jälkeen tein päivällistä. Töllöttelen tv:tä sekä syön jätskiä. MM-yleisurheilun kyttääminen on mielessä myös.
Hei, tämähän on iisimpää kuin se k-ketju!
Päivät kiisivät suvun mökillä niin ripeästi, että tunsin hädin tuskin ehtineeni virittäytyä kesämökkielämään, kun jo piti tehdä lähtöä. Kun sopu säilyy, riittää miellyttävien ihmisten tykönä tekemistä päivin sekä öin. Kotiin ei erityisesti tehnyt mieli, tosin ehkä joskus sitä täytyy mennä käymään sielläkin. Kuitenkin olisin vielä täyttänyt jokusen ristikon veden äärellä lintujen liidellessä järven yllä, jos kyyti olisi järjestynyt joksikin muuksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tämähän on iisimpää kuin se k-ketju!
Molempien vältteleminen estäisi tyystin viestimisen.
Olin ystävän veneessä, soudeltiin järvellä, oli vähän tylsää. En ole soutuihmisiä ensinkään, enempi uinti-ihmisiä. Entä sinä?
SK kirjoitti:
Päivät kiisivät suvun mökillä niin ripeästi, että tunsin hädin tuskin ehtineeni virittäytyä kesämökkielämään, kun jo piti tehdä lähtöä. Kun sopu säilyy, riittää miellyttävien ihmisten tykönä tekemistä päivin sekä öin. Kotiin ei erityisesti tehnyt mieli, tosin ehkä joskus sitä täytyy mennä käymään sielläkin. Kuitenkin olisin vielä täyttänyt jokusen ristikon veden äärellä lintujen liidellessä järven yllä, jos kyyti olisi järjestynyt joksikin muuksi päiväksi.
Oh wow!! Hyvä!
Tätini soitti, pyysi kylään. Olisin mennyt, ikävä kyllä en voinut, olen kipeänä. Itkettää tämä yksinäisyys, ei helkutti, miten yksinäistä näin kesäpäivänä yksin kämpässä ihmettelemässä, mitä sitä tekisi. No teen tämän hömpän nyt tässä kuitenkin.
Siis niinku miksi pitäisi? Eikö oo pärempaa tekemistä?
Pöljempääkin on nähty, tämä on terveemmästä päästä keskustelu.