Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***KOTILOT***- Viikko 51

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks löytyy kohtalo tovereita.. ajattelin jo että meidän pojalla on jotain pahasti vinossa.. Osaa olla kyllä herttanen ja tunteellinen (tosin sitä puolta ei oo hetkeen näkyny).. tykkää touhuta kaikkee, mutta nyt jotenkin sen pakka on menny ihan sekasin..

Ajan kanssa, ajan kanssa.. kunhan vaan omat ja isännän hermot kestäis..

=D

Vierailija
22/45 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin esikoisella viime vuonna oli tollaisia kiukuttelu ja muuta vaihdetta päällä. Mut ne menee ohi JOSKUS. x) Ei kyllä yhtään lohduta, tiedän! Kuopuksella n uhma päällä ja vähän on alkanu hirvittää kun tajusin, että se on sillä vielä vauvan syntyessäkin!

Nukkumisista oli jotain puhetta ja siitä mulle tuli mieleen, että mitähän sitä keksis sit ku vauva syntyy, kun meiän tytöillä on tapana hiipiä meiän sänkyyn yöllä jossain vaiheessa. Enkä mä ainakaan yleensä herää siihen. Pitääks mun alkaa vauvan kaa nukkuu jossain vuodesohvan tapaisessa?! Ois kauheeta, jos ne hiippailis varomattomasti viereen kun vauva on nukahtanu meiän väliin. (Ja se taatusti jossain vaiheessa nukkuu meiän vieressä, koska mä viimekskin nukahtelin imettäessä vaikka kuinka yritin pysyä hereillä!)

Kävin tänään supistuksista lääkärillä ja sain lähetteen samantien ultraan. Kaikki oli kuitenkin ok. Oli hassua nähdä, kun vauva oli jo niin iso viime kertaan nähden! Ihan hyvä ultra-tahti mulla, kun nyt oon käyny 11+1 ja 14+5. Seuraavat on 19+4 ja 24+0. ;) Saan nyt rauhassa olla joulun ettei tarvi murehtia, että jos siellä sittenkin jotain tapahtuu.

Kysyin sukupuoltakin, mut lääkäri vastas " näillä viikoilla tytön sukuelimet voi olla vielä niin turvoksissa, että näyttää pojalta" . koitin tirkistellä näyttää kö edes pojalta, mut kuvakulma oli huono. Mut mitään erityisen selkeetä ei siis ainakaan näkyny. Mut oisko lääkäri sit kuitenkin nähny poikaa siellä, mutta ei uskalla varmaksi sanoa, kun tytöilläkin saattaa vielä olla turvoksissa paikat?

Hulda 14+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pudottu jo kolmannelle sivulle!

Ihanaa kun viime yönä oli satanut jo hieman enemmän lunta maahan! Esikoinen oli ihan innoissaan! Saas nähdä sulaako ne pois vai mitä..

ON: Päänsärky ruvennut taas hieman vaivaamaan! Pikkasen jomottaa koko ajan. Toivottavasti menis taas pikaiseen ohitse..

Meillä tyttö 2v9kk ja kyllä tuokin osaa olla todella hankala. Ihana uhma.. joka asiaa pitää vängätä vastaan ja kiusta pikkusiskoa ym. Vielä kun nyt on selvästi alkanut joku kyselykausi, niin hermot on välillä tiukilla, kun joka asiaa saa vielä sen kiukuttelun ja vänkäämisen ohella ruveta perustelemaan..

PP 14+3

Vierailija
24/45 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten on tukala ja raskas olo. Tehtiin miehen kanssa joulusiivous ja vaikka jätin hänelle suosiolla ne kaikki raskaammat hommat, niin silti tuntuu että kyllä kävi voimien päälle. Otin sitten tunnin torkut sen huhkimisen päälle. Koristeita laitoin vielä vähän lisää ja kuusi viriteltiin, lapset saavat sen sitten koristella. On se vaan aina mukavan tuntuista, kun on saanut siivottua. Edes hetken aikaa vähän raikkaampaa. Alkaa jo vähitellen tässä jouluntuntu tulla. Eilen tein aaton jälkiruuan (Mariannejäädyke) pakkaseen. Mies meillä sitten leipookin joulun leivonnaiset, minä huolhdin ruokapuolesta. Lapset laskee öitä aattoon, joka vuosi ovat yhtä innoissaan. Usko Joulupukkiin alkaa kyllä jo vähän horjua.

Täällä oli keskustelua 4v-uhmasta. Voi, että tuo 6v:kin osaa! Poika on olevinaan niin iso ja pystyvä ja vetää aina hernettä nenään oikein kunnolla, jos hänen aikomuksiinsa puuttuu. Toki osaa jo paljon tehdä itsekin, mutta ei nyt ihan kaikki vielä luonnista. Huutaa kuin jalopeura, sitten kun suuttuu. Ja isosisko 9v taitaa olla jossain esipuberteetti-iässä, kun ovet paukkuu ja suusta tulee vaikka mitä sammakoita. On hänellä kyllä mustapäitäkin ilmestynyt nenänpieliin. Nytkö se jo alkaa? Onneksi tämä elämä ei lasten kanssa ole koskaan yksitoikkoista ja yleensä niin rikasta ja antoisaa, että kaipa ne hankalammatkin ajat jotenkin läpi jaksaa.

Huomenna piipahdettava vielä kaupungilla, jotain miehelle hankkimassa. Sittenpä alkaa olla homma paketissa. Nyt menen jotain puuhastelemaan.

Rouvar Rv 29+2

Vierailija
25/45 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee väsy iskeny jostain syystä vaikkei sinänsä mitään ihmeitä ookaan raadettu. Toivottavasti en kipeeks oo tulossa, hieman kyllä paleltaa siihen malliin. :/

Mulle on kans joulufiilis iskeny! Oltiin lasten kanssa tuossa ulkonakin, kun lumi on niin kivaa vaihtelua. Kunpa se nyt pysyis jonkinnäköisenä jouluun asti, mut ei noi ilmatieteenlaitoksen sivut hääppöiseltä näyttäny!

Pitää varmaan lahjojakin alkaa paketoida, ettei sit käy niin, että paketointitarvikkeet loppuu kesken tms... Huomenna käydään vielä tekemässä viimeisiä jouluostoksia. Lähinnä siis mies kai mulle ostaa jotain ja mä ehkä lapsille vielä. Ja sit aaton ruokia pitää jo alkaa raahaamaan kotiin päin, ettei sit kaikkea kerralla tarvi lauantaina tuoda.

Kinkku me paistetaan lauantaina ja kuusi koristellaan samana iltana. Toivottavasti huomenna jaksaa vähän siivotakin, niin ei jää ihan kaikki jutut aattoon...

Hulda 14+6

Vierailija
26/45 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerirasituksesta on selvitty ja hengisä vielä!

Ei se niin kamalaa ollutkaan kun etukäteen kuvittelin, kamalan makuista vaan oli se litku, kun en kokiksesta tykkää enkä muutenkaan limsasta..

Hulda:

Taitaa äidin vaistot olla niin pinnassa vauvan ollessa pieni, että siihen herää jos isompi lapsi kömpii yöllä sinun ja vauvan viereen!

Minä ainakin heräilin miehen pikkusenkin liikahtaessa jos vauva nukkui vieressä!

Ja sitten tuohon uhma-keskusteluun:

Meillä on 8 vuotiaan pojan kanssa pientä kärhämää koko ajan, kun ei meinaa mikään olla hyvä, mitä äiti sanoo! Ja sit tuo 6 vuotias aloittelee varmaan kanssa jonkunlaista uhmaikää, kun välillä on senkin kanssa vaikeuksia! Riittää siis pinnan venyttäjiä täälläkin! Taitaa vähän väliä olla sellaisia vaikeampia ikäkausia ihan alusta saakka noilla lapsilla!

Joululoma on vihdoin lapsilla alkanut ja pääsee kunnolla virittäytymään joulutunnelmiin! Huomenna haetaan kuusi ja otetaan kinkku sulamaan!

mammutti ja Vilppu rv 31+5

Vierailija
27/45 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukki pikkasen on nyt tämä mamma uuvahtanut. Kahtena yönä peräkkäin heräsin ennen neljää, mut viime yönä sentään nukuin takaisin parin tunnin pyörimisen jälkeen. Eipä se tosin paljon auttanut, kun seitsemältä piti taas nousta laittaan poikia kouluun ja eilisen päivän siivous urakkakin tuntui kropassa kuin olis selkäänsä saanut... Ei silloin tuntunut raskaalta kun siivosin, mutta aamulla tosiaan kolotti koko vartaloa :) Tänään piti sitten lähteä vielä pidemmälle ostosreissulle ja kierrellä isoja kauppoja, niin kyllä on mehut poissa. Ihan hullua tää joulunalus aika. Onneks on kohta ohi. Kaupoissa jo katselin kaihoten vauvanvaatteita, ihana kun niitä pääsee sitten joulun jälkeen vihdoin ostelemaan ja ihan kaikessa rauhassa vielä.

Naksu: ihan tavan ultraan olen menossa. 4D olis ollut kamalan kiva kokea, mutta toisaalta se hinta (täälläpäin 200e vielä kelakorv. jälkeen) on kyllä niin hurja, ettei ehkä ihan sen väärtti kuitenkaan ole. Tärkeimmän näkee kuitenkin sillä 2D:lläkin.

Huomenna pitäis hakea vielä viimeiset lahjat ja jouluruuat ja sitten saakin alkaa rauhoittua joulun viettoon. Pojillakin on huomenna koulun joulujuhla jo aamulla kahdeksalta, että kiva kun oon lomalla niin pääsen katsomaan.

Mutta nyt saunaan, että ehtii käydä ennenkuin Greyn anatomia alkaa :)

Luna ja " Aarre" rv 25+5

Vierailija
28/45 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oikeestaan mitään uutta asiaa ole, mutta pino hautautuu niin syvälle, että sitä ei pian löydä!

Luna: Mulla on kanssa kovan siivousurakan tai jouluostoksilla käynin jälkeen sellanen olo, kun olis jyrän alle jäänyt! Joka paikkaa kolottaa ja tuntuu, ettei jaksais edes kättä liikuttaa. Mulla se olo kesti vielä monta päivää, ennen kun siitä selvisin..

Millähän saisi ton ukkelin ravisteltua hereille, kun pitäis lähtee kuusikaupoille ja ruokakauppaan. Mies on yövuorossa ja aika epätoivoista sitä alkaa herätteleen, kun se ei millään tahdo herätä.

tässä nyt tälläistä löpinää..

mammutti ja vilppu rv 31+6

Vierailija
29/45 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on liikkunut nyt pari päivää ihan normaalisti, ilm. vaan sit huilasi sillon ti koko päivän. Hyvä niin. Mies minua toppuutteli(on sairaanhoitaja) ja en sit soittanut sinne ä-polille. En minäkään kyllä mielestäni ole mikään hötkyilijä (sair.hoit kanssa,) mut kyllähän se säikäytti kun ei liikkeitä tuntunut ennen klo 21 juuri lainkaan.

No meillä on esikoinen tänään oksentanut ja ripuloinut. Mä olen kulkenut vinyylihanskat kädessä ja pessyt vessaa vähän väliä. Mies oli samassa taudissa maanantaina. Nyt sit jännätään miten minun ja kuopuksen käy. Jos on tauti tullakseen tulis sit vielä ennen aattoa. Siivosin jo tänään koko kämpän, jos vaikka on sit loppuviikosta kipeänä. Ruoat on kans jo ostettu, laatikot pitäis vaan tehdä. No tämmöistä täältä...

NAKSU ja NASU rv24+ 5 muistaakseni...

Vierailija
30/45 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikilla olla jouluvalmistelut kuumimmillaan. Meillä on nyt vihdoin kaikki lahjat ostettuna ja ruuatkin muut paitsi waldorfin salaattia täytyy vielä huomenna hakea. Äsken innostuin saunan pesemään, kun otin ensin pienet torkut ja sitten olin taas puhtia täynnä. Huomenna teen viimeiset siivous- ja koristeluhommat ja sitten alkaa meillä joulurauha :)

Tänään hain kummipojalle 1v. vaatetta lahjaksi paikallisesta lastenvaateliikkeestä ja löysinkin sille Tutan ihanan asun. Oli sit pakko ottaa omalle nyytikäisellekin 56cm Tutan body ja puolipotkarit, kun ne oli puoleen hintaan ja niin suloset. Valkoset joissa on pieniä ruskeita ja vaalean oransseja keinuheppoja ja norsuja ja ruskeat kanttaukset.. Näemmä nyt sitten ostelen jo poikavärisiä vaatteita, vaikka nuo kyllä menis vielä tytöllekin.

Siellä poikien joulujuhlassa tänään oli kans yksi tosi pieni poikavauva, oikeen sellanen mykkyräkasa vielä :) Kattelin sitä ihan silmät tapillaan ja se oli kyllä niin ihana, et oikein itkua nieleskelin, kun siellä vielä soitettiin samalla jotain kaunista huilu-pianomusiikkia. Jotenkin se oli niin liikuttavaa :) Ei sitä oikein jaksa uskoa vieläkään, että tosiaan itse saa sellaisen pienen nyttysen ihan muutaman kuukauden päästä, iiih!

Kuopus tossa just äsken kyseli, että keneltä sitä voi kysyä että onko se meidän vauva tyttö vai poika. Selitin sille sitten, että lääkäri sen näkee sellaisella laitteella jolla näkee masun sisälle ja että me ollaan menossa sellaiseen parin viikon päästä. Pojat on hirveen huolissaan, ettei vaan olis tyttöä tulossa :)

Aih, nyt meinaa alkaa selkää juilimaan, ei tainnut tykätä tosta saunan pesusta... Onneksi kohta rauhoittuu tää hulina ja saa monta päivää olla vaan. Ja SYÖDÄ!

Luna ja " Aarre" rv 25+6

Vierailija
31/45 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen jo nyt kun en ennen joulua enää varmaan käy kurkkimassa täällä.

Kivoja noi teidän uhmajutut. Jos noista nyt mitään voi päätellä niin sen, että joka ikä näyttää olevan paha ikä. Meillä näyttää pahasti siltä, että 1,5 v kehittää jo uhmaa kanssa, vaikka kuvittelin että vielä olisi hetken se pikkuherttaisuus.

Mä taisin viimeks pistää että meillä oli pikamahatauti koko jengillä. Nuolasin liian nopeasti, koska sitten tipahti oksuilun päälle vielä pojille neljän päivän ripuli. Mies vielä matkoilla ja joka paukusta (joita oli paljon) piti vaihtaa vaipat, parina päivänä, sitten hiipui mutta löysänä pysyi. Isommallakin oli vaippa, vaikka onkin ollu vain yövaipoissa enää viimisen puol vuotta vähintään. Että toivon vaan ettei se kellekään iske joulun aikaan, ei kiva. Just kattelin pienemmän pojan naamaa, että se on ruualla nyt kaks päivää tullut ihan punaisen läikikkääksi suun ympäriltä ja näppyläinenkin ihon oli otsasta kaulaan, että kivapa jos jonkun ruton keksii nyt joulun alla. Meillä kun ei ole kotona jouluksi mitään, kun vietetään aina kaikki pyhät mummolassa. Sit sais tosiaan sanoa esikoiselle ettei pukki tuu, raukka kun on muutenkin siinä uskossa ettei " pukki ehdi meille" .

ON: rakenneultrassa oli tiistaina. Kaikki hienosti, rakenteet. Kun kuvaan pätkähti selkeä haarovälikuva, sanoin ultraajalle että saa sanoo jos siinä mitä erottuu (Sairaalan papereissa kun painotetaan että emme ota kantaa sukupuolikysymyksiin). Tulkitsin siis sen sairaalan politiikan niin, että ei sukupuolta erikseen kalastella, mutta kun se jalkoväli tosiaan pamahti ruutuun ihan selkeästi niin sanoin. Kätilö kattoi vähän silleen alta kulmiensa, mutta sanoi sitten, että eihän tuossa mitään kyllä näy, varusteita. Minä kun vaan luulin etten osaa tulkita sitä kuvaa, ei ne ultrakuvat aina niin kovin selkeitä ole. Mutta kyllä me kolme (mieskin oli mukana) oltiin sitä mieltä että jos se poika olisi niin vehkeet siltä kyllä puuttuis sitten.

Mulla on ollut kova poikaolo. Painotti kyllä että ei kyllä ole mitenkään varmaa silti, niin tais olla eka kerta kun ajattelin että voi se oikeasti olla tyttökin. Se olis kyllä huisa kokemus kahen pojan jälkeen.

Ja sain vielä kontrolliultran viikolle 28+. Istukan alla oli edelleen se sama kysta/rakkula, mistä eivät oikein osanneet sanoa mitään. Tämä kätilö vaan totes että enpä ole kyllä tollastakaan koskaan ennen nähnyt. Mutta eipä se kai mitään siellä tee, samannäkösenä näyttää pysyneen eikä häirinneen muksun kasvua. Jaa niin, istukka oli etuseinässä, minä kun olin ihmetellyt että on perin vaimeita liikkeet olleet koko tän ajan kun ovat tuntuneet.

Tosta sukupuoliasiasta vielä, täsä on nyt vastakkain kaikki kansanuskomukset (sen nettitestin mukaan jotain 14/16 varmuudella poika) ja todennäköisyydet/tekniikka(faktat siittiöiden elinajoista, yhdyntöjen määristä ja ultran tieto). Mielenkiintoista nähdä, kumpi vie voiton loppupeleissä.

Rentouttavaa joulunaikaa!

rv 19+4

Vierailija
32/45 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa on käyty ja sieltä kohdusta löytyi pieni ihmiselämä ja sydän siellä löi kovasti. :-) Minullekin kävi nyt niin, että laskettua aikaa myöhäistettiin, koska ovulaatio ollut pitkän kuukautiskiertoni takia myöhemmin. Kuukautisten mukaan nyt ois ollut rv 7+6, mutta nyt ultran mukaan on rv 6+4. Maailman parhaan joululahjan sain. :-)

Aaltoilevaa pahoinvointia on ilmassa. Onneksi ei ole vielä tarvinnut oksentaa, sillä kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oksensin rv 16 saakka ja melkein 24/7.

T: Ona rv 6+4

Vierailija
33/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt. Maanantaina aamuyöllä palauduimme koti Suomeen takaisin, lento oli raskas. Ihmettelen suuresti niitä äitejä jotka olivat raskaudessaan paljon pidemmällä miten ihmeessä jaksoivat olla koneessa 10.40h. No onneksi se on takana. Loma oli aivan mahtava ja oli aivan ihanaa perheenä nauttia auringosta, vedestä ja hiekasta. Terveinäkin pysyttiin =)

No nyt on sitten Noro-virus, kuumeineen, ripuleineen ja oksentamisineen (ei kiva). Miehen kanssa ollaan toistaiseksi selvitty vain mahanpuruilla mutta lapset näyttävät menevän pidemmän kaavan mukaan. Tänään piti lähteä mökille...mutta taitaa jäädä haaveeksi.

