Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino 58 kg, pituus 166, onko paljon vai vähän?

Vierailija
12.08.2023 |

Jos olisit tuota kokoa eli paino noin 58 kg ja pituutta 166 cm, niin mitä ajattelisit? Olisitko tyytyväinen, olisiko tuo vähän, sopivasti vai paljon?
Olen itse tuon kokoinen ja ikää 51 vuotta. En osaa sanoa onko tuo sopivasti vai ei. Itse haluaisin pudottaa ehkä vielä 1-2 kg.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se olisi ehdottomasti aivan liikaa. Kannattaa pudottaa ainakin neljä kiloa. Itse olen 165cm ja painan 46 kiloa.

Sinä olet jo pahasti luiseva.

Itse olen 160 ja 56 kg, mahdun XS kokoon, ja olen siro.

Miten noilla mitoilla voi olla siro?

Vierailija
42/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme täysin typeriä kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta painoindeksilaskuri äläkä tule tänne veetuilemaan mahdollisille kehopositiivisille! Oletpa ilkeä ihminen!

Vierailija
44/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Olen 168cm ja 60kg, oon hoikka ja timmi. Treenaan, käyn salilla. Käytän XS/S kokoa.

Minä olen 163/49 ja varma siitä että xs-koon vaatteet joita käytän, eivät sinulle ole sopivat.

S-koot sitten ovatkin telttoja. Ainakin Prisman kuteet.

Vierailija
45/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm/95kg, onko paljon vai vähän? Ajattelin että voisin vaikka muutaman kilon vielä lihoa niin sit olisi hyvä. Mitä mieltä olette?

Vierailija
46/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli siis tänne saadakseen suitsutusta. Itse kun olin tuon painoinen ja samanmittainen olin tosi laiha.... ja sairas.

Vierailija
47/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Olen 168cm ja 60kg, oon hoikka ja timmi. Treenaan, käyn salilla. Käytän XS/S kokoa.

Niin ne kropat on erilaisia, itse 170/46 ja löllöä löytyy. Järkyttävää edes kuvitella miltä näyttäisin jos olisin niin painava kuin sinä.

Mene kuntosalille jumppaamaan löysät pois!

Kroppa kaunistuu kun painoa hiukan kertyy oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
48/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

164 cm/95kg, onko paljon vai vähän? Ajattelin että voisin vaikka muutaman kilon vielä lihoa niin sit olisi hyvä. Mitä mieltä olette?

Joo, et ole ainakaan kuivan kesän orava ja jos nätti naama ja naisellisen lapsellinen söpöliini ja villin hauska persoona, niin useimmat miehet kyllä tykkää.😉

Vierailija
49/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, et ole ainakaan kuivan kesän orava ja jos nätti naama ja naisellisen lapsellinen söpöliini ja villin hauska persoona, niin useimmat miehet kyllä tykkää.😉

No, ehkä -10 g, muuten samat, niin kyllä kelpaa!

Vierailija
50/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
52/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 166cm, paino 61kg, tällä menty viimeiset 30 vuotta, kaksi lasta. Nyt harrastan salia ja juoksemista. Ikä 50.

BMI ei kerro kehon koostumusta. Siksi se ei kerro mitään.

Vierailija
53/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 163/49 ja varma siitä että xs-koon vaatteet joita käytän, eivät sinulle ole sopivat.

S-koot sitten ovatkin telttoja. Ainakin Prisman kuteet.

Niin? Riippuu merkistäkin, tietty. Joistain menee S, joistain XS. Mikä tässä nyt oli ongelma? Mitään Prisman rutkuja en osta. Miten liittyy edes asiaan? Ihmettelin vain, mikä ap:n ongelma oli. Riippuu toki kehonkoostumuksestakin.

Vierailija
54/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 170 pitkä, ja painan saman verran. En oo tyytyväinen 🙄

Vierailija
55/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuheinät ei jaksa edes töitä paiskia. Lihoa saisit

Vierailija
56/60 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään osaa sanoa, kun ei ole kuvia nähtävillä. Pelkistä numeroista osaa sanoa kuin että kaikki on ok. Ei se miltä näytät.

Vierailija
57/60 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/60 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 166 cm ja painan 62 kg. Tämä on minulle juuri sopiva paino. Treenaan, joten enimmäkseen minulla on lihaksia, mutta myös jonkin verran rasvaa. Olen ollut oikeastaan aina tämän kokoinen pois lukien muutama lisäkilo lasteni taaperovuosina (väsymys, herkuttelu jne). Joskus nuorempana tämän painoisena yritin epätoivoisesti päästä muutamasta kilosta eroon, mutta se oli todella vaikeaa. Sitten tajusin, että tykkään syödä normaalisti ja painonpudotuksen sijaan keksin aloittaa urheilemisen.

Vierailija
59/60 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä olo tuntuu? Itse sä sen tiedät.

Ja ikä - jos olet parikymppinen niin olet vähän pulska, jos oot 50 niin luultavasti normaali.

Vierailija
60/60 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te BMI intoilijat ymmärrätte, ettei se kerro mitään ihmisen terveydestä? Se on sosiologin kehittämä matemaattinen kaava, jolla tutkittiin KESKIVERTOIHMISEN KÄSITETTÄ, ei terveyttä. 

Juu, tiedetään kyllä.Ei täällä kukaan ole puhunut mitään terveydestä, vain siitä, että ap on BMI:n mukaan normaalipainoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi