PIINA-viikonlopun kuulumiset, pinoutukaamme ! Ite testasin sekä haalean plussan, että negan.... :(
Huomenta rakkaat piinailijat ja muut kuumeilijat!
Millaisissa fiiliksissä teidän viikonloppu meni? Toivottavasti täti jäi saapumatta monen luo ja olisi paljon plussa-uutisia. :)
Mites Jonskuli, joko olet testannut?
Ite heitin la-aamulla kirveen kaivoon kun pikkuisen lirahti rusehtavaa pöksyihin, mutta siihen se sitten jäikin. Loppu-weekendin kuljin turhaan side pöksyissä, mitään ei tullut pihalle, rinnat oli yhä sairaan kipeät, mitään menkkakipuja tai muita tyypillisiä menkka-oireita ei ollut... Alkoi toiveet herätä uusiksi !
Kävin eilen illansuussa ostamassa RFSU:n liuskatestit ja testasin ekaks haalean plussan joka LEVISI !? Lärvi punaisena ihmettelin ja tuskailin että mitäköhän tulos mahtaa tarkoittaa - 5min jälk.tuli haalea viiva ja sitten se pentele levisi.... ! Lirautin sitten uuden pissan pian perään ja sain toisen IHAN haalean plussan ! Luulin jo olevani raskaana, JIHUU, mutta tänään aamulla tein aamupissasta aivan negatiivisen Pregent-testin jonka jälkeen sitten alkoikin verta valua - että se siitä sitten! :(
Vähän laidasta laitaan fiiliksissä siis menty: * en ole raskaana, olenkohan sittenkin raskaana, olen raskaana, empä olekaan raskaana*
Voikohan noi RFSU:n testit heittää hittoon vai miksi mä ne hailukat haamu-viivat sain ?!
Tsemiä kaikille ja positiivista joulunalus-viikkoa ! ;-)
Kommentit (6)
Ikävä, että testasit negan. Millä testillä? Mä en kanssa ymmärrä tätä mun elimistöäni, ei ole koskaan toiminut tällä tavalla menkkojen suhteen. Mulla tuli kans aamulla veskissä vähän, mutta eipäs sen jälkeen ole tullut kun pikku-tippa siteeseen.... Ja rinnat yhä kipeät !
Mitä sä meinaat mun noista positiivinen-negatiivinen testeistä? Pitäiskö tässä ootella joku päivä ja vielä testata. ja mitenköhän tää outous nyt vaikuttaa kiertoon ja seuraavaan ovikseen ?!
PS.En jaksais tehdä töitä, ei yhtään nappaa. Pääsis jo pian joululomalle...
mutta Metsäkissatar, noista viivoista kysyisin, että saitkohan ne oikeaan paikkaan? Siis siihen kontrolliviivan kanssa samaan " materiaaliin" , etkä siihen liitoskohtaan, josta alkaa se " imupaperi" ? Itse iloitsin kerran plussasta, mutta menkat alkoikin kahden päivän päästä. Olin tulkinnut punavärin siinä plussaksi, vaikkei niin olekaan. Täällä oli joku pitkä ketju kerran aiheesta, mutta en nyt löydä sitä haulla tähän hätään.
Mutta jos se on siinä samassa materiaalissa kuin kontrolli, niin voihan olla, että tuo Pregent-testi ei ole niin herkkä..? *ei mitään tietoa*
Tsemppiä tilanteeseen, toivottavasti kaikki päätyy kuitenkin toivottuun tulokseen ja testiin kuin testiin tulee kaksi viivaa tai palloa tai mitä ikinä pitäisikin tulla. :)
Naanuli
En osaa siis ottaa kantaa noihin sun testeihin. Kyllä tässä itsellä alkaa olemaan hermot riekaleina, kun ei tiedä mitä ajatella. Väkisin tulee mieleen, ettei kaikki voi olla ok (oli sitten raskaana tai ei), kun on tällaista tiputtelua viime tiistaista saakka. Järki sanoo, ettei tässä voi muuta kuin odottaa, mutta on se niin raastavaa!
...kontrolliviivan kanssa sain ne hemmetin " plussat" . Siinä luvattiin oikea vastaus 99,9% varmuudella, toisella testillä mistä tuli nega luvattiin 99% varmuudella... Otappa näistä sitten selvää, mutta oli mitä, jotain outoa tässä hommassa nyt on, joko mussa tai testeissä! ;-)
Mitäs teillä on " roskistesteistä" tietoa. Mun eka nega tuli Apteekin Raskaustestillä ja myöhemmin huomasin kun testi oli jäänyt talteen, että siihen olikin tullut plussa! Onko sillä sitten mitään merkitystä?
apteekin omalla ja se oli todellakin roskishaamu, ei vauvaa siitä kierrosta. Esikon plussan sitten testasin myös Apteekilla, mutta ajan sisällä tulleella plussalla. Itse en luottaisi roskishaamuihin.
Tää on niin helppo sano, että odota pari päivää ja uusi sitten tuolla rfsu:n testillä (menikö kirjaimet oikein, ei voi muistaa..), niin viivat kyllä vahvistuu, jos masussa joku asusta. Kannattaa (kuulemma) pidättäytyä samassa merkissä, niin muutoksen huomaa parhaiten.
Hyviä hermoja toivotellen, Naanuli
Viikonloppu meni kivasti, ei vuotoa. Tänä aamuna TAAS vessassa käydessä paperiin vähän! Mitä hemmettiä tää oikein on? Ja testasin juuri äsken, aivan selkeä negatiivinen =( Eikai siis auta muu kuin odottaa, koska se vuoto alkaa kunnolla...
Kyllä tässä aika pettyneitä ollaan, kun toivoa aloin jo herättelemään, kun viikonloppuna ei tapahtunut mitään. Esikoisesta plussatestin sai kuitenkin jo päivää ennen, kun menkat olisi alkaneet! Agr...