Että tälläistä täällä...taitaa kinkun syönti jäädä vähiin ;)

JB72

rv 16+3

Vierailija
34/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerkiä nyt pariin päivään käydä palstalla,mutta toivottavasti kaikkien joulut sujuisi hyvin,ja sairaatkin pian paranisi=)

Galluppia laittaisin:Eli miten suhtaudutte vieraisiin heti vauvan syntymän jälkeen?Kun mä sain esikoisen,miehen koko suku tuli sairaalaan,ja mä makasin puolikuoleena petissä...ei kovin kivaa.Tokan kohdalla ilmotin,että en halua vieraita,ja miehen äiti sitten kävi vaan esikoiseni kanssa kattomassa vauvaa,kun sen lupasin tulla.Oon sanonu,että ilmotan kun jaksan ottaa kotiin vieraita vastaan..Pahin kai oli ex-appiukko,joka tuli kyläilemaan meille kun kakkonen oli 4 päivää...äijä veti repusta viinipullon(puoliksi juotu)ja kyseli otetaanko mekin..ei sitten otettu,ja äijä joi ite ja katteli vauvaa.Mulle kommentoi,että menet nyt sitten heti johonkin jumppaan,vaikka vauvan kanssa,että pääset mahdollisemman pian taas timmiin kuntoon..

Mieheni pitää nytten 2 viikkoa isyyslomaa,kun vaavi syntyy,ja sanoin,et halutaan olla vaan perheenä rauhassa se aika.Äiti ja paras kaveri oisivat halunnu meille tulla heti(asuvat kaukana,yötä olisivat)Nyt ovat sitten kumpikin suutuksissa,kun en halua heti kylään.Sanoin taas miehellekkin,että ilmottaa vanhemmilleen,että soitetaan,kun voi kyläillä.Vaikea etukäteen tietää mikä olotila on.Tokan kanssakin oli sairaalassa 1,5vrk,ja nytkään en siellä kauaa toivottavasti joudu olemaan.Olipahan taas tarinaa,mutta miten te muut meinaatte?

Nyt äkkiä pakkaamaaan loput,kyyti saapuu ihan kohta=)

Huiskutin 24+3

Vierailija
35/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ona: ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin ja sait nähdä pienokaisen:)

Kaikille toivottelen hyvää ja rauhaisaa Joulua. Koittakaa levätä hulinasta huolimatta.

Meidän joulu menee sairastaen, mutta pääasia, että saadaan olla yhdessä.

On:Ei vieläkään pahoinvointia! Eka neuvola täällä takana ja eipä tarvi siellä ravata. Seuraavan kerran vasta rv16 ja yhteensä käyntejä ennen LA:ta ehkä 5 + kaksi ultraa.

Lumituuli rv8+6 ja kamalan flunssan kourissa

p.s. voiko raskaana käyttää Vicksiä, sitä mitä hierotaan rintaan yms.

Vierailija
36/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottelemaan kaikille KOTILOILLE oikein mukavaa ja rauhallista joulua!!!

En varmaankaan enää ennen joulua ehdi kirjoitella, joten nyt oli aikaa.

Lähdetään kohta työpaikan jouluruokailuun ja siitä sitten kotiin joulun valmisteluun ja viettoon.

LapaLepa rv 26+1

Vierailija
37/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onalla ja Leekolassella oli hyviä ultrakuulumisia ihanaa!

Huiskutin kyseli vieraista vauvan syntymän jälkeen.. Esikoisen syntymän jälkeen sairaalaan tuli paljon porukkaa, ja silloin olis ollut kiva et olis saanut olla rauhassa. En niin sairaalasta muutenkaan välitä. Kuopuksen syntymän jälkeen oltiin samana päivänä kotona, ja mun äiti, sen mies ja mun siskot tuli saman tien katsomaan vauvaa, kun toivat samalla esikoisen kotiin, kun oli heillä hoidossa. Ja pikkuhiljaa muina päivinä tuli muutkin katsomaan vauvaa. Eiköhän tätä kolmostakin saa tulla heti katsomaan :)

Meille ei ole onneksi toi oksennus-ripulitauti tullut! En kyl tiedä että kelläkään tutullakaan olis, ettei toivottavasti tulekaan ennen joulua mitään pöpöä!

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE KOTILOILLE PERHEINEEN!!! :)))

PP 14+5

Vierailija
38/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankohan olla viimeinen tässä pinossa??=D

Meillä netti tökkinyt ja ti kirjoitin kamalan pitkän romaanin tänne ja kun olin valmis yhteys katkes.. nyt sit vihdoin ja viimein taas toimii-- *koputtaa puuta*

Kävin eilen lääkärissä näistä päänsäryistä ja muutenkin katto noi verenpaine arvot.. vihdoin alkaa asettuun kohdalleen.

Sain migreenilääkkeet jotka soveltuu raskaana oleville (mulla siis aikasempi migreeni tausta ja kaikki estolääkityksiä myöten).

SIt se ultras=D Siellä pähkinä uinu rauhallisena ja yritin tiirata kanssa jalkoväliä ja meinasin jo sanoo että onko sille kulkuset jo kehittyny( kun jotain sinne päin mun mielestä siinä oli), mutta sit kierrellen kysyin mikä toi on niin se olikin lantioluut... =D onneks en menny kysyyn. Eikä ne edes näillä viikoilla oo kehittyny.. reppana alkaa vasta muokkaan niitä. KAIKKI KUNNOSSA=D

Kävin aamulla aikasin yksin kaupassa ja kukkia hakemassa ja onneks menin, koska kun olin kotiin lähössä niin alko jo oleen sellaset ruuhkat kaupassa ettei siellä olis kärryjen kanssa enään halunnu liikkua!

Mies on hakemassa kuusta ja saa nähä saadaanko se jo sisälle vai tartteeko sitä sulatella (just joo... ihan kun niin kun mistä?)

Kaikki kummnkin melkein jo hankittu.. kaloja lukuunottamatta..

Jos en enään kerkee kirjotella ennen joulua, niin sit sen jälkeen..

IHANAA JOULUA JA NAUTTIKAA HYVÄSTÄ RUOASTA=D

mani ja pähkinä rv 16+1

Vierailija
39/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin vielä toivottelemaan hyvät joulut, kun tämä tohina alkaa hellittää!

Kuusi käytiin juuri valkkaamassa ja odotellaan, että myyjä tuo sen illaksi meille niin saadaan se vielä koristella! Kaupassakin käytiin ja tuntui, että koko kylä on ahtautunut samaan kauppaan yhtäaikaa, mutta ostokset saatiin kuitenkin tehtyä!

Vieras-kysymykseen:

Mulla on tällähetkellä sellanen tunne, että olis kiva alkuun olla ihan rauhassa kotona uuden vauvan ja oman perheen kesken. Anoppia ainakaan tuskin kaipaan kauheesti käymään, kun se on sellanen idioottti..!

Mulla on kyllä aikasemminkin ollut samanlaiset fiilikset, mutta ne on muuttunu sit vauvan syntymän jälkeen ihan toisiksi ja oon ollu ihan mielissäni, kun meillä on vieraita käynyt. Tosin sillai rauhalliseen tahtiin, ettei kaikki sukulaiset ja tutut kerralla!

Nyt on jatkettava hommia, että ehdin kaikki tekemään!

[color=darkblue]Oikein [/color][color=green]Rauhallista[/color][color=red] Joulua[/color]!!!

mammutti ja Vilppu rv 32

Vierailija
40/45 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiosta tulee Joululauluja ja leivonnaiset tuoksuu. Alkaa olemaan hommat finaalissa, huomenna paistan kinkun ja käyn ostamassa joulukalat. Kokeilin uutta pikkuleipäreseptiä ja kyllähän noista tais syötäviä tulla. Leipominen vaan tuntui käyvän kovasti voimien päälle, välillä piti istuskella ja nytkin on maha ihan kovana. Nyt sitten lepoa ja oleskelua perheen kanssa. Meille ei ole ainakaan vielä mahatauti iskenyt *kopkop*, toiv. saamme olla Joulun ilman sitä.

Toivotan sydämestäni kaikille Kotiloille perheineen ja masuasukkeineen Rauhallista ja Iloista Joulunaikaa. Nauttikaa siitä täysin siemauksin (ja vatsoin), niin meilläkin aiotaan tehdä!

Rouvar Rv 29+4